  • 1. Data: 2019-10-17 17:26:35
    Temat: Tak dla śmiechu ale zapytam ;-)
    Od: z <...@...pl>

    Zostałem poproszony o sprawdzenie czy na pewno wpłacając do PKO BP 10
    tyś. zł dostaje się co miesiąc odsetek 250 zł ;-)
    Oczywiście nie znalazłem takiej oferty.
    Mówimy o osobie która mam tam konto i dostała taką fajną ofertę w
    okienku bankowym.

    Nie żadne szemerane typy czy bitcoiny.

    Prawda to? ;-)

  • 2. Data: 2019-10-17 18:07:20
    Temat: Re: Tak dla śmiechu ale zapytam ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pewnie prawda, ale nie co miesiąc, a co rok.

  • 3. Data: 2019-10-17 20:17:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-10-17 o 17:26, z pisze:
    > Zostałem poproszony o sprawdzenie czy na pewno wpłacając do PKO BP 10
    > tyś. zł dostaje się co miesiąc odsetek 250 zł ;-)
    > Oczywiście nie znalazłem takiej oferty.

    Ten ktoś nie przyleciał przypadkiem z przyszłości, kiedy to
    odpowiedzialna polityka doprowadziła do wzrostu inflacji i w jego
    czasach lokaty 30% są standardem?
    P.G.

  • 4. Data: 2019-10-17 20:39:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ja dostałem na komunię książeczkę oprocentowaną na 40% - i to w PKO, nie u Grobelnego
    ;>

  • 5. Data: 2019-10-19 02:37:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" qoab6r$7e2$1$P...@n...chmurka.net

    > Ten ktoś nie przyleciał przypadkiem z przyszłości, kiedy to odpowiedzialna polityka
    doprowadziła do wzrostu inflacji i w jego
    > czasach lokaty 30% są standardem?

    IMO możliwe jest połączenie Zachodu (z jego niskimi stopami)
    ze Wschodem (jego wysoką inflacją) tutaj -- w geograficznym
    środku Europy... ;)

    -=-

    250 do 10 k? 25/k 2.5/h 2.5%

    IMO nawet miesięcznie tyle nie ma. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-10-19 02:48:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5daa5b54$0$551$6...@n...neostrada.pl

    > 250 do 10 k? 25/k 2.5/h 2.5%

    > IMO nawet miesięcznie tyle nie ma. :)

    + IMO nawet rocznie tyle nie ma. :)

    [nigdy nie byłem mocny w rachunkach...]

    Bank by musiał dać ~3%, by klient dostał
    2.5% -- reszta idzie do... MBelki? Vincentego? Szczurka?...

    Ponoć MSzczurka będą sądzić za to, że usiłował opodatkować
    wisienki i orzeszki wbrew ogólnym prawom -- toż płody rolne
    nie są opodatkowane! ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-10-19 11:15:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    z napisał(a) :
> [...]
    > Oczywiście nie znalazłem takiej oferty.
    > Mówimy o osobie która mam tam konto i dostała taką fajną ofertę w

    To ten 3-ci rodzaj prawdy. Pewnie lokata miesięczna z podanym
    oprocentowaniem rocznym. I ktoś sobie przeliczył, że po miesiącu
    dostanie to, co dostałby po roku.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65