    From: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: Tue, 4 May 2004 14:41:05 +0200

    Użytkownik "PMZ" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c782bm$kig$1@news.onet.pl...
    > Czlowieku, ale sie zapedzasz... Moze malo ludzi znasz, albo znasz tylko
    > podobnych do siebie. Jak ma < 10 przelewow to od razu bezdomny, tak? A co
    > powiesz o takim:
    >
    > Mam 4 przelewy w miesiacu: 2 polecenia zaplaty, TPSA i smieciarzy.
    > Gazownik i pradownik przychodza do mnie, wiec im daje do reki.

    dziwne zwyczaje placenia do reki. U mnie nawet nie przyjmuja.
    Ja nie mowie o takich przypadkach ale o liczbie miesiecznych rachunkow. Za
    chwile ktos sie odezwie ze ma 1 przelew bo 9 pozostalych kolega robi przez
    swoje konto wiec go nie dotycza..

    > Rat nie splacam, bo nie potrzebuje kupowac na kredyt
    > Na allegro sie nie bawie, bo mnie ta forma nie interesuje
    > Inwestuje przez SFI w mBanku.
    > Uwazam, ze funkcjonuje zupelnie normalnie.

    Moze. 6 oplat miesiecznie to niezly wynik. Widac KK nie posiadasz (albo
    mbanku :)) , ubezpieczen nie kupujesz i zyjesz samotnie. Gdybys mial rodzine
    to samych telefonow mialbys ze 4 rachunki :-)

    D.