  • 11. Data: 2011-11-16 12:54:45
    Temat: Re: Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A cholera wie - pisza ogolnie ze NIC nie kosztuje :)
    >
    > token tez za free ?? :D

    Nie napisali, że za free, czyli będzie jak za zboże.
    Napisali, że niektóre przelewy są za free oraz założenie i
    prowadzenie. Tym cwaniaczkom bankowcom trzeba rozliczać każde słowo
    i nie wolno domniemywać czegoś na podstawie zapisu o innej treści.
    Umowy są tak układane, żebyś zawsze gdzieś się pomylił, zapomniał o
    terminie, itp. ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2011-11-16 13:05:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "guest" <n...@U...pl> napisał w wiadomości

    > No to przetestuję na sobie, a raczej swoich pieniądzach.
    >
    > Do tej pory jakieś tam oszczędności w mBanku (wiem, masochistycznie).
    >
    > Procedura zakładania - prawie bezboleśnie. Przelew inicjujący zlecony.
    > Wrażeniami podzielę się jak otrzymam Digipass.

    Nie zakładać konta wspólnego. Żeby zamlnąć, trzeba iść do notariusza.

    5. W przypadku Konta Wspólnego BGŻOptima wypowiedzenie Umowy Ramowej lub
    Dyspozycję zamknięcia dowolnego Rachunku Celowego lub Rachunku Lokaty
    Terminowej, a także Portfela Inwestycyjnego mogą złożyć obaj Współposiadacze lub
    każdy z nich samodzielnie, ze skutkiem dla obu Współposiadaczy, przy czym:

    1) Uprawniony Posiadacz Konta - zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 i 4,
    (czyli przez internet, potwierdzone tokenem)

    2) Współposiadacz Konta - w formie pisemnej z podpisem notarialnie
    poświadczonym.

  • 13. Data: 2011-11-16 13:20:43
    Od: guest <n...@U...pl>

    W dniu 2011-11-16 14:05, wiatrak pisze:

> [...]
    > i 4, (czyli przez internet, potwierdzone tokenem)
    >
    > 2) Współposiadacz Konta - w formie pisemnej z podpisem notarialnie

    Albo mi ALU padło, albo nie widzę tu konieczności chodzenia do
    notariusza w celu zamknięcia konta. Widzę natomiast możliwość takiego
    zamknięcia przez współposiadacza, natomiast w tym trybie notariusz
    będzie potrzebny.

  • 14. Data: 2011-11-16 13:24:25
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "guest" <n...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:ja0dbb$fog$1@inews.gazeta.pl...>> 1) Uprawniony Posiadacz Konta - zgodnie z
> [...]
    > celu zamknięcia konta. Widzę natomiast możliwość takiego zamknięcia przez
    > współposiadacza, natomiast w tym trybie notariusz będzie potrzebny.

    Drugi współposiadacz, jeżeli będzie chciał SAMODZIELNIE zamknąć konto, niestety
    musi wpaść na moment do notariusza.

  • 15. Data: 2011-11-16 13:28:20
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Użytkownik "Marcin" <p...@c...net> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    Rozumiem że jako częśc BGŻ mają gwarancje BFG?

  • 16. Data: 2011-11-16 13:29:02
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > celu zamknięcia konta. Widzę natomiast możliwość takiego zamknięcia przez
    > współposiadacza, natomiast w tym trybie notariusz będzie potrzebny

    Bank jest "niezwykle pomocny" na swojej stronie. :)
    http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

    W jaki sposób mogę zamknąć rachunek?
    Nie chcielibyśmy, abyś rezygnował z rachunku, ale jeżeli będziesz musiał to
    zrobić skontaktuj się Centrum Obsługi Klienta.

  • 17. Data: 2011-11-16 13:42:11
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie napisali, że za free, czyli będzie jak za zboże.

    Napisali ze za FREE - wydanie
    wiec poswiecilem 1 eurocenta na telefon LOL
    No i nie ma czegos takiego jak np. oplata miesieczna za uzywanie
    - przynajmniej na razie ;)

    Ps.
    Zlotowka inicjalna poszla - pomacamy, zobaczymy :D

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-11-16 13:56:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Marcin pisze:

    > na podstawie:
    > http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,10651270,Nowy_
    bank_powalczy_o_nasze_oszczednosci__Rekordowe.html

    > " Dziś rusza internetowy bank w ramach BGŻ, w którym nie będzie można
    > nawet założyć ROR-u. Zapłaci za to 4,6 proc. na koncie
    > oszczędnościowym i 6,5 proc. na lokacie jednodniowej bez podatku.

    Ciekawe, czy przelewy w ramach BGŻ (tj. na konto z łapówką) chodzą online?

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2011-11-16 14:01:21
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, czy przelewy w ramach BGŻ (tj. na konto z łapówką) chodzą online?

    Ano zobaczymy - polalem z BGZ ;)
    jednak teraz musi zadzialac czynnik bialkowy - bo to przelew inicjalny

  • 20. Data: 2011-11-16 14:07:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > wiec poswiecilem 1 eurocenta na telefon LOL

    Jak ty sie tam dodzwoniles?, Ja kwitne na telefonie już od kilku minut i nic

    > No i nie ma czegos takiego jak np. oplata miesieczna za uzywanie
    > - przynajmniej na razie ;)

    A co z tokenem po wypowiedzeniu umowy konta? Trzeba gdzieś zanosić go w zębach?
    Np. na Marszałkowską? :))

    wiatrak