  • 11. Data: 2012-02-12 13:22:36
    Temat: Re: Eurobank - Zmiana programu "Kupujesz - Zyskujesz"
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "konikpolny" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jh8eb6$frc$1@mx1.internetia.pl...
    > piszac zablokowany mialem na mysli o tym co napisales - ze nie zaczyna sie
    > od 'platnosc(...)' a nie w sensie, ze nie da sie dokonac przelewu...z tego
    > co sie orientuje to zawsze bylo wpisane 'platnosc online' a i tak nie bylo
    > to naliczane...zdaje sie od pazdziernika...
    > a to, ze nie ma tego w regulaminie to wiadomo, tylko chodzi o to, ze oni
    > wlasnie takiej operacji nie uznaja i w tym cala rzecz :)

    To ja dziwnym klientem jestem, bo mi naliczyli :). A teraz obawiam sie, ze
    konieczna bedzie walka...

    MK

  • 12. Data: 2012-02-20 13:49:38
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 12 Lut, 11:40, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    /.../ W regulamienie nie ma zadnych wylaczen, dla
    > wszystkich serwisow gdzie jest platnosc online powinna byc naliczana premia.
    > Ja potrzebowalem w dzien wolny szybko przeslac kase do innego banku. Na
    > wszelki wypadek napisalem im juz, ze jest nizgodnosc w historii rachunku i
    > prosze o oznaczenie zgodne ze stanem faktycznym...

    Właśnie zalogowałem się na konto w EB i w historii r-ku widzę -
    "Korekta premii kupujesz-zyskujesz za okres 11.2011" oraz "Korekta
    premii kupujesz-zyskujesz za okres 12.2011". Korekty in plus
    naturalnie. Więc jak to w końcu jest??

  • 13. Data: 2012-02-20 17:29:01
    Od: XYZ Anonimek <k...@g...com>

    On 20 Lut, 14:49, eisenberg <e...@n...pl> wrote:
> [...]
    > "Korekta premii kupujesz-zyskujesz za okres 11.2011" oraz "Korekta
    > premii kupujesz-zyskujesz za okres 12.2011". Korekty in plus

    Tak, ze napisalem im obszerne pismo i nie przyznali mi racji he he,
    ale w raach "gestu" (bo by przegrali w kazdym sadzie) naliczyli. I
    innym tez

  • 14. Data: 2012-02-20 17:30:18
    Od: XYZ Anonimek <k...@g...com>

> [...]
    > "Korekta premii kupujesz-zyskujesz za okres 11.2011" oraz "Korekta
    > premii kupujesz-zyskujesz za okres 12.2011". Korekty in plus

    p.s.
    oczywiscie reklamacje skladali i inni i bron Boze nie przypisuje sobie
    zadnych zaslug, ale milo czyta sie takie listy od banku

  • 15. Data: 2012-02-20 18:01:10
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 20 Lut, 18:29, XYZ Anonimek <k...@g...com> wrote:

    > Tak, ze napisalem im obszerne pismo i nie przyznali mi racji he he,
    > ale w raach "gestu" (bo by przegrali w kazdym sadzie) naliczyli. I
    > innym tez

    Czyli za luty w myśl własnego regulaminu powinni naliczyć też?

  • 16. Data: 2012-02-20 18:14:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
    On 12 Lut, 11:40, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]

    > "Korekta premii kupujesz-zyskujesz za okres 11.2011" oraz "Korekta
    > premii kupujesz-zyskujesz za okres 12.2011". Korekty in plus

    Ja zlozylem reklamacje, dzis dostalem smsa, ze ekspert do spraw reklamacji
    kontaktowal sie ze mna, ale nie mogl sie dodzwonic. Nie wiem wiec jeszcze
    jaki jest skutek...

    MK

  • 17. Data: 2012-02-21 08:15:32
    Od: luc <b...@g...net>

    On 20 Lut, 19:01, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > Czyli za luty w myśl własnego regulaminu powinni naliczyć też?

    Jest jakiś limit miesięczny, czy też obowiązuje tylko roczny?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 18. Data: 2012-02-21 12:24:56
    Od: XYZ Anonimek <k...@g...com>

    On 21 Lut, 09:15, luc <b...@g...net> wrote:

    > Jest jakiś limit miesięczny, czy też obowiązuje tylko roczny?
    >
    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    > http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

    Nie wiem, ja place miesiecznie tyle, ile inwestuje, a nie dla nabicia
    licznika

  • 19. Data: 2012-03-11 18:53:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]

    > "Korekta premii kupujesz-zyskujesz za okres 11.2011" oraz "Korekta
    > premii kupujesz-zyskujesz za okres 12.2011". Korekty in plus

    A naliczyli juz premie za luty? U mnie nic nie ma, a wisza mi kilka stowek i
    nie wiem czy juz czas zaczac akcje, czy jakos dziwnie sie opozniaja w tym
    miesiacu...

    MK

  • 20. Data: 2012-03-15 07:27:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A naliczyli juz premie za luty? U mnie nic nie ma, a wisza mi kilka stowek
    > i nie wiem czy juz czas zaczac akcje, czy jakos dziwnie sie opozniaja w
    > tym miesiacu...

    Dzis jest 15-sty, a zgodnie z nowym regulaminem tego programu powinni
    naliczyc premie. Niestety jej nie ma na koncie. Znowu skladanie
    reklamacji... To sie nazywa instytucja zaufania publicznego...

    MK