  • 21. Data: 2019-10-18 16:10:00
    Temat: Re: Dyrektywa nie pomogła, stracił 340 tys
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Oct 2019 05:55:32 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Myślę, że naprawdę dobrze zrozumiałbyś sie
    > z bohaterem tekstu.

    Odezwał się fachowiec od gumowych dzwonków.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2019-10-18 16:20:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 18 października 2019 16:10:01 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Odezwał się fachowiec od gumowych dzwonków.

    Echh, to dalej "zabezpieczaj się" "magicznym obrazkiem", "silnie uwierzytelniony
    kliencie".
    Twoja kasa, nie moja.

  • 23. Data: 2019-10-18 16:41:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Fri, 18 Oct 2019 15:17:27 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wy tu śmichy- hihy a podejrzany o kradzież już zatrzymany:
    >https://www.tvn24.pl/lukow-zatrzymano-podejrzewaneg
    o-o-kradziez-340-tysiecy-zlotych-z-kont-przedsiebior
    cy,978524,s.html

    Pogratulowac policji ... o ile jest w tym choc troche prawdy.

    Bo "kilkadziesiat tysiecy" + kilkuletni seat, to ciagle sporo brakuje.
    Zdazyl sie podzielic ?

    A swoja droga - jak wyplacil ?
    Karta do bankomatu, w kasie banku ?

    J.

  • 24. Data: 2019-10-18 20:57:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.10.2019 o 14:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

    > mbank moze i pozwala na falszywy komputer, ale przelewy trzeba jednak
    > potwierdzac.
    >
    > Nie czytal SMS i potwierdzil nie przelew na 1.26 zl tylko zalozenie
    > odbiorcy zaufanego ?
    > Czy przy okazji komorke sobie "skompromitowal" (nie lubie tego, ta kalka
    > jest akurat nieudana).

    Przypominam, że np. ten bank od obrazków to ciągle jeszcze ma
    potwierdzanie kodem ze zdrapki i w ogóle nie wiesz, co potwierdzasz.

    MJ

  • 25. Data: 2019-10-18 21:24:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > No właśnie, co ten obrazek w ogóle ma dawać?

    Poczucie fałszywego bezpieczeństwa chyba.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 26. Data: 2019-10-19 00:58:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > (pal licho nieprawidłowy certyfikat) i nie zobaczywszy swojego

    Do Millego logowałem się do niedawna via HTTP, zamiast HTTPS.
    (jakoś nie panikowałem -- teraz chyba już nie uda się taki numer...)

    --