  • 1. Data: 2005-05-03 16:17:04
    Temat: Kredyt hipoteczny ...
    Od: "skrzynka" <s...@i...pl>

    Witam !!!
    Męcze się z kredytem hipotecznym.
    Chciałem kupić M3 o wartości 60.000 zł a mój wkład to 5% czyli potrzebuje
    57.000 zł kredytu i otrzymałem akceptacje z MultiBanku ale w trakcje
    przyznawania zmieniło się mieszkanie które chciałem kupić a także cena -
    68.000 zł i potrzebuje 64.600 zł.
    W MultiBanku może dostanę taką kwotę ale w połączeniu z kredytem
    odnawialnym.
    Chciałem się Was spytać czy to nie za duża kombinacja i czy może uderzyć do
    innego banku (jakiego) ?
    Kredyt we frankach na 25 lat, dwie osoby, dochód 2.100 zł, wkład własny 5% a
    kredyt na 65.000 zł.
    Pozdrawiam !!!
    Jacek

  • 2. Data: 2005-05-03 19:25:53
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny ...
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 May 2005 18:17:04 +0200, skrzynka <s...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > Chcia?em kupiae M3 o warto?ci 60.000 z? a mój wk?ad to 5% czyli potrzebuje
    > 57.000 z? kredytu i otrzyma?em akceptacje z MultiBanku ale w trakcje
    > przyznawania zmieni?o si? mieszkanie które chcia?em kupiae a tak?e cena -
    > 68.000 z? i potrzebuje 64.600 z?.
    > W MultiBanku mo?e dostan? tak? kwot? ale w po??czeniu z kredytem
    > odnawialnym.
    > Chcia?em si? Was spytaae czy to nie za du?a kombinacja i czy mo?e uderzyae
    > do
    > innego banku (jakiego) ?
    > Kredyt we frankach na 25 lat, dwie osoby, dochód 2.100 z?, wk?ad w?asny

    Bez dodatkowych warunków dostaniesz w BPH, GE Money, PTF Bank, Nordea i
    kilka innych.
    Nie rozumiem tych warunków w MultiBanku. Chyba chcą Cię naciągnąć, albo
    czegoś
    niedopowiedziałeś

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-05-04 17:06:26
    Od: "skrzynka" <s...@i...pl>

[...]

    THX za post, rozmawiałem dziś na infoline BPH i jestem jak narazie
    zadowolony.
    THX
    Jacek