  • 1. Data: 2005-05-03 15:47:55
    Temat: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl>

    Jak w temacie - możliwe od piątku !!!
    Bynajmniej w Poznaniu, nie wiem jak jest w innych miastach...
    Na ich stronie zero informacji... :-/

    --
    RZUWIG

    Stary Poznań na fotografii:
    http://festung.posen.prv.pl/

  • 2. Data: 2005-05-03 19:05:13
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: "N.Swiezy" <n...@o...pl>

    > Jak w temacie - możliwe od piątku !!!
    > Bynajmniej w Poznaniu, nie wiem jak jest w innych miastach...
    > Na ich stronie zero informacji... :-/

    A cóż chcesz w tym Kauflandzie kupować?
    Toż to sort gorszy niż w Biedronce, można sobie tylko krzywdę zrobić jedząc
    lub używając czegoś stamtąd...

    N.Siweży

  • 3. Data: 2005-05-03 19:44:46
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - możliwe od piątku !!!
    > Bynajmniej w Poznaniu, nie wiem jak jest w innych miastach...

    Co chciales powiedziec:
    "Przynajmnie w Poznaniu"? czy
    "Bynajmniej nie w Poznaniu" ?

    Bo to powyzej to jakis belkot

    m.

  • 4. Data: 2005-05-03 20:11:38
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    magia wrote:

    > Użytkownik "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl> napisał w
> [...]

    SJP mówi, ze to niepoprawne uzycie, ale wystepuje, wiec zalezy co kto ma
    za norme...

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 5. Data: 2005-05-04 07:45:25
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 3 May 2005 21:05:13 +0200, "N.Swiezy" <n...@o...pl> wrote:

    >A cóż chcesz w tym Kauflandzie kupować?
    >Toż to sort gorszy niż w Biedronce, można sobie tylko krzywdę zrobić jedząc
    >lub używając czegoś stamtąd...

    ROTFL. Sugerujesz że Heineken stojący w kauflandzie tańszy o złotówkę niż w
    sklepie obok, psuje się w tajemniczy sposób i zagraża zdrowiu??? A pampersy
    zagrażają życiu niemowlaków? Napisz coś o tym.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 6. Data: 2005-05-04 07:46:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    N.Swiezy napisał(a):

    > A cóż chcesz w tym Kauflandzie kupować?
    > Toż to sort gorszy niż w Biedronce, można sobie tylko krzywdę zrobić jedząc
    > lub używając czegoś stamtąd...

    E tam. O ile omija się produkty "made for kaufland", to jest to sklep
    dobry _i_ tani dla codziennych zakupów. Mnie odpychała od tego sklepu
    praktycznie tylko brak możliwości płatności kartą.

  • 7. Data: 2005-05-04 15:25:36
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie a "Ojczyzna polszczyzna"
    Od: "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl>

    > Co chciales powiedziec:
    > "Przynajmnie w Poznaniu"? czy
    > "Bynajmniej nie w Poznaniu" ?

    Jak ja to lubię... :-/ Chciałem zapytać czy w innych miastach zostało to
    wprowadzone równo z Poznaniem czy może jest nadal po staremu? Ale jak widać
    lubisz łapać kogoś za słówka i rozwijac watek w zupełnie innym kierunku...
    :-)

    --
    RZUWIG

    Stary Poznań na fotografii:
    http://festung.posen.prv.pl/

  • 8. Data: 2005-05-04 16:20:34
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > E tam. O ile omija się produkty "made for kaufland", to jest to sklep
    > dobry _i_ tani dla codziennych zakupów. Mnie odpychała od tego sklepu
    > praktycznie tylko brak możliwości płatności kartą.
    Przed ostatnim Bożym Narodzeniem otwarto Kauflanda na wschodnich
    krańcach Świdnika (jakieś 400 m od mojego bloku). W gazetkach, jakimi
    zaśmieca w/w sklepik okoliczne wycieraczki :-) reklamowano płatności
    "cash only" jako wielką zaletę pozwalającą uniknąć wliczania w ceny
    prowizji od transakcji karcianych. Stąd też moje wielkie zaskoczenie, że
    gdzieś się wreszcie "złamali" ;-)

    Przemek

    PS. Świdnicki Kaufland ma wywieszone wewnątrz tablice z treścią mniej
    więcej "Płatność tylko gotówką. Gotówkę można pobrać z bankomatu".
    Zasadniczo jest to prawda, tyle że w samym markecie nie ma żadnego
    bankomatu ani też filii banku, poczty czy agencji PKO BP ;-). Najbliższe
    bankomaty, banki, agencje czy poczta są dobrych kilkaset metrów dalej :-).

  • 9. Data: 2005-05-04 16:36:20
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Przemyslaw Kowalik napisał(a):
> [...]
    > bankomaty, banki, agencje czy poczta są dobrych kilkaset metrów dalej :-).

    ROTFL Wczoraj w telewizji "Misia" puszczali i od razu mi się skojarzyło
    jak syn chciał pomachać na lotnisku mamie na pożegnanie i poszedł na
    taras widokowy - a tam: "Przepraszamy. Taras widokowy nieczynny.
    Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu" :)

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---

  • 10. Data: 2005-05-04 16:47:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ROTFL. Sugerujesz że Heineken stojący w kauflandzie tańszy o złotówkę
    > niż w sklepie obok, psuje się w tajemniczy sposób i zagraża
    > zdrowiu???

    Jak w Kauflandzie, to to może nie być Heineken :-) A tak w ogóle to Żywiec
    rulez :-)