  • 21. Data: 2011-11-16 14:09:14
    Temat: Re: Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Waldek pisze:

    > Ano zobaczymy - polalem z BGZ ;)
    > jednak teraz musi zadzialac czynnik bialkowy - bo to przelew inicjalny

    Bardziej mnie interesuje, czy zwrot będzie online - bo to umożliwia
    korzystanie z kas i bankomatów oraz dalsze przelewy na dowolne rachunki. :-)

    A tak w ogóle, to można mieć więcej niż jeden rachunek powiązany?

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2011-11-16 14:14:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > A cholera wie - pisza ogolnie ze NIC nie kosztuje :)
    >
    > token tez za free ?? :D

    > HGW - ale jest lokata 1 dniowa
    > to przynajmniej wiadomo ze 1 dzien :)

    Jedno wiem na pewno. Że właścicielem jest Holenderski Rabobank. Bo 91.199.135.9
    dostało kompletnego świra z podglądaniem mojego komputera, ledwo zajrzałem na
    ich stronę.

  • 23. Data: 2011-11-16 14:35:42
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Jak ty sie tam dodzwoniles?, Ja kwitne na telefonie już od kilku minut i nic

    Moze Voip jest uprzywilejowany ;) ale tez chwile wisialem

    > A co z tokenem po wypowiedzeniu umowy konta? Trzeba gdzieś zanosić go w
    > zębach? Np. na Marszałkowską? :))

    W umowie nic na ten temat nie ma - wiec IMO mozna olac
    Jest zapis ze :
    w przypadku zniszczenia/utraty zglaszasz na COK - ten potwierdza zgloszenie
    oraz ze bank dokonuje blokady i wydaje nowy wraz z PIN

    Czynnik bialkowy stwierdzil ze TOP dolaczony do umowy jest wiazacy
    - kazda zmiana wg. §6 p4 ma byc wyslana na maila a jak nie pasuje to masz
    30dni na rezygnacje

    Pozdro

  • 24. Data: 2011-11-16 14:39:54
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Jedno wiem na pewno. Że właścicielem jest Holenderski Rabobank. Bo
    > 91.199.135.9 dostało kompletnego świra z podglądaniem mojego komputera, ledwo
    > zajrzałem na ich stronę.

    A BGZ to niby czyj jest ? ;)

    Ps.
    To moze byc ciekawe konto "skarbonkowe" do ROR-u w BGZ (z premia)
    bo ten jak na razie mial dosc marna oferte w zakresie lokat
    - jednodniowki na 3.6%

  • 25. Data: 2011-11-16 17:41:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ja083a$pv$1@inews.gazeta.pl...

    > A cholera wie - pisza ogolnie ze NIC nie kosztuje :)
    >
    > token tez za free ?? :D

    z tym tokenem to ich poje....

    skoro przelew i tak może być tylko na rachunek powiązany to po jaką ku...
    cholerę zabezpieczanie tym posr... tokenem, wystarczyłby zwykły smsik, oni
    są poje...

    erator/

  • 26. Data: 2011-11-16 18:36:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    zlotowinfo napisał(a) :

    > skoro przelew i tak może być tylko na rachunek powiązany to po jaką ku...
    > cholerę zabezpieczanie tym posr... tokenem, wystarczyłby zwykły smsik, oni
    > są poje...

    Z powodów marketingowych? I głupoty generującej dodatkowe koszty?
    No chyba, że przewidywane jest w (nie)dalekiej przyszłości
    wprowadzenie możliwości przelewów na dowolne konto.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 27. Data: 2011-11-16 18:39:08
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-16 11:06, Marcin pisze:

    > na podstawie:
    > http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,10651270,Nowy_
    bank_powalczy_o_nasze_oszczednosci__Rekordowe.html

    > " Dziś rusza internetowy bank w ramach BGŻ, w którym nie będzie można
    (...)

    Mnie jedynie jedno zastanawia (ponieważ wszystko poza tym jest dla mnie
    w miarę zrozumiałem). Jaki jest mechanizm NIEzawierania umowy w formie
    pisemnej z bankiem? Jak to działa w sensie prawnym? Załóżmy, że zakładam
    tam rachunek/lokatę i przelewam moje pieniądze. A następnego dnia te
    pieniądze znikają. I co? Umowy nie ma; nie mamy pańskiego płaszcza i co
    nam pan zrobi...?
    pwz

  • 28. Data: 2011-11-16 18:39:47
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-16 12:51, Konfabulator pisze:

    > Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?

    § 30 pkt 2. Odsetki od środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach
    Oszczędnościowych są dopisywane na koniec danego miesiąca kalendarzowego.

  • 29. Data: 2011-11-16 18:41:33
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-16 19:39, pwz pisze:

    > Mnie jedynie jedno zastanawia (ponieważ wszystko poza tym jest dla mnie
    > w miarę zrozumiałem). Jaki jest mechanizm NIEzawierania umowy w formie
    > pisemnej z bankiem? Jak to działa w sensie prawnym?

    Forma pisemna nie jest przecież jedyną (choć popularną ;) ) formą
    zawierania umów. W przypadku tego bankowego wynalazku umowę zawierasz w
    formie elektronicznej.

  • 30. Data: 2011-11-16 18:44:10
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-16 19:41, osa pisze:

    > Forma pisemna nie jest przecież jedyną (choć popularną ;) ) formą
    > zawierania umów. W przypadku tego bankowego wynalazku umowę zawierasz w
    > formie elektronicznej.

    No dobrze, ale co mam "w ręku"? Skan? Plik PDF? JPG?
    pwz