  • Data: 2019-02-22 09:40:27
    Temat: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > On 2019-02-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    >
    > [...]
    pracodawca miał możliwość logowania

    > Zacznijmy od najprostszego: powodu, czyli po staropolsku "a po chuj mieliby
    > to robić". Bo dane które zobaczą to te same które wysłali do skarbówki.

    I tu jest błąd w rozumowaniu :)
    Olin co prawda napisał, że w 2018 nie osiągnął przychodu z innych
    źródeł, ale powiedzmy że jednak w 2018 (czując pismo nosem) wziął fuchę
    od Gross & Duck S.A. (czego nie mógł, bo miał zakaz konkurencji)

    Czy w tym momencie Srebrne Dzbany mogą to zobaczyć czy nie? Przed sądem
    pewnie nie mogą się do tego przyznać (bo zapewne takie zalogowanie jest
    karalne), ale już mogą wiedzieć gdzie węszyć.

    > I w związku z tym co takiego Ci się stanie?
    Do tego zdaje się można zmienić OPP przy rozliczaniu.
    KJ

    Ogólny sens [helpa z W98] jest poprawny. Pod warunkiem, że z góry
    wiadomo co autor miał na myśli.
    -- Marcin Wieczorek na p.c.o.a.