  • 1. Data: 2002-02-02 20:43:14
    Temat: [inteligo] serwisy SMS
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Czy orientuje się ktoś, jak rozwiązano działanie serwisów SMS w inteligo,
    gdy dany numer telefonu komórkowego został podany w formularzach większej
    liczby kont?

    Przypuśćmy, że z danego telefonu korzysta małżeństwo - traktuje go jako
    numer domowy, nie prywatny. Każde z nich posiada osobne konto w inteligo.
    Każde z nich aktywowało serwis SMS.

    Pytanie za uścisk dłoni prezesa - czy z danego numeru będą obslugiwane oba
    rachunki, poprzez SMS?

    Ewentualnie może system nie dopuści do takiej sytuacji, aby podano numer
    komórki identyczny z będącym już w systemie? Z jednej byłoby to logiczne, z
    drugiej - troszkę dziwne - gdyż posiadając jedną komórkę - nie można założyć
    konta na dwie osoby?

    Druga wątpliwość - od 15 lutego będzie dostępna usługa SMS Money, o czym
    można przeczytać w regulaminie. Pieniądze wysyła się na numer komórki
    powiązany z danym rachunkiem w inteligo. Co, jeżeli dany numer będzie
    powiązany z większą ilością rachunków?

    I sugestie dla inteligo - tutaj, bo nie chcę ich ciągle męczyć mailami.
    Jeżeli w formularzu do zadawania zapytań w serwisie www - tym dostępnym po
    zalogowaniu - jest opcja "rodzaj kontaktu" i można wybrać "poprzez e-mail",
    to niech jednak pracownicy się tego trzymiają... Bo bardzo lubią oddzwaniać,
    mimo zaznaczenie opcji "kontakt przez e-mail". Za małe rachunki płacicie? :)
    I powiększcie pole do wpisywania tekstu do tego pola! Bo obecnie to łatwiej
    chyba wyśledxić Bin Ladena, niż wypełnić ten formularz... Dodam, że - nie
    wiedzieć czemu - formularz ten nie lubi cudzysłowów...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-02-03 23:13:59
    Temat: Re: [inteligo] serwisy SMS
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

> [...]
    > trzymiają... Bo bardzo lubią oddzwaniać, mimo zaznaczenie opcji
    > "kontakt przez e-mail". Za małe rachunki płacicie? :)

    Też mnie to wkurza. Zawsze gdy coś chcę, proszę o odpowiedź emailem i
    prawie zawsze ... odpowiadają telefonem. Nie wiem, nie chcą zostawić
    pisemnego śladu swojej wypowiedzi? No bo faktycznie, np. na początku
    grudnia ktoś mi obiecał że najpóźniej w połowie grudnia będą PDFy z
    potwierdzeniami indywidualnych przelewów. No i...dokładnego
    sformułowania nie pamiętam, tekstu nie mam, jak tu się smakowicie
    nabijać...

    Ale jest na to sposób: udało mi się dostać na jakieś pytanie
    odpowiedź mailem. Stało się to kiedy po odebraniu telefonu
    powiedziałem 'nie jestem w stanie teraz rozmawiać niezależnie od tego
    o co chodzi'....

> [...]
    > wyśledxić Bin Ladena, niż wypełnić ten formularz... Dodam, że - nie
    > wiedzieć czemu - formularz ten nie lubi cudzysłowów...

    Oba formularze są bez sensu. Ale równie dobrze można słać maile do
    i...@i...pl

  • 3. Data: 2002-02-04 00:06:36
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:a3kg7n$oc$2@pingwin.acn.pl...

    > Też mnie to wkurza. Zawsze gdy coś chcę, proszę o odpowiedź emailem i
    > prawie zawsze ... odpowiadają telefonem. Nie wiem, nie chcą zostawić
    > pisemnego śladu swojej wypowiedzi? No bo faktycznie, np. na początku

    Ja bym nie dorabiał do tego spiskowej teorii dziejów.

    Informacje podawane przez konsultantów na temat planowanych usług to tylko
    informacja o planowanych usługach, do niczego prawnie nie zobiwiązuje.

    Najwyżej powiedzą / napiszą Ci "planujemy wprowadzenie marupów zwrotnych w
    przyszłym meisiącu", ale do niczego to nie zobowiązuje...

    > grudnia ktoś mi obiecał że najpóźniej w połowie grudnia będą PDFy z
    > potwierdzeniami indywidualnych przelewów. No i...dokładnego

    Serio? Mają być? To genialnie, bo obecnie jest tylko drukowanie przyjęcia
    zlecenia, a to nie to samo...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara