  • 11. Data: 2019-10-18 13:26:17
    Temat: Re: Dyrektywa nie pomogła, stracił 340 tys
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Idiota sądzi, że obrazek to jest SCA.
    > Podaj mi swój login - a pamiętaj, że robisz to w pierwszym kroku, na stronie BEZ
    obrazka - to powiem Ci, jaki masz ten obrazek - i tak samo bez problemu wyświetlę Ci
    go na mojej podstawionej stronie.

    No właśnie, co ten obrazek w ogóle ma dawać?

    MJ

  • 12. Data: 2019-10-18 13:31:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 18 października 2019 13:26:21 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

    obrazka - to powiem Ci, jaki masz ten obrazek - i tak samo bez problemu wyświetlę Ci
    go na mojej podstawionej stronie.

    > No właśnie, co ten obrazek w ogóle ma dawać?

    Sprawdzenie, czy dobrze login wpisałeś ;> W sumie czasem przydatne - ale nic więcej.

  • 13. Data: 2019-10-18 14:04:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Thu, 17 Oct 2019 19:46:01 +0200, jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> wrote:

    >Świetnie ale jaka metodą weszli. Jeśli było silne uwierzytelnienie
    >znaczy, że komórkę ma skompromitowaną. Jeśli to mbank i
    >zidentyfikowana przeglądarka to skompromitoeqnyowany komputer
    >(przejęcie cookie).

    mbank moze i pozwala na falszywy komputer, ale przelewy trzeba jednak
    potwierdzac.

    Nie czytal SMS i potwierdzil nie przelew na 1.26 zl tylko zalozenie
    odbiorcy zaufanego ?
    Czy przy okazji komorke sobie "skompromitowal" (nie lubie tego, ta
    kalka jest akurat nieudana).

    J.

  • 14. Data: 2019-10-18 14:15:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Fri, 18 Oct 2019 04:06:15 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Przecież PKO ma obrazek, to się kwalifikuje do SCA, dlatego nic nie
    >zmienili. Sugerujesz że gość się zalogował na podstawionej stronie
    >(pal licho nieprawidłowy certyfikat) i nie zobaczywszy swojego
    >tajnego obrazka podał się na talerzu? Aż takich idiotów nie ma.

    Tajnego ?
    Pomijajac to, ze moze na obrazek nie zwrocic uwagi, to przeciez
    wystarczy nr klienta wpisac, i obrazek sie pokaze.
    Komukolwiek.

    Mozna potem zapamietac, wyswietlic na falszywej stronie, podłożyc
    automatycznie ... nic tu tajnego nie ma.

    J.

  • 15. Data: 2019-10-18 14:21:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Oct 2019 04:24:02 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > - i tak
    > samo bez problemu wyświetlę Ci go na mojej podstawionej stronie.

    Ale żeś błysnął, skoro złodziej ma login to nie potrzebuje obrazka.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2019-10-18 14:22:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Oct 2019 14:15:56 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Pomijajac to, ze moze na obrazek nie zwrocic uwagi, to przeciez
    > wystarczy nr klienta wpisac, i obrazek sie pokaze.
    > Komukolwiek.

    Trza znać login wpierw.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2019-10-18 14:24:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Oct 2019 14:04:36 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy przy okazji komorke sobie "skompromitowal" (nie lubie tego, ta
    > kalka jest akurat nieudana).

    Czemu nieudana? Akurat świetnie określa przedmiot i kompetencje jego
    podmiotu - jednym słowem.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2019-10-18 14:55:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 18 października 2019 14:21:44 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Ale żeś błysnął, skoro złodziej ma login to nie potrzebuje obrazka.

    Myślę, że naprawdę dobrze zrozumiałbyś się z bohaterem tekstu.

  • 19. Data: 2019-10-18 15:17:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Trza znać login wpierw.

    A widzisz w tym jakis problem ?
    delikwent sam wpisze ... na falszywej stronie.

    A potem nawet moze strona mu dobry obrazek pokaze.

    J.

  • 20. Data: 2019-10-18 16:09:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Oct 2019 15:17:27 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A widzisz w tym jakis problem ?
    > delikwent sam wpisze ... na falszywej stronie.
    > A potem nawet moze strona mu dobry obrazek pokaze.

    Wy tu śmichy- hihy a podejrzany o kradzież już zatrzymany:

    https://www.tvn24.pl/lukow-zatrzymano-podejrzewanego
    -o-kradziez-340-tysiecy-zlotych-z-kont-przedsiebiorc
    y,978524,s.html

    --
    Marek