  • 1. Data: 2003-10-06 15:40:51
    Temat: eurobank = zdzierobank
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    kolejny bank, co chce zarobic na wszystkim nie oferujac niczego ciekawego w
    zamian. za sprawdzenie salda w bankomacie pobieraja 1 PLN - rozboj w bialy
    dzien. totalne oszolomstwo. niesamowite robienie ludzi w balona. psychologiczne
    wmawianie, ze to i tamto jest za darmo a w rzeczywistosci oplaty sa pobierane
    ale niby za cos innego.

  • 2. Data: 2003-10-06 16:39:15
    Temat: Re: eurobank = zdzierobank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bd wrote:
> [...]
    > ludzi w balona. psychologiczne wmawianie, ze to i tamto jest za darmo
    > a w rzeczywistosci oplaty sa pobierane ale niby za cos innego.

    Przy wyplacie pieniedzy w swoim bankomacie nie placisz prowizji. Tak samo
    jest przeciez bodaj w BZ WBK...
    Eurobank nie ma byc kolejnym bankiem uniwersalnym. Wszystkie produkty maja
    byc oplacalne i zarabiac na siebie. Ten bank jest nastawiony przede
    wszystkim na udzielanie kredytow. Jesli ich nie potrzebujesz - to istotnie
    ten bank nie jest dla Ciebie. Poczekaj, az udostepnia kanal telefoniczny i
    internetowy...

  • 3. Data: 2003-10-06 18:04:08
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > ten bank nie jest dla Ciebie. Poczekaj, az udostepnia kanal telefoniczny i

    zauwazylem na co nastawia sie ten bank ale uwazam, ze pobieranie pieniedzy za
    sprawdzanie salda jest niedopuszczalne. jesli ktos ma np 0 PLN i nie moze
    niczego wyplacic to zostanie obciazony i powstanie saldo ujemne. poza tym jak
    mozna pobierac pieniadze za to, ze ktos chce sprawdzic ile ma SWOICH pieniedzy.
    a bzwbk to bank dla frajerow. jak mozna pobierac pieniadze za takie rzeczy jak
    oni to robia i jak mozna sie na cos takiego godzic?

    sprawdzanie salda nie moze byc produktem!

    powinni zmienic slogan reklamowy na: "ile jeszcze mozemy z ciebie zedrzec?"

  • 4. Data: 2003-10-06 18:15:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bd wrote:
> [...]
    > 0 PLN i nie moze niczego wyplacic to zostanie obciazony i powstanie
    > saldo ujemne. poza tym jak mozna pobierac pieniadze za to, ze ktos

    A skad wiesz, ze tak sie stanie? Moze wywali brak srodkow na koncie, albo
    co? Zreszta trudno miec rowno zero zlotych na koncie...

    > chce sprawdzic ile ma SWOICH pieniedzy. a bzwbk to bank dla frajerow.

    Poczekaj na inne uslugi i kanay dostepu - nie goraczkuj sie.
    Nie rozumiem - zalozyles tam konto? Nie? To po co tak krzyczysz? :) Znam
    inne lepsze dziwy, a tak nie krzycze (no chyba, ze sie sam natne ;)

    > jak mozna pobierac pieniadze za takie rzeczy jak oni to robia i jak
    > mozna sie na cos takiego godzic?

    Mozna - robia tak inne banki. Godzic sie tez mozna - nikt ci nie kaze chyba
    tam zakladac konta?

    > sprawdzanie salda nie moze byc produktem!

    Ale jest usluga. Kto powiedzial, ze ma byc bezplatna?

    > powinni zmienic slogan reklamowy na: "ile jeszcze mozemy z ciebie
    > zedrzec?"

    BTW - prowadzenie konta jest za free - w wiekszosci bankow jest platne i to
    calkiem duzo.
    No i nie mozna skreslac banku od razu - nie wprowadzil wszystkichkanalow
    dystrybucji - spokojnie. Nie od razu KRakow zbudowano. Nie chcesz - nie
    korzystaj. Ludzie na codzien nie sprawdzaja salda, albo moga robic to tylko
    przy wyplacie i zyja...

  • 5. Data: 2003-10-06 19:04:11
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    ludzie zyja bez wielu rzeczy ale to jeszcze nic nie oznacza. a co ty tak
    bronisz tego banku? placa ci za to?! sluchaj, ja pod pojeciem prowadzenie konta
    rozumiem takze pelny do niego dostep a sprawdzanie salda miesci sie w tym
    pojeciu wiec eurobank, w moim przekonaniu, oszukuje piszac, ze prowadzenie
    rachunku jest za darmo bo nie jest. bo niby co jest prowadzeniem rachunku wg
    nich? no co? to, ze trzyma sie u nich pieniadze? niech nie beda smieszni.
    gryzie mnie robienie ludzi w balona i wmawianie im, ze jest inaczej. tak samo z
    kartami. bez sensu sa karty bez nazwiska. znajac realia wlasciciel takiej karty
    moze napotkac problemy kiedy bedzie nia placil.

    jezeli klient nie chce miec problemow i nie chce przekroczyc dopuszczalnego
    salda musi miec mozliwosc sprawdzania stanu konta bez jakiejkolwiek oplaty i
    przymusu dokonywania wyplaty. klient nie ma obowiazku notowania sobie gdzies
    np.: na kartce ile srodkow juz wykorzystal. jak tak dalej pojdzie to moze za
    jakis czas wprowadza oplate za wejscie na teren placowki banku.

    nawet jesli w wiekszosci bankow trzeba placic za prowadzenie rachunku to w
    zamian za ta oplate dostaje sie pewien pakiet uslug i jest to oplata
    ryczaltowa/hurtowa.

    nie chce, nie korzystam ale mam prawo uswiadamiac innym i zwracac uwage na
    absurdy jakie spotykam. proste?

  • 6. Data: 2003-10-06 19:37:39
    Temat: Odp: eurobank = zdzierobank
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jak się zdązyłem zorientować to konto kosztuje miniumu 0,95zl/miesiac za
    karte VE niespersonalizowana + 1zl/miesiąc za wyciąg (nie da sie z niego
    zrezygnowac i jest odbierany w placowce) Wyciagi moga byc co kwartal i wtedy
    jest to 1zl/3 miesiace. To tyle w kwestii konta za free ;)

    Ciekawe jak będzie z kanałem internetowym?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-10-06 19:52:33
    Od: "elynsynos" <l...@n...gazeta.pl>

    Krzysiek wrote:
    > Jak się zdązyłem zorientować .....

    Kiepsko się zdążyłeś...

  • 8. Data: 2003-10-06 19:56:20
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > A skad wiesz, ze tak sie stanie? Moze wywali brak srodkow na koncie, albo
    > co? Zreszta trudno miec rowno zero zlotych na koncie...

    oj z tym sie nie zgodze, mam konto w bzwbk gdzie wplywa mi wynagrodzenie,
    ktora natychmiast po wplynieciu przelewam do mBanku i prawie
    przez caly czas mam na koncie w bzwbk zero zlotych

    poza tym nic na tym koncie sie nie dzieje, odsetek brak, gdyz oprocentowanie
    wynosi 0%

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 9. Data: 2003-10-06 19:57:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bd wrote:
    > ludzie zyja bez wielu rzeczy ale to jeszcze nic nie oznacza. a co ty
    > tak bronisz tego banku? placa ci za to?! sluchaj, ja pod pojeciem

    A czemu zabraniasz mi bronic tego banku? Mimo, ze sam jestem sceptyczny do
    niego i raczej nie bede mial tam konta, to mnie osobiscie denerwuje
    podejscie wielu osob.... (nie tylko w przypadku tego banku). A twoje
    argumenty uwazam po prostu za chybione - dlatego sie odzywam, chyba moge ;)

    > prowadzenie konta rozumiem takze pelny do niego dostep a sprawdzanie
    > salda miesci sie w tym pojeciu wiec eurobank, w moim przekonaniu,
    > oszukuje piszac, ze prowadzenie rachunku jest za darmo bo nie jest.

    Wiesz, wydaje mi sie, ze nie chcesz przyjac do wiadomosci pewnych faktow,
    np.:
    1) Eurobank dopiero wystartowal i to nie we wszystkich lokalizacjach. Bank
    dopiero rusza - i nie widze powodu, zeby musial uruchamiac od razu wszystkie
    uslugi czy kanaly dostepu. Zanim to zrobi moze przeciez "opatrzec" sie
    klientom. I dlaczego uwazasz, ze ten bank musi byc bankiem pierwszego
    wyboru? Moze on chce po prostu udzielac kredytow? To, ze ty przyzwyczailes
    sie do ciaglego sprawdzania salda via bankomat czy inet - nie swiadczy, ze
    tak robia wszyscy klienci. Ba - mam podstawy sadzic, ze ilosciowo wiekszosc
    klientow saldo sprawadza wraz z wyciagiem i czasami przy wyciaganiu kasy z
    konta. A glownym produktem jest tutaj karta z kredytem - podobnie jak np. KK
    wielu bankow stan na niej mozesz poznac dopiero na wyciagu. Zreszta to
    dywagacje i tyle. Jesli ty mnie sie pytasz czemu ja ten bank bronie, to ja
    sie pytam a czemu sie tak uczepiles tego banku? Przeciez jest wiele innych
    bankow i produktow, ktore dla klienta sa jeszcze gorsze - i nie pamietam,
    zebys sie czepial. zyli co - placa ci za atakowanie banku??? :D
    Bank twierdzi, ze otwarcie i prowadzenie konta jest bezplatne tak BTW

    > bo niby co jest prowadzeniem rachunku wg nich? no co? to, ze trzyma
    > sie u nich pieniadze? niech nie beda smieszni. gryzie mnie robienie
    > ludzi w balona i wmawianie im, ze jest inaczej. tak samo

    Jak cie gryzie, to pokaz mi swoje maile o innych bankach czy uslugach? W tej
    chwili konto nie jest w pelni funkcjonalne i to fakt, ale twoje argmenty -
    uczepienie sie, ze bank nie pozwala poznania salda w danej chwili bezplatnie
    jest moim zdaniem zwyklym pieniactwem.

    z kartami.
    > bez sensu sa karty bez nazwiska. znajac realia wlasciciel takiej
    > karty moze napotkac problemy kiedy bedzie nia placil.

    Mozesz podac linka jak podwales takie argumenty w przypadku przedplaconych
    kart maestro ING banku?
    Zauwaz - bo jakos nie chcesz tego zrobic - ze wydanie karty jest free, a jej
    miesieczne utrzymanie 95 groszy. To nie sa jakies ogromne kwoty, zeby nie
    bylo cie stac na wyplacenie gotowki lub sprawdzenie stanu rachunku za 1 zl.
    Pogadamy tez, jak wprowadza centrum telefoniczne i internet. Z tym 0 zl na
    rachunku to dalej nie moge zrozumiec he he he. Inne banki popietnuj za to,
    ze na RORze taki marny procent daja!

    > jezeli klient nie chce miec problemow i nie chce przekroczyc
    > dopuszczalnego salda musi miec mozliwosc sprawdzania stanu konta bez
    > jakiejkolwiek oplaty i przymusu dokonywania wyplaty.

    Musi? Karty kredytowej ludzie korzystaja bez zbytniej mozliwosci sprawdzenia
    salda, albo chargowki i zyja. Wiec twoj argument jest raczej smieszny. Moze
    ty musisz jesli na koncie masz swoje 500 zl i wymagasz od banku Bog wie
    czego... Sorry - jesli jestes klientem masowym, to musisz (w tej chwili)
    znac swoje miejsce. dlaczego zmuszasz wolnego przedsiebiorce, zeby mial do
    ciebie w jakis sposob doplacac? Moze on chce klientow, ktorzy nie musza
    sprawdzac codziennie, albo wyplacaja sobie gotowke w bankomacie?

    klient nie ma
    > obowiazku notowania sobie gdzies np.: na kartce ile srodkow juz
    > wykorzystal. jak tak dalej pojdzie to moze za jakis czas wprowadza
    > oplate za wejscie na teren placowki banku.

    Nie rozmieszaj mnie z ta karta. Dalej jest wiele bankow, ktore maja duze
    opoznienia w aktualizacji srodkow dostepnych na koncie, a nie licze juz
    offlinowych produktow jak karty charge czy KK. (nawet jesli teoretycznie
    dostep jest to ludzie i tak czekaja na wyciag)

    > nawet jesli w wiekszosci bankow trzeba placic za prowadzenie rachunku
    > to w zamian za ta oplate dostaje sie pewien pakiet uslug i jest to
    > oplata ryczaltowa/hurtowa.

    No i tutaj tez tak jest. Za 95 gorszy miesiecznie masz konto z karta. Mozesz
    robic za darmo wyplaty we wlasnych bankomatach i placic nia w sklepie. Czego
    chcesz wiecej?

    > nie chce, nie korzystam ale mam prawo uswiadamiac innym i zwracac
    > uwage na absurdy jakie spotykam. proste?

    Dla mnie jest dziwne, ze z takim zacieciem robisz to w przypadku tego
    banku - twoja sprawa. Ale moim zdaniem to zaden absurd.
    Dla mnie absurdalnych jest wiele innych rzeczy - np oplaty za konto w
    niektorych bankach, poziom oprocentowania ich kredytow czy depozytow,
    obsluga klientow i tak dalej. Ale nie robie z tego az takiego odkrycia...

  • 10. Data: 2003-10-06 19:59:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bob wrote:
> [...]
    > przez caly czas mam na koncie w bzwbk zero zlotych
    > poza tym nic na tym koncie sie nie dzieje, odsetek brak, gdyz

    A oplaty za karte, za konto, za przelew? (chociazby przelew tani 1,5 zl)
    Zreszte ten przyklad niczego nie dowodzi, bo traktujesz to konto jako
    przesylowe. Wszystkie wartosci znasz i mozesz tak robic. Sprobuj jednak
    zaczac placic karta to to zero bedzie trudno utrzymac ;)