  • 1. Data: 2005-05-03 19:26:54
    Temat: EBAY +KARTA PREPAID
    Od: "TOM" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może korzystał z karty pre-paid przy rejestracji na Ebay.de
    Proszę o informację jedynie potwiedzone własnym doświadczeniem a nie swoimi
    przypuszczeniami.
    ZA INFORMACJE Z GÓRY DZIĘKUJE

  • 2. Data: 2005-05-03 20:07:33
    Temat: Re: EBAY +KARTA PREPAID
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    jak nie dziala to spróbuj na www.entropay.com zarejestrować się i stworzyć
    wirtualną kartę visa - odkąd założyłem 3 lata temu konto w PayPal'u to
    miałem tam kartę VE inteligo, ale teraz weryfikują kraj wydania i nie udało
    mi się podpiąć VC debetowej BPH :/ ale już tą wirtualną entropay łyknęło :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 3. Data: 2005-05-03 20:15:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

> [...]
    > mi się podpiąć VC debetowej BPH :/ ale już tą wirtualną entropay łyknęło :)

    Ta strona nie wzbudza zaufania. Nie widzę certyfikatów ani Thawte ani logo
    Visa czy Mastercard. Obawiałbym się w jakikolwiek sposób współpracować z tą
    firmą....

    Poza tym strona w żaden sposób nie może być zweryfikowana. Nie mają nawet
    certyfikatu witryny co samo w sobie jest dość dziwne

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-05-03 20:43:25
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    wybierz 'log in' to się przeniesiesz do https

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 5. Data: 2005-05-03 20:50:50
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > wybierz 'log in' to się przeniesiesz do https

    Komunikat Opery:

    "Połączenie z serwerem secure1.entropay.com zostało uznane za
    niebezpieczne."

    :)

    ..i nadal nie widzę żadnych certyfikatów, które mogłyby zostać uznane
    przeze mnie za godne zaufania :)))

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 6. Data: 2005-05-03 21:13:28
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Komunikat Opery:
    >
    > "Połączenie z serwerem secure1.entropay.com zostało uznane za
    > niebezpieczne."

    jaka przegladarka taki komunikat
    ta Opera zna tylko Thawte? :-)))

    a wracajac do tematu, to ten entropay troche drogi jest - 4,5%

    pozdrawiam
    kursor

  • 7. Data: 2005-05-03 21:55:58
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    kursor napisał(a):

    > jaka przegladarka taki komunikat

    Fakt, tylko, że np. na Allegro, Mbanku, Inteligo, Multibanku pokazuje:

    "Połączenie z serwerem xxxxxxxx jest szyfrowane. Szyfrowanie zostało uznane
    przez Operę za silne (3) "

    > ta Opera zna tylko Thawte? :-)))

    Nie. Opera pokazuje, że ta witryna nie jest w żaden sposób zabezpieczona :>

    Thawte nie ma z tym *nic* wspólnego

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 8. Data: 2005-05-04 11:05:25
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 3 May 2005 22:15:00 +0200, na pl.biznes.banki, Markus Sprungk w
    wiadomości <news:3ilipfsl7bri.1brjsbm5foiin$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Ta strona nie wzbudza zaufania. Nie widzę certyfikatów ani Thawte ani logo
    > Visa czy Mastercard. Obawiałbym się w jakikolwiek sposób współpracować z tą
    > firmą....

    Również google niewiele potrafi powiedzieć na temat tej firmy -
    wszystkiego 2 wątki na newsach.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2005-05-04 22:22:15
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Markus Sprungk wrote:

> [...]
    > przez Operę za silne (3) "

    > Nie. Opera pokazuje, że ta witryna nie jest w żaden sposób zabezpieczona :>

    A paczpan, Mozilla uznaje za zasyfrowane a wystawca jest zaufany ;-)

    MZ

  • 10. Data: 2005-05-04 22:29:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > A paczpan, Mozilla uznaje za zasyfrowane a wystawca jest zaufany ;-)

    To ja już wiem dlaczego Mozilla Firefox ma tyle dziur ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098