  • 1. Data: 2003-10-06 20:00:30
    Temat: EuroBank jakie wrażenia?
    Od: "Przemek" <p...@U...pl>

    Witajcie!
    Czy byliscie juz w standzie / oddziale EuroBanku? Jak oceniacie obsluge?
    Napiszcie w jakich miastach, jakie punkty i jak oceniacie obsluge
    Pozdro

  • 2. Data: 2003-10-06 20:09:43
    Temat: Re: EuroBank jakie wrażenia?
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek" <p...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    > Czy byliscie juz w standzie / oddziale EuroBanku? Jak oceniacie obsluge?
    > Napiszcie w jakich miastach, jakie punkty i jak oceniacie obsluge
    W Geant Widzew Lodz podszedlem do standa. Nie bylo klientow, 2 pracownikow.
    Czytalem sobie ulotki, nikt sie mna nie zainteresowal. Z newsow na grupie
    wiedzialem, ze bank jest mierny wiec sam nie zagadalem. Lubie firmy, w
    ktorych interesuja sie potencjalnym klientem. W EB tego niestety nie bylo.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2003-10-06 20:20:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A tak z ciekapowsci - ktos sobie w ogole tam zalozyl konto? :)

  • 4. Data: 2003-10-07 00:57:16
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Mon, 6 Oct 2003 22:00:30 +0200, "Przemek" <p...@U...pl>
    wrote:

    >Czy byliscie juz w standzie / oddziale EuroBanku? Jak oceniacie obsluge?
    >Napiszcie w jakich miastach, jakie punkty i jak oceniacie obsluge

    W krakowskim Geancie dwie bardzo znudzone panienki w niedzielne
    popoludnie... nie potrafily powiedziec duzo wiecej ponad to to co w
    ulotce..
    A ulotki tez marne.. najlepszy jak zwykle fragment malym druczkiem:

    "Rzeczywista roczna stopa oprocentowania [...] wynosi trzydziesci i
    szesc setnych procenta przy zalozeniu ze pozyczka zaostala udzielona
    1.10.2003, kwota pozyczki wynosi 8000 PLN a splata nastepuje w 12
    miesiecznych ratach"

    Jak myslicie, czemu oprocentowanie napisali slownie :)
    W koncu 30.06% wyglada calkiem, calkiem - jak w niezlym lombardzie
    albo u Provident'a ;))

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2003-10-07 07:12:49
    Od: "KonradK" <k...@W...onet.pl>

    > Witajcie!
    > Czy byliscie juz w standzie / oddziale EuroBanku? Jak oceniacie obsluge?

    Wczoraj na próbę otworzyłem sobie u nich konto (Geant Łódź/Włókniarzy). IMHO
    obsługa miła (mimo kolejki zajęto się mną, jak tylko podszedłem do standu),
    choć jeszcze bardzo zdenerwowana i z niewielką wiedzą (wpadki na pytaniach
    dotyczących ogólnej funkcjonalności rachunku, internetu, możliwości otrzymania
    innych kart, etc). Ogólne wrażenie co do ludzi jest jednak OK.

    Natomiast to, co mi się nie podoba to np. umowa rachunku - bardzo, bardzo
    uboga, praktycznie nic w niej nie ma: brak zapisów o taryfie, rodzaju
    oprocentowania. Tylko czekać, kiedy zabierze się za nich GINB i UOKiK. Aha, i
    jeszcze jedna rzecz, która mnie zbiła z nóg: na karcie niespersonalizowanej
    trzeba się podpisać CZYTELNIE PEŁNYM IMIENIEM I NAZWISKIEM ;-))))))

    Konrad

  • 6. Data: 2003-10-07 11:06:10
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    Ja poszedlem do Galerii Mokotow w W-wie zeby wybadac i:
    - nie moglem znalezc, a Pani w informacji Galerii zaklinala sie ze takiego
    banku u nich nie ma
    - w koncu sam znalazlem i nie zbyt mi sie spodobalo, a dokladniej

    1. standy wygladaja strasznie cheap, plastik, tak jakby sie zaraz mialy
    przewrocic
    2. obsluga niespecjalnie sie mna zainteresowala
    3. wszystko bardziej robilo wrazenie czasowej promocji niz miejsca gdzie
    chcialbym zostawic pieniadze (bo wziac to czemu nie ;-)

    Domyslam sie, ze to dopiero poczatek, ale to chyba nie moj segment, ja albo
    nie chce widziec banku w ogole (mBank), albo miec cos co przypomina oddzial
    (Citi)

    pozdrowionka,

  • 7. Data: 2003-10-07 16:49:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Piotr napisał:

    > Jak myslicie, czemu oprocentowanie napisali slownie :)
    > W koncu 30.06% wyglada calkiem, calkiem - jak w niezlym lombardzie
    > albo u Provident'a ;))

    Nie, w Providencie to spokojnie można przecinek o jedno miejsce w prawo
    przesunąć:-)

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 8. Data: 2003-10-10 08:26:25
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy byliscie juz w standzie / oddziale EuroBanku? Jak oceniacie obsluge?
    > Napiszcie w jakich miastach, jakie punkty i jak oceniacie obsluge

    Wypłacałem gotówkę z ich bankomatu w M1 w Łodzi. Zanim to zrobiłem, to się
    trochę pokręciłem obok stoiska i nikt mi nawet dzień dobry nie powiedział.