  • 31. Data: 2004-05-04 12:29:33
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > Twierdze ze kazdy normalnie funkcjonujacy czlowiek ma przynajmniej 10
    > rachunkow do zaplacenia. A niektorzy maja wiecej niz 20. Srednia na pewno

    He he he!

    Czlowieku, ale sie zapedzasz... Moze malo ludzi znasz, albo znasz tylko
    podobnych do siebie. Jak ma < 10 przelewow to od razu bezdomny, tak? A co
    powiesz o takim:

    Mam 4 przelewy w miesiacu: 2 polecenia zaplaty, TPSA i smieciarzy.
    Gazownik i pradownik przychodza do mnie, wiec im daje do reki.
    Za wode nie place
    Na kablowke nie mam czasu
    Rat nie splacam, bo nie potrzebuje kupowac na kredyt
    Na allegro sie nie bawie, bo mnie ta forma nie interesuje
    Inwestuje przez SFI w mBanku.

    Uwazam, ze funkcjonuje zupelnie normalnie.

    PMZ

  • 32. Data: 2004-05-04 12:30:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Twierdze ze kazdy normalnie funkcjonujacy czlowiek ma przynajmniej 10
    > rachunkow do zaplacenia.

    Ciekawy pogląd. Szkoda, że niczym nie poparty (oczywiście poza Twoim
    najgłępszym przekonaniem).

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 33. Data: 2004-05-04 12:32:01
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

> [...]
    > Na allegro sie nie bawie, bo mnie ta forma nie interesuje
    > Inwestuje przez SFI w mBanku.
    >
    > Uwazam, ze funkcjonuje zupelnie normalnie.

    Przepraszam, pomnialem jedno PZ - za internet :-) No to razem cale 5
    przelewow w m-cu.

    PMZ

  • 34. Data: 2004-05-04 12:34:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > najgłępszym

    najgłębszym oczywiście.

  • 35. Data: 2004-05-04 12:40:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:
    > Aha! Nie mieszkam na dworcu.

    Bogu dzięki, Glenn! :-)

  • 36. Data: 2004-05-04 12:41:05
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    Użytkownik "PMZ" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam 4 przelewy w miesiacu: 2 polecenia zaplaty, TPSA i smieciarzy.
    > Gazownik i pradownik przychodza do mnie, wiec im daje do reki.

    dziwne zwyczaje placenia do reki. U mnie nawet nie przyjmuja.
    Ja nie mowie o takich przypadkach ale o liczbie miesiecznych rachunkow. Za
    chwile ktos sie odezwie ze ma 1 przelew bo 9 pozostalych kolega robi przez
    swoje konto wiec go nie dotycza..

    > Rat nie splacam, bo nie potrzebuje kupowac na kredyt
    > Na allegro sie nie bawie, bo mnie ta forma nie interesuje
    > Inwestuje przez SFI w mBanku.
    > Uwazam, ze funkcjonuje zupelnie normalnie.

    Moze. 6 oplat miesiecznie to niezly wynik. Widac KK nie posiadasz (albo
    mbanku :)) , ubezpieczen nie kupujesz i zyjesz samotnie. Gdybys mial rodzine
    to samych telefonow mialbys ze 4 rachunki :-)

    D.

  • 37. Data: 2004-05-04 12:49:45
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > Widac KK nie posiadasz (albo
    > mbanku :)) ,

    w mBanku wlasnie :)

    > ubezpieczen nie kupujesz

    Kupuje tylko to, ktore musze, czyli OC. Raz do roku nie przeszkadza mi sie
    przejsc do agenta.

    > to samych telefonow mialbys ze 4 rachunki :-)

    Mam podpiete pod swoj rachunek :-) Ale rodziny w postaci dzieci faktycznie
    nie mam. :-)

    PMZ

  • 38. Data: 2004-05-04 12:51:30
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    > Ja mam 11 przelewów, ale to nie są tylko moje rachunki. Gdyby były tylko
    > moje byłoby tego 6 przelewów, z czego 2 mogą być załatwione PZ. Nadal
    > twierdzisz, że musi to być przynajmniej 20 przelewów? I chyba lepiej
    byłoby

    nigdy tak nie twierdzilem. Mowilem ze srednio ok. 20. Sa tacy co robia 50 i
    wiecej. Ja na pewno przekraczam 20.
    a twoj przyklad dowodzi ze klient wykonuje min. 10 przelewow miesiecznie. Ja
    mowie o wszystkich a nie o "swoich". Rachunki rodziny licze jako "swoje".

    > zapłacić za 6 przelewów 3 PLN w mbanku, niż mieć konto z darmowymi
    > przelewami, ale płacić za konto i kartę? Aha! Nie mieszkam na dworcu.

    A ja wole zaplacic 3PLN i miec dowolna liczbe przelewow.

    D.

  • 39. Data: 2004-05-04 12:55:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:
    > A ja wole zaplacic 3PLN i miec dowolna liczbe przelewow.

    No to moze inaczej - czesc klientow - takich jak ty po prostu przeniosla sie
    do innego banku (czy korzysta z ankow gdzie te przelewy sa bezplatne).
    Znaczna wiekszosc klientow po prostu zostala w mBanku i albo nic sie w ich
    zachowaniu nie zmienilo, albo po prostu robia mniej przelewow (wykorzystuje
    inny bank).
    I juz.
    Ale pisanie ze bank nie powinien tego, czy tamtego - jest juz naduzyciem,
    jesli opierasz sie na swoich jedynie sadach.

    http://www.PRnews.pl

  • 40. Data: 2004-05-04 12:56:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nigdy tak nie twierdzilem. Mowilem ze srednio ok. 20. Sa tacy co robia 50
    > wiecej. Ja na pewno przekraczam 20.

    Przeginasz. Ty i Twoi znajomi to nie cały świat. Są tacy, którzy nie robią w
    ogóle przelewów, albo robią ich kilka. A Ty stwierdzasz autorytatywnie, że
    średnia wychodzi tyle i tyle. Na jakiej podstawie?

    > a twoj przyklad dowodzi ze klient wykonuje min. 10 przelewow miesiecznie.
    Ja
    > mowie o wszystkich a nie o "swoich". Rachunki rodziny licze jako "swoje".

    Mój przykład na pewno nie jest dowodem na poparcie tezy, że "klient wykonuje
    min 10 przelewów". Masz chyba problem z poprawnym wnioskowaniem.

    > A ja wole zaplacic 3PLN i miec dowolna liczbe przelewow.

    Gdzie tak zapłacisz?