  • 1. Data: 2019-10-15 15:43:19
    Temat: Wyższa Kultutra Mataczenia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zadzwoniła do mnie pani Aneta St(niewyraźne) z Wyższej Kultury
    Mataczenia i pokazała, że potrafi niemal nieustannie kłamać. :)
    Brak mi teraz czasu na opisywanie, ale rozmowa nagrana, więc
    za jakiś czas chyba opiszę. :)

    T - rozmowa nagrywana :)

    jedna z niewielu prawd w tej rozmowie

    F - nigdy nie dopłaca się do kredytu

    w czasie ujemnych stóp; wisienek;
    kredytów typu CA itd...

    T- nie mają mego aktualnego dowodu osobistego

    to też prawda!
    nie mają -- bo i dlaczego mieliby mieć?!?!
    to chcą wyłudzić!

    AnetaST 01:53 - 'nie wiem, czy pan już skończył spłacać...'
    E - 'nigdy w życiu nie miałem u was kredytu'
    długa ciszaaaa
    AnetaST 02:10 - 'no to konto oszczędnościowe'
    .
    .
    AnetaST 02:48 - 'a czy ja powiedziałam, że pan coś spłaca?'

    Pani Aneta zapomniała w niespełna jedną minutę to, co powiedziała...

    F - mam u nich jakieś konto oszczędnościowe

    nie mam u nich niczego;
    chciałem w tym roku otworzyć oszczędnościowe, ale nie
    otworzyłem, bo nie zdołałem -- Alior zaraportował błąd!
    otworzyłem wówczas w ING -- pomarańczowy kotek był szybki
    (jak to kot), miły (jak to kot), zabawny (przywiózł mi
    zabawne naklejki zamiast umów itp. -- nawet nabrałem
    podejrzeń i zadzwoniłem do marmuru, by zapytać, czy
    to aby na pewno ich kotek mnie odwiedził)

    F - nie mają bałaganu u siebie

    ależ skąd!!!
    zapewne Waldkowi też to wciskano!
    (powołałem się na przykład Waldka)

    -=-

    Asus Max obcina początki rozmów, dlatego moje
    minuty:sekundy
    niekoniecznie pokryją się z
    minutami:sekundami
    Aliorowymi, ale rozmowa jest nagrana i mogę ją
    udostępnić/upublicznić na czyjekolwiek żądanie!

    -=-

    Było o podpisywaniu ,,na szkle'' itd...
    (o tym, że ,,zawsze jest na papierze''
    i zarazem że ,,już wszędzie jest bez papieru'')
    To podpisywanie musiałbym raz jeszcze przesłuchać
    starannie -- ale sens jest właśnie taki!
    [nowoczesna fizyka w akcji -- 'jest' i 'nie ma' zarazem]

    O ile w innych bankach czy chcę, czy nie chcę -- dostaję papier
    (i ewentualnie poradę typu -- ,,może pan wyrzucić za chwilę'')
    o tyle w Wyższej Kulturze trzeba było nieźle nażądać się
    papierowego potwierdzenia, co mnie irytowało!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-10-15 16:26:31
    Temat: Re: Wyższa Kultutra Mataczenia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da5cd14$0$560$6...@n...neostrada.pl

    Jeśli pani Aneta życzyła mi tego, do czego
    potrzebny jest inny papier, to już jestem po... ;)

> [...]
    > zabawne naklejki zamiast umów itp. -- nawet nabrałem
    > podejrzeń i zadzwoniłem do marmuru, by zapytać, czy
    > to aby na pewno ich kotek mnie odwiedził)

    Pomarańczowy kotecek jest miły, póki chce być karmiony i głaskany,
    ale nie wtedy, gdy szukasz kuśnierza... Wtedy (gdy poszukujesz
    kuśnierza) kotek chowa się skrzętnie przed tym, co nieuniknione...
    Próżno szukać kotecka w galeriach, gdy zapachnie szalikiem czy
    rękawiczkami... ;) [poza tym koty to dranie -- 300 miesięcznie,
    by nie drapały za debetówki czy konto, a bywa, że więcej niż 300!]

> [...]
    > minutami:sekundami
    > Aliorowymi, ale rozmowa jest nagrana i mogę ją
    > udostępnić/upublicznić na czyjekolwiek żądanie!

    Innymi słowy -- może być spore przesunięcie.
    (nic w tym dziwnego? -- toż 'Asus' to obcięty 'Pegasus')

> [...]
    > o tyle w Wyższej Kulturze trzeba było nieźle nażądać się
    > papierowego potwierdzenia, co mnie irytowało!

    Dlaczego w innych bankach uważam papier za zbędny a w Aliorze pieniłem ;) się?
    Ano dlatego, że z usług Aliora korzystałem w czasach, gdy nie miałem smartfonu
    ukazującego stan konta...

    Dosłownie kluczowym problemem jest dla mnie brak papierka!!!
    (o ile nie mam innego, równie dobrego potwierdzenia)

    Wprawdzie Play nie daje papierka potwierdzającego przeniesienie
    nru, ale w wypadku przeniesienia nru papierek jest niezbyt
    istotny -- przecież do Play nr skądś przywędrował, więc
    ślad jest! Ponadto czasami ;) SMSy potwierdzają proces
    przenosinowy...

    Takie przeniesienie nru jest jak przelew -- tu także obywam się bez...

    -=-

    Do niewtajemniczonych:

    Alior, przyjmując pieniądze czy zlecenia,
    niekoniecznie wydawał papierowe pokwitowania!!!

    Nauczony doświadczeniem stawiałem sprawę jasno
    z góry -- albo dostanę papier, albo nie wpłacam!!!!

    Alior nie pytał:

    - chce pan potwierdzenie?

    Alior stawiał opór, gdy chciałem!!! Nie twierdzę, że dochodziło do rękoczynów? ;)
    Alior był co najmniej niemiły w sprawie tych pokwitowań!!!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-10-15 16:33:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >Mataczenia i pokazała, że potrafi niemal nieustannie kłamać. :)
    >Brak mi teraz czasu na opisywanie, ale rozmowa nagrana, więc

    To napisz oburzony list do zarzadu podajac date, godzine i numer, i
    powiedz zeby sie ustosunkowali do tresci rozmowy ... to sie okaze, nie
    ma nagrania :-P
    No chyba, ze masz na mysli wlasne nagrywanie :-)

    >F - nigdy nie dopłaca się do kredytu

    W jakim sensie ? ze bank nie doplaci ?

    > w czasie ujemnych stóp;

    Alior juz pewnie nie taki glupi, i takich kredytow nie udziela.
    Ciekawe czy zapis "Libor+marza, ale nie mniej niz 1%" mozna uznac za
    abuzywny :-)

    >wisienek;

    Widac bank dobrze wie, ze wisienki przy kredycie nie przekroczą
    kosztów :-)
    No chyba, ze pani ogolnie mowila, i ręczyła za wsystkie banki.

    >kredytów typu CA itd...
    WK to nie CA

    >T- nie mają mego aktualnego dowodu osobistego
    > to też prawda!
    > nie mają -- bo i dlaczego mieliby mieć?!?!
    > to chcą wyłudzić!

    A przeczytales regulamin ? Moze tam cos na ten temat jest :-)

> [...]
    >AnetaST 02:48 - 'a czy ja powiedziałam, że pan coś spłaca?'
    >Pani Aneta zapomniała w niespełna jedną minutę to, co powiedziała...

    A czy pani Aneta aby na pewno z WK ?

    >F - mam u nich jakieś konto oszczędnościowe
    > nie mam u nich niczego;
    > chciałem w tym roku otworzyć oszczędnościowe, ale nie
    > otworzyłem, bo nie zdołałem -- Alior zaraportował błąd!

    Dowod nieaktualny :-P

    J.

  • 4. Data: 2019-10-16 02:18:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5da5d978$0$515$6...@n...neostrada.pl

    > A przeczytales regulamin ? Moze tam cos na ten temat jest :-)

    W wolnej chwili przeczytam Regulamin Dowodu osobistego. ;)

    > A czy pani Aneta aby na pewno z WK ?

    Nie sprawdziłem jej dokumentów. ;)

    --