  • 21. Data: 2002-03-21 11:55:23
    Temat: Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jakiej twojej - przeciez ci jej nie dali?
    > czyzby do e-konta jednak juz dawali VC ?

    No wlasnie _nie dali_, a ja im _uwierzylem_ ze dadza - tak bym nie
    likwidowal konta w Pekao SA, bo bym mial te chargowke. A teraz znowu
    otwierac mi sie nie chce tym bardziej ze trzeba 3 miechy znowu czekac...
    Wiec... wiec jestem BARDZO na nich wkurw****

  • 22. Data: 2002-03-21 11:56:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Myślę ża jakiś Marmurowy chce nabrać trochę młodej krwi PKO, WBK

    Pekao SA???? Raczej odpada - bo te pytania sa typowo pod sponsora robione.
    BZWBK?? No moze...

  • 23. Data: 2002-03-21 12:04:47
    Od: <z...@w...pl>

    > Pekao SA???? Raczej odpada - bo te pytania sa typowo pod sponsora robione.
    > BZWBK?? No moze...

    trzeba sie zastanowić jaki bank potrafi słuchać klientów, szczerze mówiąc
    jeszcze się z takim nie zetknęłam... dlatego nie mogę wyjść z podziwu nad tym
    kredytem... ale może to tylko podpucha? bo potem okaże się że kredyt jest taki
    sam jak wszystkie, wysoko oprocentowany, prowizje za wszystko, zapomnij o
    udogodnieniach... tego się boje. Z BZWBK nie miałam nigdy do czynienia?

  • 24. Data: 2002-03-21 12:12:19
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Pekao SA???? Raczej odpada - bo te pytania sa typowo pod sponsora robione.
    > BZWBK?? No moze...

    mam konto w BZWBK i w zyciu bym ich o takie cos nie podejżewał. Olewają mnie na
    maxa wątpie żeby wpadli na taki pomysł, niestety :( Ale podjąłem decyzje o
    zmianie:) I szukam, i szukam, i nic

  • 25. Data: 2002-03-21 14:26:58
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > Bardzo ciekawa sprawa. W końcu któryś z naszych szanownych banków pyta nas
    > zdanie - dla mnie bomba. Ciekawe tylko który to.

    moja ocena tematu:
    najzwyklejsza akcja zbierania bezplatnych danych osobowych od naiwnych.

  • 26. Data: 2002-03-21 14:50:08
    Od: <z...@w...pl>

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > moja ocena tematu:
    > najzwyklejsza akcja zbierania bezplatnych danych osobowych od naiwnych.

    coś w tym jest, ale pomysl jakie informacje o sobie musisz dosterczyć, kiedy
    starasz sie o kredyt, albo zawierasz ubezpieczenie... a zasadzie na każdym
    kroku zostawiasz po sobie jakieś ślady. Nie wiem może i wykorzystają informacje
    na mój temat do przesłania mi rekalmy tego kredytu - ale sama wiem, że z tym
    wiąże się udział w konkursie - a jezeli wygram???
    A Ty wziąłeś udział w konkursie - tym, albo jakimkolwiek innym wymagającym
    wypełniania formularzy? a jeśli tak, to czym się kierowałeś?

  • 27. Data: 2002-03-21 14:57:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moja ocena tematu:
    > najzwyklejsza akcja zbierania bezplatnych danych osobowych od naiwnych.

    Jednym slowem przekonamy sie za te kilka tygodni - bo jesli sie mylisz, to
    jakis fajny bank - trzeba sie tam ha ha przeniesc :)

  • 28. Data: 2002-03-21 14:57:43
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > moja ocena tematu:
    > najzwyklejsza akcja zbierania bezplatnych danych osobowych od naiwnych.

    E tam, trochę więcej optymizmu. Ja dostrzegam w tym ciekawą akcję. A nawet
    jeśli jej celem jest zebranie bazy, to za ponad 100 tys odsetek gratis dam im
    swoje namiary - a niech tam...

  • 29. Data: 2002-03-21 14:58:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moja ocena tematu:
    > najzwyklejsza akcja zbierania bezplatnych danych osobowych od naiwnych.

    hmmmm a tak z przerazeniem :)))
    a moze to CITI ???? Chcieli cos klientow nowych nazbierac, internetowo w
    sumine tez sa wydolni...

    ?

  • 30. Data: 2002-03-21 15:11:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > jeśli jej celem jest zebranie bazy, to za ponad 100 tys odsetek gratis dam

    A ja chyba wypelnie za ojca ;) namiery dam na niego, ale telefony na siebie
    (przyda sie ta druga komorka do czegos :)))