  • 1. Data: 2011-03-21 13:53:09
    Temat: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/debata_rostowski_
    balcerowicz_ws_ofe_juz_dzis_wieczorem_187513.html

  • 2. Data: 2011-03-21 20:48:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 13:53:09 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/debata_rostowski_
    balcerowicz_ws_ofe_juz_dzis_wieczorem_187513.html

    No i po debacie red. Mosz kontra reszta świata.

  • 3. Data: 2011-03-21 21:10:20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL"

    Wypada może obwieścić światu geniusz Balcerowicza:

    http://ifutures.pl/post19835.html?hilit=#p19835
    "Stopa zastąpienia po "reformie" (z 1998r) Balcerowicza spada z 63% do
    26-36% procent, przy wydłużeniu średniego czasu pracy o jakieś 10lat.

    Żeby dalej można było finansować działalność OFE (1zł zysku kosztuje 4zł
    prowizji) należy wg. "leszka Balcerowicza" obniżyć wypłacane L4, skrócić
    urlopy macierzyńskie, obniżyć pensje lekarzom, nauczycielom, strażakom i
    policjantom."

    (za olafem)
    Prof. Leszek Balcerowicz podczas debaty telewizyjnej ws. OFE
    TVP1 ~godzina 21:00

    "Już nie jesteśmy w kryzysie. Światowy kryzys się już skończył."

    Ludzie zarabiający tyle pieniędzy co on, oraz większość polityków - żyją w
    nieco innym świecie.
    Nie ma się co nad panem Balcerowiczem w związku z tym pastwić słownie:)
    Odpuszczę sobie komentarz co do tej totalnej głupoty.

  • 4. Data: 2011-03-21 21:16:04
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Pomysł, że Balcerowicz powinien w związku z tym wszystkim stanąć przed TS,
    uważam za bardzo dobry.

  • 5. Data: 2011-03-21 21:16:21
    Od: root <r...@v...pl>

    > Odpuszczę sobie komentarz co do tej totalnej głupoty.

    Odpuść ;)

  • 6. Data: 2011-03-21 21:17:47
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Debata polegala na tym, ze dwoch Zydow sprzeczalo sie o to, co zrobic z kasa
    Polakow. I niech mi ktos powie, ze pejsy nie rzadza swiatem i ze w Polsce
    jest antysemityzm.

    Dieter

  • 7. Data: 2011-03-21 21:17:57
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Odpuść ;)

    To Ty skomentuj ten fragment, zobaczymy jakie są wytyczne:

  • 8. Data: 2011-03-21 22:31:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie ma sie co stresowac chlopaki glupotami. Trzeba robic swoje. Nie ma co
    liczyc na jakas jalmuzne z ZUS czy OFE.

    Dieter

  • 9. Data: 2011-03-21 22:35:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma sie co stresowac chlopaki glupotami. Trzeba robic swoje. Nie ma co
    > liczyc na jakas jalmuzne z ZUS czy OFE.

    Wiem że nic od nich nie dostane, ale mnie wq ten strumień kasy (za nic)
    płynący do Londka i Hajfy

  • 10. Data: 2011-03-21 22:45:13
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowizji) należy wg. "leszka Balcerowicza" obniżyć wypłacane L4, skrócić
    > urlopy macierzyńskie, obniżyć pensje lekarzom, nauczycielom, strażakom i

    No jakiez to proste, po co sie trudzic i daleko szukac
    a moze by tak jeszcze opodatkowac bezrobotnych "bykowym"
    i obowiazkowo skladka na ofe, by kolesiom zylo sie lepiej