  • 11. Data: 2002-02-03 11:59:01
    Temat: Re: Domena mbank.pl
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jaki masz dowód, że tamta domena faktycznie została zarejestrowana
    > miesiąc wcześniej? Być może została zarejestrowana przez TPSA tego
    > samego dnia, kiedy BRE się po nią zgłosiło :-) Wcale bym się nie
    > zdziwił.
    > Łukasz Kowalczyk
    > l...@j...pl

    Hej Lukasz :)

    No raczej nie.
    Nie wyobrazam sobie, zeby rejestrowali pojdeynczo - zazwyczaj rejestruje sie
    od razu obie.
    A swoja droga pod www.mbank.pl - przez dluuuuuuugi czas byla reklama WBK24

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 12. Data: 2002-02-03 22:52:06
    Temat: Re: OT: Domena mbank.pl
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    Przy okazji: Dawno sie nie widzielismy slyszelismy/widzielismy :)))

    Znam przyklad z www.ibm.com.pl :))) www.microsoft.pl tez niezly.

    A z NASKiem to ja mam do czynienia od 6 lat ponad ;)))

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 13. Data: 2002-02-04 00:21:24
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesiąc wcześniej? Być może została zarejestrowana przez TPSA tego
    > samego dnia, kiedy BRE się po nią zgłosiło :-) Wcale bym się nie

    odwracasz oczywiście sprawę, bo to ty powinieneś mieć dowód oskarżenia zanim
    takie wypowiesz :-))
    ale nie w tym sęk, rzecz w tym, że wg. tamtego regulaminu NASK (a trochę
    domen w życiu zająłem) sprawa trwała 7 dni roboczych i jeśliby chłopcy z
    mBanku dali się załatwić w taki sposób jak dzieci, będąc poważną firmą,
    majac pieniądze i prawników na podorędziu to wtedy uznałbym że naprawdę
    trzeba od nich uciekać ze środkami :-))

    sugerujesz że złożyli papiery miesiąc wcześniej i nie działali gdy NASK im
    powiedział że domena mBank.PL jest zajęta ? i to pomimo że NASK ich oszukał
    wykazując że złożyli papiery miesiąc później ??? sorki ale takich chec to
    nie widziałem, miałem lekkie podejrzenie raz gdy złożyłem papiery o domenę
    podatki.pl a po tygodniu dostałem z nasku informację że ktoś złożył wniosek
    wcześniej i w rejestrach widzę rzeczywiście datę 1 dzień wcześniejszą, tu z
    bólem serca mogę coś podejrzewać ale nie mam na to dowodów, ale nie jest to
    realne przy róznicy miesiąca czasu i równocześnie 7-mio dniowym terminie
    rozpatrywania spraw przez nask w tamtym okresie

  • 14. Data: 2002-02-04 07:36:40
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Mon, 4 Feb 2002 01:21:24 +0100, pablos napisał(a):

> [...]
    >realne przy róznicy miesiąca czasu i równocześnie 7-mio dniowym terminie
    >rozpatrywania spraw przez nask w tamtym okresie

    To Ty mało domen założyłeś :-)
    Siedmiodniowy termin potrafił i ponad miesiąc się przeciągnąć.
    A z podkupywaniem domen też niezłe numery się zdarzały.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 15. Data: 2002-02-04 07:56:26
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Nie jestem dużym bankiem, nie mam dużego budżetu reklamowego, ale gdy
    zakładałem pewną domenę której nazwę przemilczę, i gdy po 7 dniach roboczych
    NASK nic w mojej sprawie nie zrobił, to zadzwoniłem tam koło godziny 14,
    narobiłem trochę dymu strasząc że narobię wkrótce jeszcze więcej i na
    następny dzień wszystko pięknie działało....

    a jeśli ktoś prowadzi poważny i duzy biznes i nie nauczył się dotąd jak w
    Polsce załatwia się sprawy z biurokracją to jest nieprzystosowany !! i niech
    prowadzi interesy w państwach typu : Niemcy, Anglia czy USA W naszym kraju
    tak już jest

  • 16. Data: 2002-02-04 12:32:46
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Szymon <s...@w...pl> wrote:

    > Przy okazji: Dawno sie nie widzielismy slyszelismy/widzielismy :)))

    Bo nie patrzysz pod nogi ;-PPPPP

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 17. Data: 2002-02-04 15:03:19
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@f...onet.pl>

    "pablos" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > i wtedy gdy rejestrował domenę to bank mBank istniał jeszcze w fazie
    > projektów, w dodatku mBank może oprócz nazwy banku oznaczać mobile
    Bankinkg

    A dlaczego nie np. "mały" bank ;-)

    J.

  • 18. Data: 2002-02-04 19:16:27
    Od: "witrak" <w...@h...com>

    > domenę bsk.com.pl zajęli w roku 1996, domena bsk.pl została zajęta przez
    > "obcą firmę" w roku 1998
    >
    > zobacz na bank PKO BP - strony PKOBP.PL zajęli w roku 1996, ale już np.
    > PKOBP.COM.PL - biedacy mieli pewnie za mały budżet i domena czekała aż do
    > 2001 roku aż ktoś się nią zainteresował
    >
    > zobacz na bank PEKAO.COM.PL zajęli domenę w styczniu 1997 a nie przyszło
    im
    > do głowy PEKAO.PL które wolne było jeszcze przez pół roku

    Wczesniej (96,97) nie mozna bylo rejestrowac domen w .pl, wiec nie mogli...
    A w 1998 - owszm, ale zmiana zasad byla zrobiona nagle i nie wszyscy sie
    zorientowali :-)

    witrak

  • 19. Data: 2002-02-05 08:05:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Szymon" <s...@w...pl> wrote in message
    > TPI teraz to wykorzystuje, poniewaz po wejsciu na adres www.mbank.pl
    > przenosi na www.portal.pl bedacy wlasnoscia TPI.
    >
    > Watpie, aby zostalo to zrobione na mocy jakiejs umowy/porozumienia.

    Pod adres www.mbank.pl były kiedyś strony informacyjne o bankowości
    elektronicznej (i mobilnej) BZWBK. BZWBK planował bodajże zrobić pod tym
    adresem jakiś portalik o nowoczesnej bankowości. Nazwa nie jest więc
    przypadkowa i początkowo nie była skierowana przeciwko mBankowi. A że teraz
    jest TPSA? Przecież teraz BZBWK ostro współpracuje z portal.pl.

    K. Kowalski