  • 1. Data: 2011-11-15 20:51:39
    Temat: Cashback - czysta fikcja?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    zamiast wypłacać z bankomatów postanowiłem wypłacać pieniądze przy
    wykorzystaniu usługi cashback, udało mi się w Realu i na BP, ale....

    na PKN Orlen już nie pomimo tego, że na paragonach jest informacja
    zachęcająca do skorzystania z tej usługi - sprzedawcy o niej nie słyszeli

    i dzisiaj zonk na BP, kobita powiedziała, że szef NIE KAZAŁ wypłacać
    przez cashback, na stacji jest bankomat i z niego klienci mają korzystać

    korzystacie z tej usługi? dlaczego na BP nie chcą tak wypłacać gotówki?
    czy to ich coś kosztuje?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-11-15 21:14:46
    Temat: Re: Cashback - czysta fikcja?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > przez cashback, na stacji jest bankomat i z niego klienci mają korzystać
    >
    > korzystacie z tej usługi? dlaczego na BP nie chcą tak wypłacać gotówki?

    Może to był inny BP. BP, to nie jest sieć stacji paliw, tylko "znak
    towarowy". Każda stacja, to osobny podmiot gospodarczy, kierujący się
    własną logiką, a jedynie uprawniony do posługiwania się znakiem BP. Kilka
    lat temu spotkałem się dwa razy (Nowy Sącz i Częstochowa) z taką logiką, że
    nei akceptujemy płatności kartami płatniczymi, bo jest bankomat. Od tego
    czasu omijam te stacje, więc trudno mi powiedzieć, jak to teraz działa, ale
    w każdym razie jeśli chodzi o sieciowe stacje, to o BP mam najgorsze
    zdanie.

  • 3. Data: 2011-11-15 21:26:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > bankomat. Od tego czasu omijam te stacje, więc trudno mi powiedzieć, jak
    > to teraz działa, ale w każdym razie jeśli chodzi o sieciowe stacje, to o

    może to jest i brand, ale póki co nie narzekałem i nie zdarzyło mi się,
    aby na BP nie chcieli zaakceptować karty płatniczej, w każdym razie
    wkurzyła mnie ta dzisiejsza akcja "szef nam nie kazał" ;-/

    nawet nie wiem gdzie można złożyć zażalenie, na stronie cashback piszą,
    że należy się kontaktować z bankami - wydawcami kart

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-11-15 21:33:46
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > nawet nie wiem gdzie można złożyć zażalenie, na stronie cashback piszą, że
    > należy się kontaktować z bankami - wydawcami kart

    napisz reklamacje do swojego banku, do organizacji platniczej i do firmy
    obslugujacej platnosci na tej stacji

  • 5. Data: 2011-11-15 21:33:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > nawet nie wiem gdzie można złożyć zażalenie, na stronie cashback piszą,
    > że należy się kontaktować z bankami - wydawcami kart

    Tylko w Banku. Ja wóczas napsiałem do BP maila, to mi odpisali w ogledny
    sposób, ze ich to nie interesuje, bo to są osobne podmioty gospodarcze.

  • 6. Data: 2011-11-16 07:07:17
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Tylko w Banku. Ja wóczas napsiałem do BP maila, to mi odpisali w ogledny
    > sposób, ze ich to nie interesuje, bo to są osobne podmioty gospodarcze.

    a mnie sie wydaje, ze reklamacja do banku to tylko jeden ze sposobow, wcale
    nie najpewniejszy
    co bank ma do jakiegos posa ? jezeli zostaly naruszone jakies zasady, to
    prawdopodobnie tylko umowa pomiedzy posem a firma obslugujaca karty

  • 7. Data: 2011-11-16 14:54:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > co bank ma do jakiegos posa ? jezeli zostaly naruszone jakies zasady, to
    > prawdopodobnie tylko umowa pomiedzy posem a firma obslugujaca karty

    Działa. Osoba otrzymując kartę podpisuje umowę z bankiem i to bank
    pobierając niejednokrotnie prowizję za wydanie karty płatniczej gwaranuje,
    ze bedzie ona działała zgodnie z regulaminami. Bank rónież łączy z
    organizacją wydającą karty umowa o tym zapewniająca, a poszczególne POS-y
    umowy łączą właśnie z organizacjami. Nie ma bezpośredniej umowy POS-klient.
    Pisząc do BPO sądziłem, że ktoś strzeli osobę odpwoiedzialną za "burdel" w
    ucho i sytuacja się uzdrowi, gdyż chciałem u nich kupywać to paliwo, bo
    wówczas mieli tanio. Ale skoro nei chcą go sprzedawać - omijam szerokim
    łukiem i tyle. Jest tyle innych stacji :-) po co się pchać, gdzie mnie nie
    chcą.

  • 8. Data: 2011-11-16 21:25:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-11-16, Waldek <m...@n...dam> wrote:

    [...]

    > Podepne sie pod watek przy okazji ...i jako lajkonik zapytam :
    > - ze debetowka mozna to wiem, choc _nie_cwiczylem_ dotad
    > a jak jest z KK ? i jak jest taka usluga wowczas traktowana przez bank
    > podobnie jak wyplata gotowkowa z bankomatu ?

    Tak. Aczkolwiek w znaczeniu potocznym utarło się czasem, że cashback
    w kartach kredytowych to sytuacja kiedy bank zwraca jakiś procent
    wydany kartą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2011-11-16 22:11:06
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

  • 10. Data: 2011-11-16 22:32:21
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    >
    > Tak. Aczkolwiek w znaczeniu potocznym utarło się czasem, że cashback
    > w kartach kredytowych to sytuacja kiedy bank zwraca jakiś procent

    OK - czyli rozumiem ze % leci od dnia wyplaty z KK
    co najwyzej moze nie byc zwyczajowej 3% prowizji ?
    choc o to by juz pewnie trzeba dopytac w banku ;)