  • 1. Data: 2011-03-09 19:59:30
    Temat: Do Dietera....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Drogi Dieterze jako że "jesteś", chciałbym abyś odniósł się odnośnie
    wypowiedzi kolegi Root ....

    Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/c
    e029bc764f15473?hl=pl

    "[...] Widzę że na naszym forum pojawił się Dieter. Znów będę mógł sobie
    poczytać
    jak to dyrektorzy z OFE okradają nasz biedny kraj a źli i skorumpowani
    ekonomiści to debile i obiboki. Chyba będę musiał wziąć sobie urlop ;)
    [...]"

    ... i udowodnił (w miare możliwości analityczno-matematycznie), że
    dyrektorzy OFE to rzeczywiście złodzieje bo " jednorazowa wplata calosci do
    funduszu akcyjnego jest zdecydowanie korzystniejsza niż comiesięczne
    regularne wpłaty".

    Co lepsze: jednorazowa wplata calosci, czy comiesieczne, regularne wpłaty
    <http://www.goldenline.pl/forum/1997480/co-lepsze-je
    dnorazowa-wplata-calosci-czy-comiesieczne-regularne-
    wplaty/s/1>

    P.S. Mógłbys coś więcej powiedzieć jak to liczyć i jak "doszedłeś" do
    wykresów prezentowanych w w/w dyskusji ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-03-10 17:24:03
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >" jednorazowa wplata calosci do funduszu akcyjnego jest zdecydowanie
    >korzystniejsza niż comiesięczne regularne wpłaty".

    A parę linijek niżej Dieter zaprzecza sam sobie .....:

    "[...]
    <http://www.goldenline.pl/forum/1997480/co-lepsze-je
    dnorazowa-wplata-calosci-czy-comiesieczne-regularne-
    wplaty/s/2#37312906>

    @Arkadiusz Błoszyk

    1. Gdyby ktos 2 lata temu wrzucil jednorazowa kwote w WIG20, to do dzisiaj
    nie ma straty, ale ma zysk +25,72%

    2. Jeśli od tamtego momentu wpłaca co miesiac środki, czyli stosuje system
    uśredniania ceny - dziś jest na plusie +27,50%.

    W obliczeniach uwzgledniono prowizje 0.25% od kazdej transakcji.

    http://w595.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7LU68wCXDg3

    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-03-11 16:31:24
    Od: "Lucek" <f...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    Człowieku, nie zawracaj głowy dieterowi głupotami!
    Co go jakieś OFE obchodzą, skoro on ma za pasem szkolenie:

    http://www.inwestorgieldowy.com/szkolenia/efektywny-
    inwestor_20.html

    Zapisywać się; nikt po takim szkoleniu nie bedzie myślał o emeryturze, a
    jedynie o pomnażaniu swojego majątku.

    Don't worry, be happy!
    Alleluja i do przodu!

  • 4. Data: 2011-03-11 18:47:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Symulacji jednorazowej i regularnych wplat dokonalem w Amibrokerze, czym
    wkurwilem niewąsko wszystkich akwizytorow na Golden Line. Niestety napisalem
    prawde. Liczby nie klamia.

    Dieter

  • 5. Data: 2011-03-11 18:51:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie zaprzeczam sam sobie. Wybralem w tym przykldzie najbardziej korzystny z
    mozliwych momentow wejscia dla strategii regularnych wplat do funduszu, tj.
    w samym dolku WIG20 (luty 2009) i okazalo sie, ze wynik jest taki sam jak
    przy jednorazowej wplacie. Wejscie w kazdym innym miejscu powoduje, ze
    strategia regularnych wplat daje zdecydowanie gorsze wyniki od jednorazowej
    inwestycji calosci srodkow.

  • 6. Data: 2011-03-11 18:53:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tobie Wesolku tez by sie takie szkolenie przydalo z tego co widze. Zanim cos
    palniesz i zaczniesz sie glupio nasmiewac policz, bo wyszedles na ignoranta.

    Dieter

  • 7. Data: 2011-03-11 18:57:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Niech ten kolega Root napisze ile mu przyslali kasy na rachunku z OFE za
    ostatnie 10 lat i ile dla niego zarobili i czy choc w polowie pokryli
    inflacje, bo na moim tego NIE dokonali .

  • 8. Data: 2011-03-11 20:03:45
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Niech ten kolega Root napisze ile mu przyslali kasy na rachunku z OFE za
    > ostatnie 10 lat i ile dla niego zarobili i czy choc w polowie pokryli
    > inflacje, bo na moim tego NIE dokonali .

    odejmowałeś 0,8% krojonego przez ZUS?
    chociaż to i tak pewnie nie ma znaczenia

  • 9. Data: 2011-03-11 20:16:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Policzyłem teraz dla inflacji wziętej stąd:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Inflacja

    Jak juz pisałem, wyszło mi że OFE jest w moim przypadku równoważne lokacie
    3,9%, a drugi filar lokacie 2,7%
    2 filar to pieniądze przekazane do OFE + 0,8% skrojone przez ZUS.

    No i w przypadku samego OFE, inflacja ta zajebista lokata przewyższyła
    lokatę i końcowy wynik mam.....................
    100,8% kwoty włożonej.

    Dla 2 filara jest trochę gorzej, po 11 latach realny zwrot to ..............
    88,23% włożonego kapitału

    MEGA WAŁEK WSZECH CZASÓW

  • 10. Data: 2011-03-11 20:18:27
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > No i w przypadku samego OFE, inflacja ta zajebista lokata przewyższyła
    > lokatę i końcowy wynik mam.....................
    > 100,8% kwoty włożonej.

    errata

    No i w przypadku samego OFE, ta zajebista lokata przewyższyła inflację i