  • 41. Data: 2011-03-22 18:11:00
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 18:21:22 +0100, george napisał(a):

    > "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > skąd wiesz że użycie słowa Rosjanin nie bedzie prowadzić do tego samego ?
    > Idąc twoim tokiem myślenia nie można używać nazw dla żadnej grupy ludzi
    > powiązanej religijnie, narodowościowo, kulturowo lub inaczej bo to
    > "może prowadzić do konsekwencji"....
    >
    > omg.
    >
    > george

    To zależy ;)
    W Serbii nazwanie kogos Albanczykiem wywoluje podobne skojarzenia jak u nas
    nazwanie kogoś Żydem. Jak to się kończy, widzielismy 10 lat temu. Grupa
    sfrustrowanych paranoików dawala sie wodzic za nos kilku "biznesmenom"
    pokroju Milosevica, którzy dorabiali sie fortun na sprzedaży domów po
    wymordowanych Bosniakach i Albanczykach.
    Ciagle pojawiaja sie tacy wlasnie "biznesmeni" potrzebujący róznych
    frustratów z kijami bejsbolowymi, maczetami czy kałachami aby wykonali
    brudną robotę. U nas "funkcję" Albanczyka przejął Żyd ale mechanizm jest
    zawsze ten sam.

    Jestes inteligentny wiec i ty wiesz i ja wiem jak z tymi sprawami jest
    naprawde wiec nie udawaj, ze nie widzisz roznicy, prosze.

  • 42. Data: 2011-03-22 18:19:54
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 18:28:11 +0100, george napisał(a):

    > " XXL" <d...@g...pl> wrote in message

    > Dieter sporo skrócił, ale sens chyba oddał.
    > To czy panowie są czy nie są Żydami nie ma znaczenia, ale najwidoczniej dla
    > Ciebie to właśnie jest naistotniejsze. No własnie nie to jest istotne.
    > Istotne jest że ten przekręt dekady w świetle reflektorów omawia dwóch
    > współodpowiedzialnych.
    > To tak jakby być sędzią we własnej sprawie...
    >
    > george

    Zauważ george ze nikt do tej pory nikt nie odniósł sie merytorycznie do
    tematu tego wątku - debaty? Poza pierdołami typu "wałek 100lecia" i
    wprowadzającej mnie w osłupienie wypowiedzi dietera, nikt nawet nie
    probował ocenić tego na chłodno i merytorycznie.
    Dlaczego? Jak sądzisz?

  • 43. Data: 2011-03-22 18:43:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > wprowadzającej mnie w osłupienie wypowiedzi dietera, nikt nawet nie
    > probował ocenić tego na chłodno i merytorycznie.

    ok. mam dla ciebie propozycję.
    Zamodeluj system o którym mówimy ( w excelu).
    Dane wejściowe:

    przypadek A)
    rok 2000:
    -ZUS wypłaca 1000pln aktualnym emerytom
    -ZUS zbiera składki w wysokości 1000 pln od aktualnych pracującyh, które
    sotają zapisane na ich "wirtualnych" (tego nie toleruje u krętacza
    balcerowicza) kontach jako przyszle zobowiązania ZUSu wobec pracowników.
    - remark: zakładamy wiec że w roku 2000 ZUS/ FUS jest zrównoważony.
    - rewalyzacja zobowiązań ZUS 7% rocznie.

    pytanie jak bedzie wyglądać zadłużenie wewnętrzne systemu wobec obywateli na
    koniec 2010 ?

    Przypadek B)

    - ZUS wypłaca 1000 pln aktualnym emerytom
    - ZUS dostaje 500 pln składek, drugie 500 oddaje OFE (które nikomu nic nie
    wypłaca).
    - 60 % składek OFE inwestuje w obligacje SP
    - rewalozycacja zobowiązań ZUS = zyski OFE = oprocentowanie obligacji 7%
    (duże uproszczenie, ale efekt bedzie widoczny)

    pytanie jak bedzie wyglądać zadłużenie wewnętrzne wobec obywateli na koniec
    2010 ?

    podaj wyniki, podyskutujemy :)
    george

  • 44. Data: 2011-03-22 18:52:32
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Jestes inteligentny wiec i ty wiesz i ja wiem jak z tymi sprawami jest
    > naprawde wiec nie udawaj, ze nie widzisz roznicy, prosze.

    Tak się inteligentnie zapytam, jakiego jesteś pochodzenia narodowościowego?
    ;-)

    Arch

  • 45. Data: 2011-03-22 19:00:27
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:43:40 +0100, george napisał(a):

> [...]
    > (duże uproszczenie, ale efekt bedzie widoczny)
    >
    > pytanie jak bedzie wyglądać zadłużenie wewnętrzne wobec obywateli na koniec

    Ja juz sie namodelowałem teraz Twoja kolej ;)

  • 46. Data: 2011-03-22 19:00:49
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:52:32 +0100, Archangell napisał(a):

    > Tak się inteligentnie zapytam, jakiego jesteś pochodzenia narodowościowego?
    > ;-)
    >
    > Arch

    Obwiam się ze polskiego ;)

  • 47. Data: 2011-03-22 19:04:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Jestes inteligentny wiec i ty wiesz i ja wiem jak z tymi sprawami jest
    > naprawde wiec nie udawaj, ze nie widzisz roznicy, prosze.

    ale poczekaj, chcesz mi powiedzieć że w Polsce wskutek nazwania kogoś Żydem
    jutro ktoś pójdzie i go przepędzi i sprzeda jego dom i dorobi sie tym
    fortuny ? naprawdę tak sądzisz ?
    To juz lekka paranoja. Niestety nie bedę kontynuował bo absolutnie sie z tym
    co powiedzialeś nie zgadzam.
    To że istnieją ludzie łatwi do manipulacji nie oznacza że użycie nazw
    narodowsci ma byc "zakazane".
    Chcesz zakazać użycia nazw narodowści i grup religijnych? Rzymski katolik
    albo Niemiec też ?

    george

  • 48. Data: 2011-03-22 19:15:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > Ja juz sie namodelowałem teraz Twoja kolej ;)

    przypadek A) zadłużenie publiczne 11,955 pln
    przypadek B) zadłużenie publiczne 17,588 pln

    george

  • 49. Data: 2011-03-22 19:30:39
    Od: root <m...@y...com>

    .

    > ale poczekaj, chcesz mi powiedzie� �e w Polsce wskutek nazwania kogo� �ydem
    > jutro kto� p�jdzie i go przep�dzi i sprzeda jego dom i dorobi sie tym
    > fortuny ? naprawd� tak s�dzisz ?
    > To juz lekka paranoja. Niestety nie bedďż˝ kontynuowaďż˝ bo absolutnie sie z tym
    > co powiedzialeďż˝ nie zgadzam.
    > To �e istniej� ludzie �atwi do manipulacji nie oznacza �e u�ycie nazw
    > narodowsci ma byc "zakazane".
    > Chcesz zakaza� u�ycia nazw narodow�ci i grup religijnych? Rzymski katolik
> [...]

    Nie dziwie sie ze sie nie zgadzasz, bo przeciez masz racje. Byloby
    idiotyzmem zabraniac mowic o narodowsciach. Ty o tym wiesz i ja wiem.
    Problem polega tylko na ludziach pokroju "wielkiego mistrza" tej
    grupy. Oni nie mowia po prostu o narodowosci, ale non-stop staraja sie
    wmawiac nam, ze ta wlasnie konkretna nacja ciagle knuje, czyha i
    pasozytuje. Jako Polak ma dosc tego ze przez kilku kretynow nazywaja
    mnie antysemita, rasista i faszysta. Z drugiej strony, widzac jaki
    poklask zyskuja tutaj ci pozalowania godni rasowo czysci Polacy, nie
    dziwota ze kojarza mi sie z tym hitlerowskie Niemcy, czy Jugoslawia.

  • 50. Data: 2011-03-22 19:43:30
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > probował ocenić tego na chłodno i merytorycznie.
    > Dlaczego? Jak sądzisz?

    No właśnie że Dieter ocenił to chłodno i merytorycznie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/