  • Data: 2019-02-22 10:01:56
    Temat: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    [...]

    > 1. Dla jaj albo dlatego, że mnie nie lubią. Księgowa z mojego zakładu pracy
    > zmieni numer konta i przeleją nadpłatę na konto Wyższej Szkoły Kultury
    > Społecznej i Medialnej w Toruniu i będę miał zajęcie, żeby oddali, co się
    > im nie należy. Wątpię, żeby się udało.

    A robisz wiele rzeczy "dla jaj" które grożą odsiadką?

    > 2. Żeby samemu się wzbogacić. Założą konto na bezrobotnego słupa i szybko z
    > niego wypłacą, kiedy coś sensownego wpłynie.

    Ale mówimy o pracodawcy i o zwrotach z PIT-37, a nie o przelewach z konta.
    Z PIT-37 nie wyprodukujesz "sensownej sumy" która by uzasadniała ryzyko
    takiego przekrętu. Po prostu.

    Mniej więcej taki to ma sens jak masowa panika jak to łatwo okraść
    ludzi siedząc w autobusie i z czytnikiem pikaczów. Well - teoria, teorią,
    a życie sobie.

    > Twórcy wirusów komputerowych rzadko czerpią z nich korzyści; robią takie
    > rzeczy zupełnie bezinteresownie.

    I nie polują na drobne.

    --
    Wojciech Bańcer