  • 11. Data: 2011-03-11 20:20:09
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uwzględniając inflację, traktując 2 Filar jaku pudełko gdzie wkładamy kasę i
    ją wyjmujemy (całość OFE + 0,8%)

    Po 12 latach wpłacania tam kasy

    Na koncie realnie mam

    Około 88% włożonego kapitału

    MEGA WAŁEK WSZECH CZASÓW

  • 12. Data: 2011-03-11 20:21:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    A reklamach, q..a mać

    STOPA ZWROTU 250%

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 13. Data: 2011-03-11 20:23:30
    Od: zbyszek <z...@o...pl>

    On 11 Mar, 19:47, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Symulacji jednorazowej i regularnych wplat dokonalem w Amibrokerze, czym
    > wkurwilem niew sko wszystkich akwizytorow na Golden Line. Niestety napisalem
    > prawde. Liczby nie klamia.

    . zajrzałem i mam jednak parę wniosków:
    - nie bierzesz pod uwagę inflacji, gdyby ją uwzględnić, nalezy co
    miesiac wpłacać ciut więcej by porownac to do 1 wplaty
    - jedna wpłata to prosta relacja między poczatkiem a koncem wykresu
    minus koszty
    - systematyczne wpłaty wypadły jak sądzę licznie na górce hossy (i
    stad strata)

    Nie mam zamiaru bronić pomysłu systematycznych wplat, bo nie ma czego.
    Szukałem kiedys funduszu akcji lepszego niz inne. Skutek tych porównań
    to stwierdzenie "jak rosnie szybciej od innych, to jest spora szansa,
    z bedzie rosl dalej, chyba ze zmieni sie trend, to sie dynamicznie sp*
    " czyli nihil novi dla akcji . Nie ma szału i nie znalazłem cudownych
    zarządzajacych.
    Z.

  • 14. Data: 2011-03-11 20:47:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > No i w przypadku samego OFE, inflacja ta zajebista lokata przewyższyła
    > lokatę i końcowy wynik mam.....................
    > 100,8% kwoty włożonej.

    No to jeszcze Ci został podatek dochodowy do zapłacenia i wiesz ile masz.

  • 15. Data: 2011-03-11 20:53:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Uwzględniając inflację, traktując 2 Filar jaku pudełko gdzie wkładamy kasę
> [...]

    Czy to są jakieś trudne rachunki? Każdy może sobie policzyć ile na tym
    zarabia lub traci. Dostęp do danych jest pełen. Jak ktoś bezkrytycznie
    wierzy reklamom i nie umie liczyć to ...

  • 16. Data: 2011-03-11 20:55:38
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 21:16:46 +0100, skippy napisał(a):

    > Policzyłem teraz dla inflacji wziętej stąd:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Inflacja
    >
    > Jak juz pisałem, wyszło mi że OFE jest w moim przypadku równoważne lokacie
    > 3,9%, a drugi filar lokacie 2,7%

    Te 2,7% wyszko Ci stąd:

    StanKoncowy/Suma wpłat przez 10 lat

    Tak?

  • 17. Data: 2011-03-11 21:14:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Te 2,7% wyszko Ci stąd:
    >
    > StanKoncowy/Suma wpłat przez 10 lat
    >
    > Tak?

    Pieniądze przekazane przeze mnie na II filar
    12.700zł (przekazane z ZUS do OFE) + 0,8% = 13.176

    Stan konta w OFE
    16.153zł

    Okres: 11 lat

    Czyli w latach 1999-2009 wpłaciłem na 2 Filar: 13.176zł, stan konta mam
    16.153zł

    Wpłacałem przez wszystkie lata regularnie kwotę indeksowaną do średniego
    wynagrodzenia, więc nie ma tu żadnych dziur we wpłatach, zanizeń zawyżeń
    itp.

    Liczę to już na kilka sposobów i zawsze wychodzi około 3% rocznie.

    Przy czym uwaga: wpłaty realnie rosły z czasem, ja licze je dla uproszczenia
    równe co zawyża wynik.

  • 18. Data: 2011-03-11 21:19:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ile3bq$dl6$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Liczę to już na kilka sposobów i zawsze wychodzi około 3% rocznie.
    >
    > Przy czym uwaga: wpłaty realnie rosły z czasem, ja licze je dla

    tak jest skippy :(

    george

  • 19. Data: 2011-03-11 21:32:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george"

    > tak jest skippy :(
    >
    > george

    no i jak się weźmie pod uwagę, że 100zł z 1999 - w 2009 warte było już tylko
    65zł.............

    pewne jest jedno: OFE zarobiły

  • 20. Data: 2011-03-11 21:44:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ile4d5$hdh$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george"

    > no i jak się weźmie pod uwagę, że 100zł z 1999 - w 2009 warte było już
    > tylko 65zł.............
    >
    > pewne jest jedno: OFE zarobiły

    a teraz każdemu wejśc na swoje konto w OFE w dniu 30 kwietnia 2011
    i zapisać stan konta,

    za rok porównamy stopy zwrotu :) w porównaniu z "hipotetycznym kontem
    bankowym z kapitalizają miesięczną" począwszy od wpłaty całej aktualnej
    kwoty....

    będzie zapewne zabawnie

    george