  • 1. Data: 2011-03-21 16:20:12
    Temat: Parę książek
    Od: root <r...@v...pl>

    Chciałbym polecić kilka książek, kóre ostatnio zmęczyłem (może komus się to
    przyda):

    Inwestowanie w wartość - G. Arnold - przedstawia startegie inwestycyjne 4
    dość znanych inwestorów i menedzerów fundów. Chwilami trochę zbyt "ogólna"
    a może nawet nudnawa, ale mimo to warto poczytać

    Fundamentas of Financial Management - E. Brigham - chyba najlepszy
    podręcznik finansów jaki miałem w ręku idealny dla tych którzy chcą
    ropracowywać bilanse itp. Wykład jest doskonale ułożony z wieloma
    przykładami (niestety w j. angielskim)

    Ekonomia Wiedzy Niedoskonałej - R. Frydman, M. Goldberg
    Niestety jest dość trudna i chyba zbyt akademicka, niezbędne jest też
    pewne przygotowanie matematyczne. Prezentuje rewolucyjne podejście do
    prognozowania w ekonomii, zaprzecza teorii rynku efektywnego i ekonomii
    behawioralnej. Temat jest tak fascynujący, że nic mnie nie postrzyma przed
    jej przeczytaniem do końca (mam za sobą dopier 1/3). Idealna dla
    przeciwników AF i "zdroworozsądkowego" podejścia do inwestowania.

    Pokonać Giełdę - P. Lynch - ksiązka chyba znana. Doskonałe czytadło do
    poduszki (specjalnie polecam Endriu;), rewelacyjne poczucie humoru autora
    i mnóstwo szczegółowych opisów dokonywania konkretnych inwestycji. Wg mnie
    b. pożyteczna bo pokazuje jak, w praktyce, robi się analizę fundamentalną
    ;)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-21 17:02:30
    Temat: Re: Parę książek
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > b. pożyteczna bo pokazuje jak, w praktyce, robi się analizę fundamentalną

    Dziękuje kolego Root :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-03-21 17:32:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 18:02:30 +0100, Endriu napisał(a):

    > Dziękuje kolego Root :).

    Miłych snów kolego

  • 4. Data: 2011-03-21 17:37:50
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-03-2011 o 17:20:12 root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Chciałbym polecić kilka książek, kóre ostatnio zmęczyłem (może komus się

    Niebezpieczna fortuna, Ken Follet - beletrystyka, w tle poglady nt.
    bankowosci, ryzyka.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2011-03-21 20:49:54
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Chciałbym polecić kilka książek, kóre ostatnio zmęczyłem (może komus się
    > przyda):

    Eee kto by tam czytał książki o finansach.
    Malazańską Księgę Poleglych lepiej. ;-0

    Arch