  • 1. Data: 2002-04-03 22:23:17
    Temat: Re: Electron
    Od: "Krzysztof Szepke" <k...@p...onet.pl>

    Generalnie wypłacać się nie opłaca, bo (najczęściej) duża prowizja - np. PKO
    BP.
    Płacić tez się nie opłaca, bo przeliczenie jest najpierw na $, potem na
    złotówki; wyjątkowo od razu na złotówki (np. PKO BP niektóre waluty).
    A zatem - opłaca się (moim zdaniem) płacić tylko w Polsce, wypłacać - w
    polsce w wybranych bankomatach.
    Jeśli się nie zgadzasz - na tym właśnie banki zarabiają.
    Najbardziej opłaca się płacić za granicą kartą MAESTRO.

  • 2. Data: 2002-04-03 22:25:13
    Od: "Krzysztof Szepke" <k...@p...onet.pl>

    Mała poprawka - kartą MAESTRO w Europie (gdzie mozna).

  • 3. Data: 2002-04-04 08:48:38
    Temat: Electron
    Od: "bandar" <g...@k...net.pl>

    Czy ktoś wie może coś o możliwości wypłacania w bankomatach kartą Visa
    Electron - w Budapeszcie i Wiedniu?

    bandar

  • 4. Data: 2002-04-04 09:01:45
    Od: "mrozik" <m...@g...pl>

    nie wyglupiaj sie z takimi pytaniami ;)

  • 5. Data: 2002-04-04 09:04:45
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś wie może coś o możliwości wypłacania w bankomatach kartą Visa
    > Electron - w Budapeszcie i Wiedniu?

    Sam często używałem VE w Budapeszcie i jest OK.

    A to było kilka lat temu...

    A kurs wymiany był dużo lepszy, niż w kantorze. :)

    VE Millennium.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 7. Data: 2002-04-04 14:59:09
    Od: "Bartek" <b...@s...wp.pl>

> [...]

    Kurde, to ja jestem jakis pechowy. Karta Maestro BZWBK nadawala sie na
    zakladke do ksiazki w Austrii, Czechach i Chorwacji. Podobnie Visa Electron.
    Jednyna na jakiej moglem w miare polegać to Visa Classic. Natomiast w USA
    ani Maestro ani Mastercard ani VISA Electron ani Visa Classic ani Visa
    Classic Kredytowa nie działy :) Wszystkie z BZWBK :)

    Radzę mieć troche waluty w papierkach :)
    --

    pozdrawiam,
    Bartek

  • 8. Data: 2002-04-04 15:08:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szepke"
    > Mała poprawka - kartą MAESTRO w Europie (gdzie mozna).

    jeszcze mniejsza popraweczka - w Anglii nie uzywaja EURO ;-)))))))
    czyli obojetne jest przez ktora walute przeliczasz
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-04-04 15:35:20
    Od: "Waldek" <w...@i...pl>

    No, tu bym sie nie zgodzil. Nie oplaca sie brac malych kwot (prowizja w PKO
    BP min 10 zl!!!), ale przy wiekszych np. 2000 CZK to juz jest ok. Mimo
    prowizji korony wyszly taniej niz w kantorze. Przy zakupach bezgotowkowych
    tylko niektore banki chca prowizji, wiekszosc nie, trzeba po prostu
    sprawdzic w swoim banku (z prowizjami w bankomatach tez jest roznie).
    Waldek

  • 10. Data: 2002-04-04 16:42:42
    Temat: Odp: Electron
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>