    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobra rada dla zakładajšcych konto w e-bankach
    Date: Fri, 7 Jun 2002 18:18:34 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "SebAfryka" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:adqk1d$5tm$1@news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Analizujšc liczne narzekania na logowanie na
    strony różnych e-banków, radzę
    > zanim założycie konto w danym banku, zapytać
    kogoœ z własnego miasta albo
    > ostatecznie najbliższych okolic, czy i jakie
    kłopoty majš z danym bankiem, a
    > z jakimi bankami nie majš.
    >
    > Co u jednych chodzi aż miło, u innych wcale.
    (Dla przykładu - u mnie ePKO,
    > mBank, Lukas - szybciutko, Inteligo - tragedia)
    >
    > Kilka postów niżej u kogoœ ePKO tragedia, u
    kogoœ innego też niżej Inteligo
    > bardzo dobrze.
    >
    > Każdy bank twierdzi, że u nich wszystko gra, że
    nie wiedzš co poprawić, że
    > "nie mamy duzo narzekań". Pozostaje tylko wybór
    banku w zależnoœci od ...
    > geografii.

    No to chyba nie dokońca prawda. Dużo zależy od
    tego jakiego masz prowidera, czy korzystasz z
    modemu, SDI, Neostrady (to tylko sama tepsa) a
    może przez Chello ...
    Za to na pewno warto i moze to każdy wykonac to
    wydać na polecenie tracert (Winda)
    tracert www.inteligo.pl
    czy też
    tracert www. mabnk.com.pl
    lub sprawdzic poleceniem ping

    Niezależnie od powyższego problem może nie leżeć
    wcale w twoim mieście lub jego okolicach a nawet
    województwie ale gdzieś po drodze i to tuz przed
    punktem docelowym. Ja na ten przykład mam częste
    problem z ATM ale czytając pbb dochodze do wniosku
    że nie tylko ja.

    Można jeszcze problem omijać stosując różne
    serwery proxy.

    Sark