  • 1. Data: 2003-10-06 15:43:24
    Temat: MC w BZ WBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wydanie - 10 Euro / rok (ale darmowe konto walutowe wtedy - normalnie 1 zl)
    Wyplata w polskich bankomatach 1,5 Euro w zagranicznych 2,5 Euro
    Podpieta pod rachunek walutowy (tylko Euro).
    Jednym slowem calkiem ciekawa rzecz.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-06 22:40:43
    Temat: Re: MC w BZ WBK
    Od: "Marcin Szplit" <M...@W...chip.pl>

    napisał w wiadomości news:bls2iu$fg4$1@news.onet.pl...
> [...]
    zl)
    > Wyplata w polskich bankomatach 1,5 Euro w zagranicznych 2,5 Euro
    > Podpieta pod rachunek walutowy (tylko Euro).

    Rozumiem, że to karta debetowa? A prowizja za wypłaty z bankomatów dotyczy
    również bankomatów BZWBK?
    Marcin

  • 3. Data: 2003-10-07 08:30:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Szplit wrote:
    > Rozumiem, że to karta debetowa? A prowizja za wypłaty z bankomatów
    > dotyczy również bankomatów BZWBK?

    Tak

  • 4. Data: 2003-10-08 01:54:24
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    zl)
    > Wyplata w polskich bankomatach 1,5 Euro w zagranicznych 2,5 Euro
    > Podpieta pod rachunek walutowy (tylko Euro).

    No proszę !
    W końcu któryś bank się przełamał :)
    Wiesz może od kiedy będzie w ofercie ?
    Jakie warunki wydania ?
    Czyżby podobne jak w przypadku ichniej debetowej VC rozliczanej w PLN ?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2003-10-08 07:43:18
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Wyplata w polskich bankomatach 1,5 Euro w zagranicznych 2,5 Euro
    > Podpieta pod rachunek walutowy (tylko Euro).

    Brawo. Znalazl sie pierwszy odwazny bank. ING zapowiadalo te karty do
    rachunku walutowego i ani widu ani slychu. Moze teraz lody zostana przelamane
    i inne banki pojda w slady ? Juz widac ze ta MC na wakacje w Europie za rok
    bedzie idealna.

    D.

  • 6. Data: 2003-10-08 07:59:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    valet wrote:
    > W końcu któryś bank się przełamał :)
    > Wiesz może od kiedy będzie w ofercie ?
    > Jakie warunki wydania ?
    > Czyżby podobne jak w przypadku ichniej debetowej VC rozliczanej w PLN
    > ?

    No juz powinna byc (chociaz kobitka wszystko czytala ze swojego kompa)
    3 miesiace waluowy, 6 miesiecy zwykly ROR i sie ponoc kwalifikujesz na
    wydanie ;)

  • 7. Data: 2003-10-09 22:37:02
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > No juz powinna byc (chociaz kobitka wszystko czytala ze swojego kompa)
    > 3 miesiace waluowy, 6 miesiecy zwykly ROR i sie
    > ponoc kwalifikujesz na wydanie ;)

    Ooo .... jest już info na stronce banku:
    "Uwaga: wydawnictwo karty MasterCard rozpocznie się od 13 października br."

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2003-10-09 23:12:06
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik valet napisał:

    > Ooo .... jest już info na stronce banku:
    > "Uwaga: wydawnictwo karty MasterCard rozpocznie się od 13 października br."

    Tak jest napisane? Serio?

    Bartol

  • 9. Data: 2003-10-11 04:09:28
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Tak jest napisane? Serio?

    Owszem:) Wkleiłem to z ich stronki (tylko" "dodałem)

    Pozdrawiam
    Piotrek