  • 1. Data: 2004-05-03 18:15:36
    Temat: Przelewy USA<->PL
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    jak najlatwiej odebrac nieduza sume USD od kogos z USA?

    Do dyspozycji mam konta w mBank, Inteligo i ING (sam zastanawiam sie nad
    otwarciem w Multi - warto?)

    Jezeli bede mial tzw. konto walutowe to znaczy iz mam na nim np. 100 USD, a
    przeliczenie na konkretna ilosc PLN odbedzie sie jezeli wyplace w PLN, w/g
    stawki w momencie wyplaty? Oraz moge zawsze wyplacic tez w USD jezeli chce?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2004-05-03 22:56:21
    Temat: Re: Przelewy USA<->PL
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Witam,
    > jak najlatwiej odebrac nieduza sume USD od kogos z USA?

    co to znaczy najłatwiej?
    najtanie, czy najszybciej?
    Najszybciej, to niech ktoś ci zrobi przelew na twoje konto w polsce.
    Zwykle między 10 a 30 dolarów opłaty dla zlecającego.
    numer SWIFT banku potrzebny do transakcji do zdobycia u konsultana.

    najtaniej. Niech ci wyślą czek
    W polsce zrealizujesz go za 10 zł i za miesiąc.

> [...]
    > stawki w momencie wyplaty? Oraz moge zawsze wyplacic tez w USD jezeli chce?

    Jeżeli masz konto złotówkowe, to bank przeliczy ci kwotę na złotówki po
    kursie z dnia wpłaty i na koncie będą złotówki. Wówczas wypłacić możesz
    tylko złotówki.

    Jeżeli masz konto dolarowe, to na koncie zostaną dolary.
    Wówczas w banku możesz wypłacić albo dolary albo złotówki po kursie z
    dnia wypłaty.