  • 1. Data: 2006-08-17 08:07:41
    Temat: karta kredytowa, taka żeby szło na ebayu płacić
    Od: "olkii" <o...@o...pl>

    Witam

    Chciałem sobie wyrobić kartę kredytową, taką żebym mógł na amerykańskim i
    brytyjskim ebayu płacić. Czy będą do tego nadawały się karty kredytowe mbanku?
    Moj dochód miesięcznie to 800 zł netto ( także za innymi bankami się nawet nie
    rozglądam ).
    Chodzi mi o kwestię płacenia:
    wyrobienie 15 zł
    opłata 15-38 zł/rok ( zależy jak sobie wybiorę )
    i czy jest jeszcze jakaś opłata? bo nie chciałbym być później roczarowany.

    I jeszcze dochodzi kwestia wpłacania pieniędzy na konto, bo ja nie mam
    pieniedzy przelewane na konto tylko do ręki, czy jak będę sobie tylko na chwile
    wpłacał te pieniądze na konto to będzie spełniony warunek mbanku ( min. 500 zł
    miesięcznej wpłaty ) ?

    Chyba że jest jeszcze inny jakiś bank bo ma też karty kredytowe o tak niskich
    dochodach?

    Pozdrawiam
    olkii

  • 2. Data: 2006-08-17 08:20:50
    Temat: Re: karta kredytowa, taka żeby szło na ebayu płacić
    Od: mm <m...@m...com>

    Nie musisz mieć żadnych dochodów żeby dostać kartę debetową bzwbk, mbank lub
    inteligo, którymi można płacić przez internet.

  • 3. Data: 2006-08-17 08:29:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "olkii" <o...@o...pl> wrote in message

    > Chyba że jest jeszcze inny jakiś bank bo ma też karty kredytowe o tak
    niskich
    > dochodach?

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/24090

    MK

  • 4. Data: 2006-08-17 08:59:05
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    mm pisze:

    > Nie musisz mieć żadnych dochodów żeby dostać kartę debetową bzwbk, mbank lub
    > inteligo, którymi można płacić przez internet.

    Od kiedy debetową (rozumiem, że chodzi Ci o zwykłą VE) mBanku można płacić
    via Internet?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-08-17 09:13:02
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    olkii pisze:

> [...]
    > Moj dochód miesięcznie to 800 zł netto ( także za innymi bankami się nawet nie

    Wg http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html to jest to
    kwota 18 PLN.

    > opłata 15-38 zł/rok ( zależy jak sobie wybiorę )
    > i czy jest jeszcze jakaś opłata? bo nie chciałbym być później roczarowany.

    Dla najtańszej KK VE opłata roczna to 18 PLN (link powyżej). Jednak ZTCW
    płaską KK VE mBanku nie zapłacisz w Internecie...

> [...]
    > wpłacał te pieniądze na konto to będzie spełniony warunek mbanku ( min. 500 zł

    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo jeszcze za mało kawy wypiłem ale w którym
    miejscu jest napisane, że musi być spełniony warunek 500 PLN miesięcznej
    wpłaty na konto?

    > Chyba że jest jeszcze inny jakiś bank bo ma też karty kredytowe o tak niskich
    > dochodach?

    Wg mnie nie potrzebny Ci jest produkt stricte kredytowy - wystarczy Ci karta
    wirtualna eKARTA z mBanku http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html
    lub przykładowo zwykła VE z Inteligo, którą można dokonywać płatności via
    Internet.

    Nie wiem jak wygląda sprawa akceptowalności tychże kart na ebay'u (płatności
    realizowane są prawdopodobnie w większości przypadków przez PayPal) - nie
    sprawdzałem tego praktycznie, jednakże sądzę, że nie powinno być większych
    problemów - jeśli się mylę, proszę o sprostowanie.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2006-08-17 09:14:38
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Grzegorz Kamionka napisał(a):
    > Od kiedy debetową (rozumiem, że chodzi Ci o zwykłą VE) mBanku można
    > płacić via Internet?

    Mozna mTransferem :)

  • 7. Data: 2006-08-17 09:17:11
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Jacek Popławski pisze:

    > Mozna mTransferem :)

    Pewnie. Ale co ma mTransfer wspólnego z VE? I czy mTransferem da się wpłacić
    pieniądze na PayPal? ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 8. Data: 2006-08-17 09:56:02
    Od: mm <m...@m...com>

    Żadną kartą się nie płaci przez internet. Płaci się numerem. Numer ten się dostaje
    z mbanku.

  • 9. Data: 2006-08-17 10:04:13
    Od: "olkii" <o...@o...pl>

> [...]
    > sprawdzałem tego praktycznie, jednakże sądzę, że nie powinno być większych
    > problemów - jeśli się mylę, proszę o sprostowanie.

    tzn. wole kredytową bo będę mógł wiąźć kredyt, a przyda mi się , tylko właśnie
    jak już mówiłem muszę kupić parę rzeczy na ebayu w stanach i zrobić jedną
    opłatę na cisco, a tam wymagana jest karta kredytowa. Chciałem mieć poprostu
    to wszystko za jednym razem.
    A jak jest z opłatami, bo kiedyś miałem konto w bzwbk i skasowali mi np. 15 zł
    za to że nie korzystałem z karty debetowej, za konto płaciłem 6 zł zamiast
    2zł, jak mi obiecała miła Pani.
    Od tamtego czasu korzystam z mbanku ( karta debetowa ) i nie mam problemu,ale
    za pomocą tego za granicą nie da się nic załatwić.

    Pozdrawiam
    olkii

  • 10. Data: 2006-08-17 10:11:09
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    mm pisze:

    > Żadną kartą się nie płaci przez internet. Płaci się numerem. Numer ten się dostaje
    > z mbanku.

    W mBanku numer taki jest przypisany do jakiejś karty (wirtualnej lub nie) -
    chcąc zamówić coś za pomocą czego zapłacisz w Internecie poprosisz o numer
    czy o kartę z numerem? Należałoby jeszcze dodać, że nie każdym 'numerem' da
    się zapłacić w Internecie - trzeba zamówić *odpowiedni* produkt (bo
    przykładowo 'numerem' VE z mBanku nie zapłacisz via Internet z racji
    zablokowania operacji IO/MO/TO przez bank).

    ZTCP na p.b.b ktoś pisał o generowaniu jednorazowego (?) numeru do płatności
    wirtualnych bodajże z Citi - ale to raczej wyjątek, niż reguła.

    --
    Grzegorz Kamionka