  • 21. Data: 2004-05-04 11:41:04
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:
    > mysle ze srednio przecietny uzytkownik konta wykonuje lacznie ok. 20
    > przelewow miesiecznie wliczajac zlecenia stale.

    Skad takie obliczenia?
    Dostales je z mBanku czy tylko zgadujesz?

  • 22. Data: 2004-05-04 11:47:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > mysle ze srednio przecietny uzytkownik konta wykonuje lacznie ok. 20
    > przelewow miesiecznie wliczajac zlecenia stale.
    A ja myślę że 'srednio przecietnie' mylisz się ponad dwukrotnie
    Wątpię by przeciętna liczba przelewów była dwucyfrowa.
    Tak z ciekawości, może mi wymienisz tytuły tych 20 przelewów?

    > ... Chodzi mi o to ze skutecznie zniecheca do korzystania z TYCH USLUG.
    > Jestem pewny ze liczba przelewow w mbanku znacznie spadla.
    Tego też jestem pewny,
    to być może dało więcej dochodu mBankowi (redukcja kosztów)
    niż dała zysków opłata za przelew

    przybędzie - patrz wyżej /koszty!/

  • 23. Data: 2004-05-04 12:00:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Dave napisał:

    > I zapewne dlatego nie narzekasz :-)
    > Masz mozliwosc robienia bezplatnych przelewow w innym banku? Jesli tak to
    > dlaczego mialbys robic je z mbanku placac za nie a nie z innego banku
    > bezplatnie?

    Nie, w każdym banku, gdzie mam rachunek, muszę płacić za przelew. Za
    jakiś czas będę zmuszony zrezygnować z "marmurka" (nieregularne wpływy),
    więc jako drugie konto wybiorę VWBank direct.

    K.

  • 24. Data: 2004-05-04 12:09:03
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:c77vg7$pid$1@news.onet.pl...

    > Skad takie obliczenia?
    > Dostales je z mBanku czy tylko zgadujesz?

    z zycia. Same rachunki miesieczne to z 10 przelewow.

    D.

  • 25. Data: 2004-05-04 12:14:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:
    > z zycia. Same rachunki miesieczne to z 10 przelewow.
    > D.

    Masz swiadomosc, ze nie wszyscy tyle maja tych przelewow.
    A zycie (twoje) nie jest dowodem na slusznosc stawianych tez ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 26. Data: 2004-05-04 12:16:07
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ja myślę że 'srednio przecietnie' mylisz się ponad dwukrotnie
    > Wątpię by przeciętna liczba przelewów była dwucyfrowa.
    > Tak z ciekawości, może mi wymienisz tytuły tych 20 przelewów?

    nie chce zanudzac ale jak chcesz: czynsz, prad, gaz, woda, telefony, oplaty
    za tv, podatki, polisy, splaty KK, biuro maklerskie, aukcje, przelewy
    miedzy wlasnymi rachunkami, rozne pojedyncze faktury. Ja na pewno robie
    wiecej niz 20 na miesiac :-) Jak ktos ma np. 2 mieszkania to oczywiscie
    liczby sie podwajaja..

    > Tego też jestem pewny,
    > to być może dało więcej dochodu mBankowi (redukcja kosztów)
    > niż dała zysków opłata za przelew

    zredukowali koszty o pare tys. miesiecznie ? To rzeczywiscie sukces :-) Bo
    ile mogli zaoszczedzic na oplatach KIR... ?

    D.

  • 27. Data: 2004-05-04 12:19:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > przelewy miedzy wlasnymi rachunkami, rozne pojedyncze faktury. Ja na
    > pewno robie wiecej niz 20 na miesiac :-) Jak ktos ma np. 2 mieszkania

    I twierdzisz, ze wszyscy (wiekszosc?) klientow mBanku wlasnie korzysta z
    tych wszystkich uslug i placi wszystkie te oplaty? Zadziwiajaca pewnosc ;)

  • 28. Data: 2004-05-04 12:23:54
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:c781fh$i5e$1@news.onet.pl...

    > Masz swiadomosc, ze nie wszyscy tyle maja tych przelewow.
    > A zycie (twoje) nie jest dowodem na slusznosc stawianych tez ;)

    kazdy musi placic miesieczne rachunki. I albo biega do kas albo robi
    przelewy. Nie znam nikogo kto by mial mniej niz 10 rachunkow miesiecznie do
    zaplacenia. Ale oczywiscie jestes w stanie znalezc takiego, np. zyjacego na
    dworcu.. Ale chyba o tym nie rozmawiamy ?

    D.

  • 29. Data: 2004-05-04 12:25:55
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:c781ol$950$1@news.onet.pl...

    > I twierdzisz, ze wszyscy (wiekszosc?) klientow mBanku wlasnie korzysta z
    > tych wszystkich uslug i placi wszystkie te oplaty? Zadziwiajaca pewnosc ;)

    Twierdze ze kazdy normalnie funkcjonujacy czlowiek ma przynajmniej 10
    rachunkow do zaplacenia. A niektorzy maja wiecej niz 20. Srednia na pewno
    wyjdzie blizej 20 niz 10.

    D.

  • 30. Data: 2004-05-04 12:28:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    na
    > dworcu.. Ale chyba o tym nie rozmawiamy ?

    Ja mam 11 przelewów, ale to nie są tylko moje rachunki. Gdyby były tylko
    moje byłoby tego 6 przelewów, z czego 2 mogą być załatwione PZ. Nadal
    twierdzisz, że musi to być przynajmniej 20 przelewów? I chyba lepiej byłoby
    zapłacić za 6 przelewów 3 PLN w mbanku, niż mieć konto z darmowymi
    przelewami, ale płacić za konto i kartę? Aha! Nie mieszkam na dworcu.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn