  • 21. Data: 2012-03-15 08:07:41
    Temat: Re: Eurobank - Zmiana programu "Kupujesz - Zyskujesz"
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    wiadomościnews:jjisa6$it0$1@usenet.news.interia.pl..
    .

    > Dzis jest 15-sty, a zgodnie z nowym regulaminem tego programu powinni
    > naliczyc premie. Niestety jej nie ma na koncie. Znowu skladanie
    > reklamacji... To sie nazywa instytucja zaufania publicznego...

    Mnie naliczyli tylko za transakcje bezgotówkowe

  • 22. Data: 2012-03-15 08:44:16
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 15 Mar, 09:07, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > Mnie naliczyli tylko za transakcje bezgotówkowe

    Znaczy za transakcje karciane, tak? Przez Platnosci Online to nie
    mozna gotowkowo raczej... Trzeba zorganizowac jakas wieksza akcje,
    ktora uzmyslowi eurobankowi, ze lamie prawo...

    MK

  • 23. Data: 2012-03-17 10:55:34
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 15 Mar, 09:44, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Znaczy za transakcje karciane, tak? Przez Platnosci Online to nie
    > mozna gotowkowo raczej... Trzeba zorganizowac jakas wieksza akcje,
    > ktora uzmyslowi eurobankowi, ze lamie prawo...

    No i musze oddac honor Eurobankowi, wczoraj naliczyli premie. Fakt, ze
    jeden dzien pozniej niz w obecnie obowiazujacym regulaminie, ale niech
    im bedzie. W kazdym razie moje zaufanie do tego banku nieco wzroslo,
    bo po pierwszej odpowiedzi na reklamacje spadlo blisko do zera.

    MK

  • 24. Data: 2012-03-17 11:26:15
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 17 Mar, 11:55, MK <m...@i...pl> wrote:
> [...]

    > im bedzie. W kazdym razie moje zaufanie do tego banku nieco wzroslo,
    > bo po pierwszej odpowiedzi na reklamacje spadlo blisko do zera

    Zalogowałem się do EB przed chwilą i widzę że mnie z wczorajszą datą
    też doliczyli w prawidłowej wysokości. Szkoda że to już ostatni raz :
    (

  • 25. Data: 2012-03-17 11:50:56
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 17 Mar, 12:26, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > Zalogowałem się do EB przed chwilą i widzę że mnie z wczorajszą datą
    > też doliczyli w prawidłowej wysokości. Szkoda że to już ostatni raz :
    > (

    Hehe... moze za rok wroci ;). Ja w tym roku caly limit
    wykorzystalem...

    MK