  • 21. Data: 2007-07-07 17:42:32
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Jul 2007 17:33:36 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: mvoicem <m...@g...com>
    napisała:
    [...]
    > A być może można się udać z pismem do oddziału i przekonać człowieka żeby
    > przystawił pieczątkę "wpłynęło" na kopii.

    Różnica jest taka, że człowiek w oddziale może wzbraniac się przyjęcia.
    A jak listonosz przyniesie do centrali, to nie bardzo jest kogo
    przekonywać, że nie ma racji, składając pismo. :)
    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 22. Data: 2007-07-08 10:19:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 07 Jul 2007 17:42:32 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > A jak listonosz przyniesie do centrali, to nie bardzo jest kogo
    > przekonywać, że nie ma racji, składając pismo. :) KJ

    Nie zaprzeczam. Tylko podpowiadam że *może* uda się człowieka w oddziale
    przekonać, a warto, bo wtedy jest czarno na białym nie tylko *że zostało*
    złożone, ale także *co zostało* złożone :)

    p. m.

  • 23. Data: 2007-07-11 17:31:43
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Nie zaprzeczam. Tylko podpowiadam że *może* uda się człowieka w oddziale
    > przekonać, a warto, bo wtedy jest czarno na białym nie tylko *że zostało*
    > złożone, ale także *co zostało* złożone :)

    No i udałem się dzisiaj do oddziału. Wypowiedzenia nie udało się złożyć, bo
    w systemie karty ani umowy jeszcze nie ma. Numer karty który jest na umowie
    niewiele sie przyda. Jedyne co udało mi się zrobić to złożyć pisemną
    reklamację na która w ciągu 2 tygodni ktoś ma odpowiedzieć. Pani która
    zajęła się moją sprawą z 20 minut dzwoniła do centrali, przełączali ją,
    rozmawiała, ale nie udało się nic wyjaśnić. Generalnie ciekawa sytuacja. Mam
    podpisaną umowę, mam PIN do karty, login i hasło do systemu internetowego
    (nie aktywnego jednak) a karty ani umowy nie ma nawet w systemie.

    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2007-08-14 13:32:42
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > U mnie to było coś ze 3 miesiące, a nie było kurierów, tylko oddział pod
    > oknem :). Więc jeszcze masz troche czasu.

    No to niedługo będzie też już 3 miesiące u mnie. Dzisiaj miałem SZÓSTY
    telefon czy dostarczyłem wyciągi. Okazało się że wyciągi zostały wysłane do
    centrali ale faksem i mam je przynieść jeszcze raz. No i przyniosłem.
    Zobaczymy co dalej. Niech jeszcze spróbują zadać pytanie "Co jest powodem
    rezygnacji z karty?" gdy będę składał wypowiedzenie umowy. Mille gratuluję
    szybkości działania i "uproszczonej" prcedury.

    Pzdr.

  • 25. Data: 2007-08-28 10:15:18
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Znacznik" napisał w wiadomości

> [...]
    > rezygnacji z karty?" gdy będę składał wypowiedzenie umowy. Mille gratuluję
    > szybkości działania i "uproszczonej" prcedury.

    No i jest dalsza część Milleprzsady! Tydzień po kolejnym dostarczeniu
    wyciągów dzwonię na infolinię w celu uzyskania informacji co się dzieje z
    wnioskiem. "W systemie nie mamy informacji o dostarczeniu wyciągów, przekażę
    to do działu który się tym zajmuje i ktoś do Pana oddzwoni", oczywiście nie
    oddzwonił! Po 2 tygodniach dzwonię po raz kolejny, i pierwsza informacja
    jaką uzyskuję to wniosek nie został zaakceptowany, pytam się jak to się
    stało skoro mam już podpisaną umowę i nawet PIN do karty, a żadnego
    wypowiedzenia umowy nie otrzymałem "przełączę Pana". No i mnie nagle
    przełączają do działu zastrzegania kart. Tam od nowa cała historyjka jest
    opowiadana i kolejny raz ma ktoś do mnie oddzwaniać! No to już jest jakaś
    przesada. Nigdy więcej nic w Mille, nawet jak będą do kart dopłacać to ich
    nie wezmę. Innych produktów z tego pseudo banku też nie. Cała zabawa trwa
    już prawie 3 miesiące, przyznam że jak na uproszczoną procedurę to jest to
    chyba rekord.

    ps. wypowiedzenia umowy dalej nikt nie może przyjąć ani wystawić takiego dla
    mnie.

  • 26. Data: 2007-08-30 19:41:26
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "Znacznik" <z...@T...pl> napisał

    > Nie dość że dzwonią po 2 sygnału, w gdzodzinach pracy to po 2 telefonach
    > wniosek zamknięty. No gratuluję im > podejścia do klienta.

    EE tam, koleżanka złożyła wniosek w w mBanku o konto, po tygodniu dzowni co
    się dzieje, że kuriera nie ma i nie ma, laska jej mówi, że poślizg mają.
    Koleżanka na to, że szkoda że nie wiedziała że tak to długo trwa wcześniej.
    Laska, że jescze ok tygodnia. Za tydzień znowu telefon do nich i tym razem
    info....że koleżanka zrezygnowała z wniosku przy poprzedniej rozmowie.lol

    Pozdro
    fatrix