  • 1. Data: 2002-02-02 20:41:24
    Temat: czego nie lubie...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witajcie,
    w ciagu ostatnich dni zmienil nam sie krajobraz w bankowosci. Niestety,
    chyba na gorsze :(. Na pbb, ebankch, kartach i forum mBanku duzo wiecej osob
    narzeka.... Juz nie wiadomo, ktory bank wiecej obrywa. Wpadlem na pomysl,
    zeby zrobic mala ankiete, z tylko jednym pytaniem:

    Na jakim banku ostatnio najbardziej się zawiodłam/łem?

    Jesli macie ochote odpowiedziec zapraszam pod:

    http://faq4pbb.netforia.pl/ankieta/

    Moze przyda sie to naszym bankowcom ;). Moze wyciagna jakies wnioski ;).

    W ankiecie mozna oddac glos tylko jeden raz. Weryfikacja odbywa sie na
    podstawie adresu e-mail. Aby glos zostal uwzgledniony trzeba potwierdzic
    otrzymanie e-maila. Ankieta bedzie dostepna do przyszlej niedzieli. Wyniki
    oraz komentarze mozna podgladac online.

    Aha, prosze o wpisywanie bardzo zwiezlych komentarzy :).

    Pozdrawiam
    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 2. Data: 2002-02-02 21:01:20
    Temat: Re: czego nie lubie...
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a3hj30$pgg$1@news.tpi.pl...

    > Ankieta bedzie dostepna do przyszlej niedzieli.

    Dobrze by było abyś do tego czasu regularnie
    puszczał to info na grupę ... może co dwa dni ?
    aby większa ilość grupwiczów mogła sie zapoznać i
    ... wydać głos :-))

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-02 21:25:46
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a3hj30$pgg$1@news.tpi.pl...

    Chyba jestem pierwszy :-))
    Cyba jednak lepiej aby Inteligo wystapilo pod taką
    nazwą
    "Inteligo- Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA"

    Sark

  • 4. Data: 2002-02-02 21:40:04
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    bardzo dobry pomysl!!! nie moglabys tylko zrobic jakos tak, zeby byl i bank
    handlowy i citibank, jesli chodzi o alfabetyczny spis, latwiej bedzie
    znalezc.

  • 5. Data: 2002-02-02 21:44:37
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Sat, 2 Feb 2002 21:41:24 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Na jakim banku ostatnio najbardziej się zawiodłam/łem?
    >
    >Jesli macie ochote odpowiedziec zapraszam pod:

    Uwazam, ze powinienes dac mBank (BRE Bank SA], a nie odwrotnie tak jak jest
    teraz. Poza tym BRE Bank powinien byc wydzielony, bo BRE to nie tylko mbank.

    ak

  • 6. Data: 2002-02-02 22:20:43
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    MK wrote:

    > chyba na gorsze :(. Na pbb, ebankch, kartach i forum mBanku duzo wiecej osob
    > narzeka.... Juz nie wiadomo, ktory bank wiecej obrywa. Wpadlem na pomysl,

    Eeee.... tutaj się narzekało i narzeka. To takie "polskie". Dlatego
    zaglądam tu rzadko. Niedługo zaproponuję utworzenie podgrupy
    pl.biznes.banki.narzekanie.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 7. Data: 2002-02-02 22:31:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisał w
    wiadomości news:pbno5u04g75jdtd8id93admd6gec0p93qu@4ax.com...

    > Uwazam, ze powinienes dac mBank (BRE Bank SA], a nie odwrotnie tak jak
    jest
    > teraz. Poza tym BRE Bank powinien byc wydzielony, bo BRE to nie tylko
    mbank.

    OK. Pozamienialem juz na wszystkie mozliwe strony ;). Mam nadzieje, ze
    jestes cie usatysfakcjonowani :).

    Maciej

  • 8. Data: 2002-02-02 22:33:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Eeee.... tutaj się narzekało i narzeka. To takie "polskie". Dlatego
    > zaglądam tu rzadko.
    > --

    Ale w tej ankiecie jedna osoba moze tylko na jedna rzecz ponarzekac ;).
    Zobaczymy za kilka dni co z tego wyniknie ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2002-02-02 22:45:35
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    > Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale w tej ankiecie jedna osoba moze tylko na jedna rzecz ponarzekac ;).

    Teoretycznie masz racje, ale jak ktos ma kilka adresow e-mail to moze
    "ponarzekac" na kilka.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 10. Data: 2002-02-02 22:54:01
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Sat, 2 Feb 2002 23:45:35 +0100, "Damian P" <d...@k...chip.pl> wrote:

    >Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Teoretycznie masz racje, ale jak ktos ma kilka adresow e-mail to moze
    >"ponarzekac" na kilka.

    Tylko jak te wszystkie narzekania przeczytac skoro w oknie sie nie pojawia
    belka do przewijania?

    a.