  • 1. Data: 2011-11-16 08:29:38
    Temat: BGZ sie wycwania ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Ot, takie spostrzezenie
    - ostatnia platnosc PayU - doladowanie fonu zaplacone karta
    na wyciagu nie zostalo zaliczone w poczet operacji kartowych, a do grupy inne
    tak wiec IMO nalezy zwrocic uwage na wymagane 3 op. kartowe w celu uzysku premii
    ;)

  • 2. Data: 2011-11-16 10:46:07
    Temat: Re: BGZ sie wycwania ?
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-16 09:29, Waldek pisze:
> [...]
    > inne
    > tak wiec IMO nalezy zwrocic uwage na wymagane 3 op. kartowe w celu

    Może uznali, że to quasi-cash? Bo przecież możesz tę kasę przelać na
    konto innego telefonu, zapłacić za parking, czy nawet grę w kasynie
    internetowym...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 3. Data: 2011-11-17 08:23:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > inne
    > tak wiec IMO nalezy zwrocic uwage na wymagane 3 op. kartowe w celu

    nie pękaj, w poprzednim miesiącu, tj. październiku dokonałem 3 płatności
    kartą,
    - dwa razy placiłem w sklepie i zostały zakwalifikowane jako płatność -
    kartą debetową
    - raz doładowałem telefon w play i w historii widzę to jako "inne"

    Premię za październik dostałem oczywiście.

    W tym miesiącu też robiłem doładowanie telefonu i tym razem wpadło to
    jako płatność kartą debetową ;-)) widać, że na dwoje babka wróżyła

    --
    pozdrawiam
    Marcin