  • 21. Data: 2006-08-18 13:44:34
    Temat: Re: "Darmowa" karta kredytowa - pytanie matematyczne
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <vivacity@wytnij_epf.pl> napisal(a):
    > utrzymania
    >
    > Za 0zł możesz mieć w Lukasie, BPH, InvestBanku, Millenium, Citibanku i
    > pewnie paru innych... W niektórych (Multibank, mBank) trzeba nieco
    > wygenerować obrotu, ale dla bardzo chcącego można i na to znaleźć sposób.

    Multi nie daje kart za obroty, a przynajmniej nie słyszałem
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 22. Data: 2006-08-18 13:46:17
    Od: MrMrooz <mrmrooz_usunac_@_to_tez_gazeta.pl>

    Szymon wrote on 2006-08-18 15:35:
    > Za 0zł możesz mieć w Lukasie, BPH, InvestBanku, Millenium, Citibanku i
    > pewnie paru innych... W niektórych (Multibank, mBank) trzeba nieco
    > wygenerować obrotu, ale dla bardzo chcącego można i na to znaleźć sposób.
    BPH też wymaga obrotu, ponadto BZWBK - wymaga określonej liczby transkacji.

    Michał M

  • 23. Data: 2006-08-18 14:09:23
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <mrmrooz_usunac_@_to_tez_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ec4gb7$ec9$1@news.onet.pl...
    > BPH też wymaga obrotu, ponadto BZWBK - wymaga określonej liczby
    transkacji.

    Money.pl BZWBK darmo w pierwszym roku. W BPH chyba tak, zasugerowałem się
    promocją dla posiadacza konta.

  • 24. Data: 2006-08-18 14:12:10
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Multi nie daje kart za obroty, a przynajmniej nie słyszałem

    Niedawno wprowadzili...
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=775
    2

  • 25. Data: 2006-08-18 14:36:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Niedawno wprowadzili...
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=775
    2

    No, ale chodziło mi o to, że w mBanku możesz kartę DOSTAĆ tylko za
    wygenerowanie obrotów na rachunku. Odnowienie to inna sprawa.
    Natomiast w Multi żeby dostać KK to musisz się wykazać papierami,
    pitem itd

  • 26. Data: 2006-08-18 15:08:17
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > wygenerowanie obrotów na rachunku. Odnowienie to inna sprawa.
    > Natomiast w Multi żeby dostać KK to musisz się wykazać papierami,

    W Multi można mieć kartę bez zaświadczeń, na podstawie wpływów na konto,
    w Millenium też.

    Pzdr: Witek

  • 27. Data: 2006-08-18 15:14:26
    Od: "J" <...@g...pl>

    > Aczkolwiek mi, człowiekowi z niestabilnymi dochodami (DG), bardzo się
    > KK przydaje. Dzięki temu mam wolną gotówkę, kiedy jej potrzebuję

    Od tego jest kredyt obrotowy (znacznie niżej oprocentowany niż KK)
    Przy niewielkich kwotach (jak limity do KK) banki chętnie go przyznają DG

  • 28. Data: 2006-08-18 15:19:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@w...pl> napisal(a):

    > W Multi można mieć kartę bez zaświadczeń, na podstawie wpływów na konto,

    A sprawdzałeś? Bo ode mnie mimo to chcieli kwity

  • 29. Data: 2006-08-18 15:19:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <...@g...pl> napisal(a):

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od tego jest kredyt obrotowy (znacznie niżej oprocentowany niż KK)
    > Przy niewielkich kwotach (jak limity do KK) banki chętnie go przyznają DG

    No tak, ale jest oprocentowany, a KK nie. Nie mam aż takich wahnięć,
    żebym potrzebował kredytu powyżej 15-20 dni
    --
    Samotnik

  • 30. Data: 2006-08-18 16:24:00
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > A sprawdzałeś? Bo ode mnie mimo to chcieli kwity

    Tak, w Multi dostałem kartę z limitem nieco większym niż wynagrodzenie
    (może dlatego, że kwota odbiega sporo od tzw. średniej krajowej).
    Pani momentami chciała zaświadczenie - i po chwili sama się mitygowała,
    że nie trzeba - nie nalegałem, bo mi specjalnie nie zależało, kartę
    dostałem.
    Wynagrodzenie nadchodziło z tytułem "wynagrodznie za ..." i pochodziło
    od osoby prawnej (sp. z o.o.). przez sześć kolejnych miesięcy.

    W Millenium dostałem, mimo, że nie przekazuję na konto żadnych stałych
    wpływów, używam do wpłat gotówki (dużo bankomatów w mojej okolicy) -
    dokładniej dwie (Visa, Amex) obie z limitem powyżej 5000,- zł.
    Pomimo, że kilka lat temu nie byłem zbyt grzecznym klientem - namiętnie
    korespondowałem z działem windykacji, nie bez powodu.

    Dla ciekawości - CITI odrzucił 3 kolejne wnioski, składane nieco z
    przekory, dla sprawienia radości "doradcy" - mimo dostarczenia
    zaświadczenia o dochodach.
    Prawodopodobna przyczyna odrzucenia - duperele - w rodzaju głupich
    odpowiedzi przez telefon domowników - lub zbyt mała liczba
    zatrzudnionych w firmie (poniżej dziesięciu).
    Firma - w branży czołówka światowa, prawie 100 lat tradycji, zasięg
    globalny. Stanowisko - prezes zarządu.
    Miałem niezły ubaw - bo doradca twierdził, że spełniam warunki na dwie
    platynowe - a ubiegałem się o złotą z niewygórowanym limitem - i nie
    zastrzegałem, że nie może być mniejszy.

    W BIK czysto - tj. kredyt hipoteczny, spłacany bez żadnego "mru-mru" :))

    Pzdr: Witek