  • 11. Data: 2002-03-14 23:41:00
    Temat: Re: Do uzytkownikow PayPal
    Od: Al <u...@i...pl>

    In article <a6pkat$gr5$1@korweta.task.gda.pl>, k...@w...pl
    says...
    > Czy ktos z Was sie z tym spotkal ?
    Dostalem to samo dzis wieczorem. :(
    Strasznie sie wkurzylem, bo mam do wyslania pieniadze i jestem
    zablokowany.
    A jeszcze dwa dni temu dzialalo.
    Zarejestrowana mam eKarte (guzika z Inteligo nie chcialo mi przyjac przy
    rejestracji pare miesiecy temu).
    I skad ja mam im wziac wyciag z karty???

    pozdrawiam i tez bede wdzieczny za rade

    Al

  • 12. Data: 2002-03-15 08:50:27
    Od: <n...@n...com>

    Krab <k...@h...pl____> wrote:

    > pewnie sie wstydzi

    nie, bo nasze panstwo chce miec wglad w to co robia polacy
    ze swoimi pieniedzmi. sproboj zalozyc konto za granica.

    inna sprawa ze ma to sie zmienic juz wkrotce (pazdziernik br?)

  • 13. Data: 2002-03-15 09:35:46
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Uzytkownik <n...@n...com> napisal w wiadomosci
    > inna sprawa ze ma to sie zmienic juz wkrotce (pazdziernik br?)

    pazdziernik UB.R.
    :-)

  • 14. Data: 2002-03-15 14:25:27
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    <n...@n...com> wrote in message

    > nie, bo nasze panstwo chce miec wglad w to co robia polacy
    > ze swoimi pieniedzmi. sproboj zalozyc konto za granica.
    >
    > inna sprawa ze ma to sie zmienic juz wkrotce (pazdziernik br?)

    Slowacja, Lotwa, a juz na pewno Stany Zjednoczone, gdzie sam osobiscie
    zalozylem kilka kont w banku.
    Dlaczego sadzisz, ze Polacy niby nie moga zakladac kont za granica?

  • 15. Data: 2002-03-15 14:34:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 15, 2002 at 03:25:27PM +0100, Reaktorek wrote:

    > Slowacja, Lotwa, a juz na pewno Stany Zjednoczone, gdzie sam osobiscie
    > zalozylem kilka kont w banku.
    > Dlaczego sadzisz, ze Polacy niby nie moga zakladac kont za granica?

    Mowisz o rzeczywistosci czy o przepisach? W/g przepisow - do
    pazdziernika nie moga.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-03-15 14:44:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Slowacja, Lotwa, a juz na pewno Stany Zjednoczone, gdzie sam osobiscie
    > zalozylem kilka kont w banku.
    > Dlaczego sadzisz, ze Polacy niby nie moga zakladac kont za granica?

    Moc moga a i owszem. ale czy jest to legalne w swietle prawa polskiego, to
    juz inna sprawa.
    Teraz pytanie - czy jestes praworzadnym obywatelem i czy tej listy nie czyta
    jakis chlopek jeUOPek ;)

  • 17. Data: 2002-03-15 19:58:39
    Temat: Odp: Do uzytkownikow PayPal
    Od: "KS" <k...@w...pl>

    Użytkownik Al w wiadomości do grup dyskusyjnych ...
    > Dostalem to samo dzis wieczorem. :(

    W takim razie to jakas wieksza akcja :-(((

    > Strasznie sie wkurzylem, bo mam do wyslania pieniadze i jestem
    > zablokowany.

    Mnie tez udupili (za przeproszeniem). Dzien przed zablokowaniem puscilem
    jedna platnosc. Teraz mam do wyslania kolejna. Na szczescie sprzedawca
    (eBay) akceptuje rowniez BillPoint (eBay Payments).
    W rezerwie jest jeszcze BidPay.com (biora 5$ za wyslanie Money Order <
    $100).

    > A jeszcze dwa dni temu dzialalo.
    > Zarejestrowana mam eKarte (guzika z Inteligo nie chcialo mi przyjac przy
    > rejestracji pare miesiecy temu).

    Moj guzik przeszedl. Zero problemow.

    > I skad ja mam im wziac wyciag z karty???

    Spreparuj samodzielnie.... :-)
    Np. programem graficznym zrob "capture" ekranu z operacjami na koncie.
    Doklej logo banku, adres, swoje dane, dane karty (koncowke numeru).

    W poniedzialek bede im faxowal "wyciag" z inteligo i xero dowodu
    osobiestego. Zobaczymy czy przejdzie :-)

  • 18. Data: 2002-03-16 13:50:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 15 Mar 2002 20:58:39 +0100, "KS" <k...@w...pl> wrote:

    >Spreparuj samodzielnie.... :-)
    >Np. programem graficznym zrob "capture" ekranu z operacjami na koncie.
    >Doklej logo banku, adres, swoje dane, dane karty (koncowke numeru).

    Ile to grozi za podrabanie dokumentow ? 5 latek chyba.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 19. Data: 2002-03-16 17:22:54
    Od: "KS" <k...@w...pl>

    Użytkownik Wojtek Frabinski w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Ile to grozi za podrabanie dokumentow ? 5 latek chyba.

    Jakie podrabianie ?? Jakich dokumentow ??

    Chodzi o przygotowanie wyciagu operacji eKarta lub VE Inteligo. Wyraznie
    napisalem, ze mozna "zrobic capture ekranu z operacjami na koncie" i na tej
    podstawie przygotowac wyciag, ktorego zada PayPal. W przypadku Inteligo
    mozna odpowiednio przefiltrowac dane z rachunku (tylko platnosci karta) i
    wydrukowac stworzony plik w formacie pdf.

    Niestety trzeba dokleic pare danych np. numer karty (przynajmniej ostatnie
    cztery cyfry, itd.).

    ...... mowisz, ze grozi mi za to 5 lat :-(((

    :-)))))

  • 20. Data: 2002-03-18 07:46:28
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Czy Wy wszyscy na pewno wiecie o czym piszecie?
    Prawdopodobnie w momencie rejestracji koleżce, który jako pierszy opublikował
    ten temat potrącił z karty $1.95. Teraz zgodnie z procedurą system prosi o
    sprawdzenie na wygciagu z Karty kredytowej opisu do transakcji, częścią którego
    będzie ID, które należy wpisać w odpowiednim miejscu na stronie PayPal.
    System podaje skrót do tej strony.
    Krzysztof