    From: "pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Domena mbank.pl
    Date: Mon, 4 Feb 2002 01:21:24 +0100

    > A jaki masz dowód, że tamta domena faktycznie została zarejestrowana
    > miesiąc wcześniej? Być może została zarejestrowana przez TPSA tego
    > samego dnia, kiedy BRE się po nią zgłosiło :-) Wcale bym się nie
    > zdziwił.

    odwracasz oczywiście sprawę, bo to ty powinieneś mieć dowód oskarżenia zanim
    takie wypowiesz :-))
    ale nie w tym sęk, rzecz w tym, że wg. tamtego regulaminu NASK (a trochę
    domen w życiu zająłem) sprawa trwała 7 dni roboczych i jeśliby chłopcy z
    mBanku dali się załatwić w taki sposób jak dzieci, będąc poważną firmą,
    majac pieniądze i prawników na podorędziu to wtedy uznałbym że naprawdę
    trzeba od nich uciekać ze środkami :-))

    sugerujesz że złożyli papiery miesiąc wcześniej i nie działali gdy NASK im
    powiedział że domena mBank.PL jest zajęta ? i to pomimo że NASK ich oszukał
    wykazując że złożyli papiery miesiąc później ??? sorki ale takich chec to
    nie widziałem, miałem lekkie podejrzenie raz gdy złożyłem papiery o domenę
    podatki.pl a po tygodniu dostałem z nasku informację że ktoś złożył wniosek
    wcześniej i w rejestrach widzę rzeczywiście datę 1 dzień wcześniejszą, tu z
    bólem serca mogę coś podejrzewać ale nie mam na to dowodów, ale nie jest to
    realne przy róznicy miesiąca czasu i równocześnie 7-mio dniowym terminie
    rozpatrywania spraw przez nask w tamtym okresie