  • 1. Data: 2005-05-03 16:01:15
    Temat: Ile najwiecej mozna wyplacic
    Od: "HaHa" <x...@u...pl>

    z bankomatu euronetu (zakladajac ze jest swiezo nabity)??

  • 2. Data: 2005-05-03 17:13:01
    Temat: Re: Ile najwiecej mozna wyplacic
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "HaHa"
    >z bankomatu euronetu (zakladajac ze jest swiezo nabity)??

    chyba 40 sztuk * najwyzszy nominal
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-05-03 18:10:36
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-03 19:13, blad wrote:

    > chyba 40 sztuk * najwyzszy nominal

    Było już parę wątków o tym, ale to będzie raczej 4000 pln.

    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-05-03 18:41:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Było już parę wątków o tym, ale to będzie raczej 4000 pln.

    Wiekszosc bankomatow Euronetu nie pozwala wyplacic 4000, gdyz usiluje
    ostatnia 'stowke' wyplacac w postaci 2x50 i przekracza w ten sposob
    limit 40 szt banknotow. Najwyzsza kwota jaka da sie jednorazowo
    wyplacic to 3950zł. Natomiast pytajacemu chyba chodzilo o to, ile sie
    miesci kasy w bankomacie, kiedy ten jest 'pelny". No wiec ja raz
    wyplacalem 37000 i bylo tyle. Wiecej nie mialem okazji.

    marekz

  • 5. Data: 2005-05-03 20:03:19
    Od: "bartek" <krabar@gmail[wywal-to].com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > No wiec ja raz wyplacalem 37000 i bylo tyle. Wiecej nie mialem okazji.

    Hehe, to musialo fajnie wygladac:)

  • 6. Data: 2005-05-03 20:06:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    bartek napisał(a):

    > Hehe, to musialo fajnie wygladac:)

    ...i długo trwać ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-05-03 20:35:15
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *MarekZ* napisał:

    /ciach/

    > No wiec ja raz wyplacalem 37000 i bylo tyle. Wiecej nie mialem okazji.

    Wow. IMHO bankomaty *takie* sumy winne wydawać w czeku albo cuś :-P
    MSPANC

    Gree

  • 8. Data: 2005-05-03 20:53:03
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > ...i długo trwać ;)

    Sporo transakcji, bo skonczyly sie 'setki' w pewnym momencie i trzeba
    bylo ciagnac dalej w kawalkach po 2000 na transakcje. :-)

    Jednakze szczytem 'niedoborow' byl bankomat LG Petro w Krakowie
    (obecnie Nordea). Tam czasami proba wyplacenia 5-10k konczyla sie
    porazka, przy czym byla to porazka o tyle bolesna 'objetosciowo', ze
    tam byly takze banknoty po 20 zł, wiec dostawalo sie tej makulatury
    troche :-)

    marekz

  • 9. Data: 2005-05-05 23:21:42
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    HaHa napisał(a):
    > z bankomatu euronetu (zakladajac ze jest swiezo nabity)??

    Nie wiem czy pytanie jeszcze aktualne, ale 2900 z bankomatu IBM i 3900 z
    NRB. Korzystając niegdyś często z bankomatów tej sieci w większości
    widziałem te drugie. IBM'a uraczyłem kiedyś tekiego 'wolnostojącego' a
    nie w ścianie (bodajże w przejściu podziemnym w centrum W-wy).