  • 41. Data: 2004-05-04 12:57:39
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > Gdzie tak zapłacisz?

    Pytanie co prawda nie do mnie, ale tak jest chyba nadal w Multi? 3 zł
    miesiecznie i przelewy bezplatne. Ale nie wiem, czy mozna zrezygnowac z
    Electrona, bo wtedy + 2 zl miesiecznie, AFAIR.

    PMZ

  • 42. Data: 2004-05-04 13:05:10
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    PMZ wrote:
    [...]

    > Pytanie co prawda nie do mnie, ale tak jest chyba nadal w Multi? 3 zł
    > miesiecznie i przelewy bezplatne. Ale nie wiem, czy mozna zrezygnowac z
    > Electrona, bo wtedy + 2 zl miesiecznie, AFAIR.

    Nie trzba mieć elctrona. Jestem tego żywymn przykładem.

    KJ

  • 43. Data: 2004-05-04 13:07:15
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:c783rr$6d5$1@news.onet.pl...

    > No to moze inaczej - czesc klientow - takich jak ty po prostu przeniosla
    sie
    > do innego banku (czy korzysta z ankow gdzie te przelewy sa bezplatne).
    > Znaczna wiekszosc klientow po prostu zostala w mBanku i albo nic sie w ich
    > zachowaniu nie zmienilo, albo po prostu robia mniej przelewow
    (wykorzystuje
    > inny bank).
    > I juz.

    to oczywiste. Sam korzystam z uslug mbanku gdy chodzi o wyciaganie kasy z
    bankomatu w kraju czy za granica. Ale nie wykonuje praktycznie wcale
    przelewow bo po co skoro mozna zrobic to gdzie indziej bezplatnie ? A ze
    moim zdaniem filozofia placenia za "kazde pierdniecie" jest gorsza od oplaty
    ryczaltowej miesiecznej to inna sprawa. Podobne poglady na pbb sa od dawna,
    dawno temu nawet stary tutejszy guru (pjo) powtarzal to wielokrotnie. Mbank
    wybral inna filozofie, ktorej skutkiem (obym byl zlym prorokiem) bedzie
    wprowadzenie oplat za kolejny rodzaj pierdniecia, ciekawe co tym razem...?

    > Ale pisanie ze bank nie powinien tego, czy tamtego - jest juz naduzyciem,
    > jesli opierasz sie na swoich jedynie sadach.

    Jasne ze ja banku do niczego nie zmusze. Musza sami myslec i uczyc sie na
    swoich bledach :-)

    D.

  • 44. Data: 2004-05-04 13:07:37
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > PMZ wrote:
    > [...]
    > >
    > Nie trzba mieć elctrona. Jestem tego żywymn przykładem.

    A jak wtedy udowadaniasz bankowi, ze ty to ty? Numer klienta i kod?

    Pozdr,
    PMZ

  • 45. Data: 2004-05-04 13:10:43
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    > Przeginasz. Ty i Twoi znajomi to nie cały świat. Są tacy, którzy nie robią
    > ogóle przelewów, albo robią ich kilka. A Ty stwierdzasz autorytatywnie, że
    > średnia wychodzi tyle i tyle. Na jakiej podstawie?

    obserwacji. Malo osob ma ponizej 10 przelewow a sa tacy co maja po 50. Jaka
    bedzie srednia ?

    > Mój przykład na pewno nie jest dowodem na poparcie tezy, że "klient
    wykonuje
    > min 10 przelewów". Masz chyba problem z poprawnym wnioskowaniem.

    nie sadze. Sama twierdzisz ze wykonujesz 11 przelewow miesiecznie. A ile
    moglabys wykonywac w teorii to inna sprawa. Mnie wlasnie interesuje to co
    jest zyciowe a nie teoretyczne.

    > Gdzie tak zapłacisz?

    ja wole miec to bezplatnie i wiesz ze takie oferty sa.

    D.

  • 46. Data: 2004-05-04 13:12:50
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    PMZ wrote:

    [...]

    > A jak wtedy udowadaniasz bankowi, ze ty to ty? Numer klienta i kod?
    Nie rozumiem ?
    KJ

  • 47. Data: 2004-05-04 13:16:55
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > Nie rozumiem ?

    No chodzi mi o to, jak sie identyfikujesz dla banku, kiedy np. przychodzisz
    do oddzialu wyplacic wieksza kwote. Nie kwestionuje :-) tylko jestem ciekaw,
    bo sam mysle o przeprowadzce do Multi ale bez electrona wlasnie, bo mi od
    nich takowy niepotrzebny.

    Pozdr,
    PMZ

  • 48. Data: 2004-05-04 13:20:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    PMZ wrote:

> [...]
    > bo sam mysle o przeprowadzce do Multi ale bez electrona wlasnie, bo mi od
    Przypuszczam (ale tylko przypuszczam, bo w placówce byłem tylko przy
    otwieraniu konta), ze trzeba okazać dowód os. albo inny podobny
    dokument. I tyle.

    KJ

  • 49. Data: 2004-05-04 13:21:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c784la$pki$...@i...gazeta.pl,
    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl>:

    > obserwacji. Malo osob ma ponizej 10 przelewow

    To dziwne! Ja znam same takie.

    P.S. Rowniez nie z dworca.

    --
    Robert

  • 50. Data: 2004-05-04 13:31:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > filozofie, ktorej skutkiem (obym byl zlym prorokiem) bedzie
    > wprowadzenie oplat za kolejny rodzaj pierdniecia, ciekawe co tym

    Nie twierdze, ze nie jest. mBank mogl wprowadzic miesieczna oplate np za
    karte lub za przelewy. Wolal na przelewy - bo tak mu wyszlo z
    przeprowadzanych badan.
    Teraz juz tylko mozemy poczekac na efekty tego kroku.
    Widac po Inteligo - ze bank moze miec inne przymioty niz bezplatnosc, a i
    tak zdobywac klientow.

    Poza tym - rownie dobrze moge twierdzic, ze klienci, ktorzy wykonuja 50
    przelewow sa dla banku deficytowi, a wprowadzenie stalej oplaty uderza we
    wszystkich.

    Twoja poglad ma niesety zbyt duzo dziur, zeby mozna go potraktowac jako
    prawdziwy dla wszystkich klientow.
    Ot - jest rawdziwy dla jakiegos grona i juz. Bank wprowadzjac oplaty za
    przelewy widzial, ze czesci klientow to nie spodoba sie - i skalkulowal
    zyski i straty.

    Twierdzenie, ze zarzad to, zarzad tamto, ze powinien tak a nie inaczej -
    tylko na podstawie "bo ja tak uwazam" - sa (nie sadzisz?) duzo na wyrost.