  • 21. Data: 2003-10-10 15:05:50
    Temat: Re: Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Na www.idea.pl była bramka CitiConnect. Tak więc jeden kit czym płacisz.

    > - nawet dzieki
    > uprzejmosci Centrum Kart WBK sprawdzilem ze żądanie autoryzacji karty po
    > prostu w centrum sie nie pojawia.
    > na *22 oczywiscie twierdzili ze pewnie użyłem niewłaściwej karty, ktora
    sie
    > do tego nie nadaje.

    Opowieści *22 można często między bajki włożyć. Teraz na szczęście już jest
    jasne, że usługa niedostępna.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-10-13 19:43:23
    Temat: Wirtualne banki a system Windows.
    Od: "TP SA" <m...@p...fm>

    Czesc,
    Powiedzcie mi prosze,
    Czy robiac operacje na koncie wirtualnym (Inteligo) z pozycji nie
    swojego
    komputera a np. kawiarenki internetowej - narazam sie na to, ze
    wlasciciel komputera bedzie znal moje loginy, hasla,... identyfikatory
    ?
    System Windows oferuje w pewnym momencie propozycje zapamietania
    wpisywanych hasel, aby wyreczac nas nastepnym razem, wiec czy jest nie
    jest aby mozliwe dla specjalisty odnalezc te wazne wpisy mimo, ze nie
    skorzystamy z oferty systemu ?
    --
    Pozdrawiam,
    makaronX

  • 23. Data: 2003-10-13 20:40:10
    Temat: Re: Wirtualne banki a system Windows.
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl>

    TP SA wrote:
> [...]
    > komputera a np. kawiarenki internetowej - narazam sie na to, ze
    > wlasciciel komputera bedzie znal moje loginy, hasla,... identyfikatory

    Narazasz.

> [...]
    > wpisywanych hasel, aby wyreczac nas nastepnym razem, wiec czy jest nie
    > jest aby mozliwe dla specjalisty odnalezc te wazne wpisy mimo, ze nie

    On moze juz wczesniej miec ustawione zapamietywanie i w ogole nie bedzie
    cie pytal. Jedyny ratunek jest jeszcze w jednorazowych kodach do kazdej
    transakcji ale to zalezy jak sie bawisz juz po zalogowaniu, rozne sa
    metody weryfikacji transakcji.
    ---
    Cz.

  • 24. Data: 2003-10-14 07:26:00
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    W BZWBK raczej doładowują wiecej niż pobierają opłątę tzn za 100 zł kupujesz
    coś koło 110 zł u operatora GSM

    Tomasz
    < NOTO >

  • 25. Data: 2003-10-14 07:28:05
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    > przed wakacjami/ i stwierdziłem pobraną opłatę. Jeżeli Cię interesuje kwota
    > opłaty i data to muszę poszukać.
    > pozdr.

    Proponuję abyś znalazł , świetny materiał dla "pismaków" ---- a Tobie na
    pewno Bank zwróci "prowizję", może nawet jakąś torbę dostaniesz.
    Warto poszukać .... :)

    Tomasz
    < NOTO >

  • 26. Data: 2003-10-14 07:29:51
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    > Doładowanie pre-paid lub wydruk kodu doładowującego _zawsze_ jest u nas
    > transakcją bezgotówkową.
    >
    > POP - zawsze doładowanie online
    > TT - zawsze doładownie online [od niedawna - wcześniej w niektórych
    > sieciach drukowano kod]
    > S+ - w PKO BP wydruk kodu, jak w reszcie - nie wiem.

    W BZWBK zawsze on-line ....

    Tomasz
    < NOTO >