eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Date: Tue, 22 Mar 2011 19:11:00 +0100

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 18:21:22 +0100, george napisał(a):

    > "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > skąd wiesz że użycie słowa Rosjanin nie bedzie prowadzić do tego samego ?
    > Idąc twoim tokiem myślenia nie można używać nazw dla żadnej grupy ludzi
    > powiązanej religijnie, narodowościowo, kulturowo lub inaczej bo to
    > "może prowadzić do konsekwencji"....
    >
    > omg.
    >
    > george

    To zależy ;)
    W Serbii nazwanie kogos Albanczykiem wywoluje podobne skojarzenia jak u nas
    nazwanie kogoś Żydem. Jak to się kończy, widzielismy 10 lat temu. Grupa
    sfrustrowanych paranoików dawala sie wodzic za nos kilku "biznesmenom"
    pokroju Milosevica, którzy dorabiali sie fortun na sprzedaży domów po
    wymordowanych Bosniakach i Albanczykach.
    Ciagle pojawiaja sie tacy wlasnie "biznesmeni" potrzebujący róznych
    frustratów z kijami bejsbolowymi, maczetami czy kałachami aby wykonali
    brudną robotę. U nas "funkcję" Albanczyka przejął Żyd ale mechanizm jest
    zawsze ten sam.

    Jestes inteligentny wiec i ty wiesz i ja wiem jak z tymi sprawami jest
    naprawde wiec nie udawaj, ze nie widzisz roznicy, prosze.