  • 1. Data: 2003-10-06 15:49:59
    Temat: VE Multibanku a platnosci we Francji
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    wyjezdzam do francji. mam debetowa plaska VE w Multibanku. czy nie ma
    problemow z platnosciami bezgotowkowymi i wyplatami z bankomatow ta karta???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 2. Data: 2003-10-06 19:18:45
    Temat: Re: VE Multibanku a platnosci we Francji
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>

    Użytkownik Solos napisał:

> [...]
    > problemow z platnosciami bezgotowkowymi i wyplatami z bankomatow ta karta???

    Z moich doświadczeń: karta Maestro z Pekao SA (jeszcze byłem klientem) -
    żadnych problemów przy płatnościach w sklepach.
    UWAGA: nie działa (nawet kredytowa Visa Refeissen) w stacjach
    benzynowych automatycznych w niedziele i święta (nie wiem, jak w nocy).
    Pozostają wówczas stacje z obsługą.

    Cz. Bajer

  • 3. Data: 2003-10-06 19:52:33
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > UWAGA: nie działa (nawet kredytowa Visa Refeissen) w stacjach
    > benzynowych automatycznych w niedziele i święta (nie wiem, jak w nocy).

    zadna kk nie dziala w automatycznych stacjach wtedy kiedy nie ma tam obslugi
    !!
    mnie sie nie udalo, ani razu taka zaplacic

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 4. Data: 2003-10-07 08:03:07
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Bob" <b...@p...pl> wrote in message

    > zadna kk nie dziala w automatycznych stacjach wtedy kiedy nie ma tam
    obslugi

    Czy to nie jakas paranoja? Przeciez automatyczne stacje benzynowe po to sa
    automatyczne, zeby obslugi tam nie bylo.

    Dziwny kraj ta Francja, do tego zaby jedza i rozne takie...
    Dziwny kraj...

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 5. Data: 2003-10-07 10:37:36
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl> wrote in message
    > wyjezdzam do francji. mam debetowa plaska VE w Multibanku. czy nie ma
    > problemow z platnosciami bezgotowkowymi i wyplatami z bankomatow ta
    karta???

    Nie miałem problemów w UK i USA. Nie wiem jak we Francji - ale czemu miała
    by nie działać przynajmniej w bankomatach? :-)

    Pzdr
    KK

  • 6. Data: 2003-10-07 16:47:21
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Danio napisał:
    > "Bob" <b...@p...pl> wrote in message

    > obslugi
    >
    > Czy to nie jakas paranoja? Przeciez automatyczne stacje benzynowe po to sa
    > automatyczne, zeby obslugi tam nie bylo.

    100% kart wydawanych we Francji ma chipa. Prawdopodobnie te dystrybutory
    nie mają w ogóle czytników pasków magnetycznych. Powinien ktoś z
    kredytówką KB spróbować. Powinno pójść.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 7. Data: 2003-10-08 13:10:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > 100% kart wydawanych we Francji ma chipa. Prawdopodobnie te dystrybutory
    > nie mają w ogóle czytników pasków magnetycznych. Powinien ktoś z
    > kredytówką KB spróbować. Powinno pójść.

    Ale czy chip z KB jest kompatybilny z chipami żabojadów?

    Przemek

  • 8. Data: 2003-10-08 15:47:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Przemysław Kowalik napisał:

    > Ale czy chip z KB jest kompatybilny z chipami żabojadów?

    A tego to już nie wiem. Ostatni raz byłem we Francji w 96r. Niech ktoś
    przy okazji spróbuje.

    pzdr

    Tomek

    --