  • 11. Data: 2003-10-08 10:07:28
    Temat: Re: Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    shark wrote:
    > przed wakacjami/ i stwierdziłem pobraną opłatę. Jeżeli Cię interesuje
    > kwota opłaty i data to muszę poszukać.
    > pozdr.

    Bardzo dziwne - ja placilem wiele razy i nic nie zauwazylem - az sprawdze
    jeszcze raz.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 12. Data: 2003-10-08 14:21:17
    Od: "shark" <s...@g...pl>

  • 13. Data: 2003-10-08 20:07:06
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bm0nks$k1a$...@n...onet.pl...

    > Bardzo dziwne - ja placilem wiele razy i nic nie zauwazylem - az sprawdze
    > jeszcze raz.

    Od kilku miesięcy nie można doładować "normalnie" konta POP w bankomatach.
    Teraz są chyba jakieś super-komplikacje...

  • 14. Data: 2003-10-08 20:20:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    corner wrote:
    > Od kilku miesięcy nie można doładować "normalnie" konta POP w
    > bankomatach. Teraz są chyba jakieś super-komplikacje...

    hmmmm niedalej jak miesiac temu doladowale POPa w bankomacie BZWBK
    (normalnie robie bvia mBank)

  • 15. Data: 2003-10-09 10:07:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Od kilku miesięcy nie można doładować "normalnie" konta POP w bankomatach.
    > Teraz są chyba jakieś super-komplikacje...

    Ludzie co Wy fantazjujecie ?

    Doładowanie pre-paid lub wydruk kodu doładowującego _zawsze_ jest u nas
    transakcją bezgotówkową.

    POP - zawsze doładowanie online
    TT - zawsze doładownie online [od niedawna - wcześniej w niektórych
    sieciach drukowano kod]
    S+ - w PKO BP wydruk kodu, jak w reszcie - nie wiem.

    I o jakich Wy mówicie problemach? Bo zabrzmiało to conajmniej
    dramatycznie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, wortel telefon.gsm.pl

  • 16. Data: 2003-10-10 13:24:18
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bm3c0n$4qf$...@n...onet.pl...

    > I o jakich Wy mówicie problemach? Bo zabrzmiało to conajmniej
    > dramatycznie...

    Przez wakacje próbowałem doładować POPa w bankomacie BZWBK, wszystko szło
    gładko do mementu potwierdzenia. Potwierdzam, "transakcja jest
    realizowana"... czekam... "transakcja nie zrealizowana". Dzwonię pod *22, a
    tam pan mówi, że doładowywanie przez bankomat jest wstrzymane do
    odwołania.... Ale ja już kiedyś mówiłem, że nie będę się kłócił z
    mądrzejszymi ode mnie (nawet jak nie mają racji).

  • 17. Data: 2003-10-10 13:47:54
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > realizowana"... czekam... "transakcja nie zrealizowana". Dzwonię pod *22,
    > tam pan mówi, że doładowywanie przez bankomat jest wstrzymane do

    Głupoty gadała. Chwilowa awaria, wszystko chodzi normalnie. :-)
    Do odwołania to jest wstrzymane doładowanie przez idea.pl - czyli cała dobę
    przez internet. Nie działa też doładowanie przez SMS z karty CitiConnect.
    Działało, ale tylko troszkę, i też bardziej nieoficjalnie, niż oficjalnie.
    :-)
    Nie ruszyło jeszcze oficjalnie doładowanie przez SMS do aktywowania w
    bankomatach Euronetu.

    Wierz BOKistom to daleko zajdziesz :-)

    > Ale ja już kiedyś mówiłem, że nie będę się kłócił z
    > mądrzejszymi ode mnie (nawet jak nie mają racji).

    A tego to nie rozumiem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 18. Data: 2003-10-10 13:55:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    dobę
    > przez internet. Nie działa też doładowanie przez SMS z karty CitiConnect.

    ja tez juz prawie rok temu odkrylem ze doladowanie przez internet nie dziala
    z tym ze wybieralem opcje platnosc karta a nie CitiConnect - nawet dzieki
    uprzejmosci Centrum Kart WBK sprawdzilem ze żądanie autoryzacji karty po
    prostu w centrum sie nie pojawia.
    na *22 oczywiscie twierdzili ze pewnie użyłem niewłaściwej karty, ktora sie
    do tego nie nadaje.
    *** blad ***

  • 19. Data: 2003-10-10 14:27:28
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bm6daa$o29$...@n...onet.pl...

    > Głupoty gadała. Chwilowa awaria, wszystko chodzi normalnie. :-)

    Możliwe...

    > Do odwołania to jest wstrzymane doładowanie przez idea.pl - czyli cała
    dobę
    > przez internet.

    Mogło się mu pomylić...

> [...]
    > :-)
    > Nie ruszyło jeszcze oficjalnie doładowanie przez SMS do aktywowania w

    To właśnie o te komplikacje mi chodziło.

    > Wierz BOKistom to daleko zajdziesz :-)

    Wiem...

    > A tego to nie rozumiem.

    Nie uważasz się za mądrzejszego ode mnie? ;-)
    Zajrzyj do swojej stopki:

  • 20. Data: 2003-10-10 15:04:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Nie uważasz się za mądrzejszego ode mnie? ;-)
    > Zajrzyj do swojej stopki:

    Nie. Co najwyżej za lepiej poinformowanego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara