  • 31. Data: 2003-12-05 09:17:13
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqphc3$rut$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    Juz znalazlem gadzety i discmana.
    Ooo, moj slownik ;-)

    No, to mniej wiecej tak jak napisałem:
> [...]
    :-)

    --
    Robert

  • 32. Data: 2003-12-05 09:17:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqphha$k5c$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > :-)))))))) Wooooojtek, please ;-))) Zakrztusiłam się przez Ciebie
    > ;-)))

    Za malo sie jeszcze obylas ze stronami Idei ;).

    --
    Robert

  • 33. Data: 2003-12-05 09:19:02
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqphuk$7ap$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Nie. Sekcja Profit akurat odpowiada bardzo szybko i dość konkretnie.
    No już, już :)

    > Szczerze mówiąc jest to najlepiej działająca komórka [cut]
    ... w Idei :)))))))

    --
    Robert

  • 34. Data: 2003-12-05 09:31:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wyrażenie zgody skutkuje dużą ilością spamu (choć nie wiem, czy już
    nie
    > wyraziłem zgody na papierze 1,5 roku temu - nie pamiętam, ale nie bij ;))?

    1,5 roku temu nie było jeszcze UoŚUDO. A sprawę reklam SMSowych wyjaśniam z
    PTK, bo to wcale nie jest takie proste. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 35. Data: 2003-12-05 20:20:44
    Temat: Odp: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > Sa, i to calkiem sporo, bo 1000.
    100 powitalne + 3 *300 za trzy skończone półrocza w IDEI

    > Tak grzebie po stronie Idei i nie moge znalezc zadnego sposobu zamiany
    > punktow na doladowanie oprocz wyslania SMSa na 300. Nie mozna tego zrobic
    Nie znam.. Trudno, wydasz 29 albo 40 groszy na SMSa (abo/POP)
    Aha, dołądować można tlko AKTYWNEGO POPA ( czyli takiego, z którego mońża
    dzwonić)

    > A ile sie dostaje w "doladowanie za uzywanie".
    300 p 10 minut 500 p 20 minut 500 p 25 zeta 900 p 50 zeta......

    > uzyc karty kredytowej, nie grozi niespodziewana prowizja? Wiem, ze to sa
    > niby bezgotowkowe, ale chcialbym sie upewnic...
    Bezprowizyjne - wielokroc sprawdzałem, dodatkowe punkty PROFIT za takowe -
    ale i tak taniej kupic zdrapkę na allegro - teraz przerzuciłem się tam.
    no i mBank bardzo się przydaje, bo zazwyczaj transakcja i dwie godziny potem
    kod zdrapki na emajlu. Sporo handlarzy ma w mBanku konta
    ( ha.. jednak na temat grupy:) )

  • 36. Data: 2003-12-05 20:22:28
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > Dobrze, że w ogóle "przeszukali" - nie uważasz, że ta cała sytuacja to
    lekka
    > przesada? I to w programie, który z definicji ma "związać" klienta z firmą
    > ;-)))
    i co ? NI ewiąże? Półtora roku człowiek czekał:)

  • 37. Data: 2003-12-05 20:23:59
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > Chodzi o to, że staż _w_sieci_. Nie _w_Programie_. Więc na starcie
    dostajesz
    > punkty za cały staż. Jeśli telefon masz powyżej 36, 72 i108 miesięcy -
    > dodatkowe ilości punktów [odpowiednio 1000, 2000 i 3000].

    A mnie interesuje, co zrobią za kilka lat , gdy pierwsze osoby będą miec 12
    lat stazu.
    0? 1000? 3000? 4000?

  • 38. Data: 2003-12-05 20:27:59
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > Tak, to wszystko czytalem: wyglada na to, ze "doladowanie za korzystanie"
    > to samo co "punkty za rejestracje" - jesli tak, to brawa za jednoznaczne
    > nazewnictwo.
    doładowanie za korzystanie toIMHO 5 zeta za rejestracje POPa na stronach
    IDEI

  • 39. Data: 2003-12-05 20:29:28
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bqphm2$kg5$...@n...onet.pl...

    > Więc się nie zgadza. 300 punktów za każde pół roku _stażu_w_sieci_. Nie ma
    > wyjścia, musisz napisać w końcu tego maila. :-)
    Pół roku SKOŃCZONE. Czyli jak ma 21 miesięcy telefon, to za 18 miesięcy. N
    arazie nie widze sprzeczności.
    Ktoś kupił mu w prezencie i dał. On po 2 miesiach wysłał i od tego momentu
    minęło póltora roku. Razem 20-21 miesięcy.

  • 40. Data: 2003-12-05 22:05:18
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > 1,5 roku temu nie było jeszcze UoŚUDO. A sprawę reklam SMSowych wyjaśniam z
    > PTK, bo to wcale nie jest takie proste. :-)

    Właśnie, Wojtku, czy u Ciebie też jest tak, że pomimo niewyrażenia zgody
    dostajesz dużo SMS-ów reklamujących IDEĘ, jej produkty, promocje i konkursy?

    Kiedyś przysłali SMS-a z pytaniem, czy zgadzam się na dostawanie reklam
    i innych informacji promocyjnych. Miałem odesłać na jakiśtam numer SMS o
    treści (bodajże) TAK. Ale nie zrobiłem tego.

    Tak ze 3-4 miesiące było OK, ale od niedawna spamują. W sumie to kilka
    SMS-ów na tydzień.

    Nie wiem, czy się za nich teraz nie zabrać i nie opier...ić za
    spamowanie. Na razie nie mam do tego głowy i czasu.

    Pozdrawiam,

    Krystian