  • 1. Data: 2002-06-07 15:39:00
    Temat: Dobra rada dla zakładających konto w e-bankach
    Od: "SebAfryka" <s...@o...pl>

    Witam!
    Analizując liczne narzekania na logowanie na strony różnych e-banków, radzę
    zanim założycie konto w danym banku, zapytać kogoś z własnego miasta albo
    ostatecznie najbliższych okolic, czy i jakie kłopoty mają z danym bankiem, a
    z jakimi bankami nie mają.

    Co u jednych chodzi aż miło, u innych wcale. (Dla przykładu - u mnie ePKO,
    mBank, Lukas - szybciutko, Inteligo - tragedia)

    Kilka postów niżej u kogoś ePKO tragedia, u kogoś innego też niżej Inteligo
    bardzo dobrze.

    Każdy bank twierdzi, że u nich wszystko gra, że nie wiedzą co poprawić, że
    "nie mamy duzo narzekań". Pozostaje tylko wybór banku w zależności od ...
    geografii.

    pzdr
    Seb
    a...@a...pl
    www.afryka.and.pl

  • 2. Data: 2002-06-07 16:18:34
    Temat: Re: Dobra rada dla zakładajšcych konto w e-bankach
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SebAfryka" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:adqk1d$5tm$1@news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Analizujšc liczne narzekania na logowanie na
    strony różnych e-banków, radzę
    > zanim założycie konto w danym banku, zapytać
    kogoœ z własnego miasta albo
    > ostatecznie najbliższych okolic, czy i jakie
    kłopoty majš z danym bankiem, a
    > z jakimi bankami nie majš.
    >
    > Co u jednych chodzi aż miło, u innych wcale.
    (Dla przykładu - u mnie ePKO,
    > mBank, Lukas - szybciutko, Inteligo - tragedia)
    >
    > Kilka postów niżej u kogoœ ePKO tragedia, u
    kogoœ innego też niżej Inteligo
    > bardzo dobrze.
    >
    > Każdy bank twierdzi, że u nich wszystko gra, że
    nie wiedzš co poprawić, że
    > "nie mamy duzo narzekań". Pozostaje tylko wybór
    banku w zależnoœci od ...
    > geografii.

    No to chyba nie dokońca prawda. Dużo zależy od
    tego jakiego masz prowidera, czy korzystasz z
    modemu, SDI, Neostrady (to tylko sama tepsa) a
    może przez Chello ...
    Za to na pewno warto i moze to każdy wykonac to
    wydać na polecenie tracert (Winda)
    tracert www.inteligo.pl
    czy też
    tracert www. mabnk.com.pl
    lub sprawdzic poleceniem ping

    Niezależnie od powyższego problem może nie leżeć
    wcale w twoim mieście lub jego okolicach a nawet
    województwie ale gdzieś po drodze i to tuz przed
    punktem docelowym. Ja na ten przykład mam częste
    problem z ATM ale czytając pbb dochodze do wniosku
    że nie tylko ja.

    Można jeszcze problem omijać stosując różne
    serwery proxy.

    Sark

  • 3. Data: 2002-06-07 16:18:38
    Temat: Re: Dobra rada dla zakładających konto w e-bankach
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Każdy bank twierdzi, że u nich wszystko gra, że nie wiedzą co poprawić, że
    > "nie mamy duzo narzekań". Pozostaje tylko wybór banku w zależności od ...
    > geografii.

    Ale i tak dopiero wyjdzie wszystko w praktyce.
    To, że np. wszyscy Twoi znajomi korzystają z modemów TPSA w Warszawie i dany
    e-bank działa dobrze, nie oznacza, że Tobie też musi działać dobrze.
    Poza tym dzisiaj może być OK, a od jutra tragedia.

    Ja na Inteligo generalnie nie narzekam, chociaż widzę, że czasem coś im się
    pieprzy.
    Ale swego czasu miałem tragedie z mBankiem, natomiast teraz jest OK.
    Wszystko może się zmieniać jak w kalejdoskopie :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-06-07 16:22:40
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Sark wrote:

    > Można jeszcze problem omijać stosując różne
    > serwery proxy.

    pod warunkiem ze przekazuja pakiety ssl (nie wszystkie
    proxy to robia) a tu moze odezwac sie ktos kto stwierdzi ze proxy
    obslugujace ssl to wieksze ryzyko przechwycenia pakietow...

  • 5. Data: 2002-06-07 16:32:47
    Od: "SebAfryka" <s...@o...pl>

    > Ale i tak dopiero wyjdzie wszystko w praktyce.
    > Wszystko może się zmieniać jak w kalejdoskopie :)

    ..ano zgadza się... U never know ;)))

    pzdr
    Seb

  • 6. Data: 2002-06-07 16:50:53
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:3D00DDD0.EFE059DE@interia.pl...

    > pod warunkiem ze przekazuja pakiety ssl (nie
    wszystkie
    > proxy to robia)

    zgdadza sie, nie każde sa "przeźroczyste" dla
    pakietów ssl

    > a tu moze odezwac sie ktos kto stwierdzi ze
    proxy
    > obslugujace ssl to wieksze ryzyko przechwycenia
    pakietow...

    Załóżmy ze to nie ryzyko ale fakt w 100% :-)
    jednak obecnie (i pewnie jeszcze przez jakiś
    czas:-) pakiet taki nie będzie do rozszyfrowania
    (po coś te 128 bitów jest :-)
    Więc niech sobie przechwytują. Poza tym nie masz
    pewności czy twoj prowajder nie proxuje sam
    wszystkich pakietów :-)

    Sark

  • 7. Data: 2002-06-07 21:41:22
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Każdy bank twierdzi, że u nich wszystko gra, że nie wiedzš co
    > poprawić, że "nie mamy duzo narzekań". Pozostaje tylko wybór banku w
    > zależno?ci od ... geografii.

    Pare e-bankow dostalo kiedys propozycje, moze nie ciaglego, ale okresowego
    monitorowania dostepnosci. "Pomysl jest bardzo ciekawy" .. i do tej pory
    lezy, pewnie juz w okraglym segregatorze.

    Dlatego tez - nie liczcie na dobra wole ebankow. Liczcie na siebie, swoje
    lacza i ew. VPNy
    :-)

    M.

  • 8. Data: 2002-06-08 03:27:47
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 7 Jun 2002 17:39:00 +0200, "SebAfryka" <s...@o...pl>
    wrote:

    >Ka?dy bank twierdzi, ?e u nich wszystko gra, ?e nie wiedz? co poprawi?, ?e
    >"nie mamy duzo narzeka?". Pozostaje tylko wybór banku w zale?no?ci od ...
    >geografii.

    ...raczej topologii sieci

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----