  • 21. Data: 2002-04-05 10:15:22
    Temat: Re: Electron
    Od: Robert <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > po
    >
    > Fortis za darmo

    ale te ich kursy :(
    w sobote wybieralem korony w czechach i policzyli mi po kursie 12,483333
    a w kantorze byly po 12,20

    robert
    p.s. i komus tam ponoc jakiegos charga nie dali ;)

  • 22. Data: 2002-04-05 16:44:22
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > po
    >
    > Fortis za darmo

    ale po zlodziejskim kursie + poprzez USD wiec przy wyplacie rzedu 50 zeta i
    wyzszej w walucie lokalnej Citi bije Fortisa na glowe

    -adrian

  • 23. Data: 2002-04-05 20:15:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > p.s. i komus tam ponoc jakiegos charga nie dali ;)

    Ha, ha, ha!
    Bardzo smieszne ;)))))))))
    Dlatego przenosze sie zupelnie do Multi. Jak mnie olali to ja ich tez mam w
    nosie.

  • 24. Data: 2002-04-06 12:58:46
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Czy ktoś wie może coś o możliwości wypłacania w bankomatach kartą Visa
    > Electron - w Budapeszcie i Wiedniu?

    Ja tylko powiem, ze w Wiedniu co mniej wiecej 3 ci bankomat akceptuje Vise,
    natomiast w sklepach nie ma zadnych problemow.

    Wojtek