    From: Catbert <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Darmowa" karta kredytowa - pytanie matematyczne
    Date: Fri, 18 Aug 2006 18:24:00 +0200
    <ec282k$rb$1@news.dialog.net.pl> <s...@s...local>
    <ec2e9i$5ce$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@s...local>
    <ec2k03$a4q$1@news.dialog.net.pl> <ec424e$9ig$1@inews.gazeta.pl>
    <ec4eo0$kdb$1@news.dialog.net.pl> <ec4f75$48c$1@inews.gazeta.pl>
    <ec4fm6$ld4$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@s...local>
    <ec4hr1$n5l$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@s...local>
    <ec4l9t$9vc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@s...local>

    Samotnik napisał(a):

    > A sprawdzałeś? Bo ode mnie mimo to chcieli kwity

    Tak, w Multi dostałem kartę z limitem nieco większym niż wynagrodzenie
    (może dlatego, że kwota odbiega sporo od tzw. średniej krajowej).
    Pani momentami chciała zaświadczenie - i po chwili sama się mitygowała,
    że nie trzeba - nie nalegałem, bo mi specjalnie nie zależało, kartę
    dostałem.
    Wynagrodzenie nadchodziło z tytułem "wynagrodznie za ..." i pochodziło
    od osoby prawnej (sp. z o.o.). przez sześć kolejnych miesięcy.

    W Millenium dostałem, mimo, że nie przekazuję na konto żadnych stałych
    wpływów, używam do wpłat gotówki (dużo bankomatów w mojej okolicy) -
    dokładniej dwie (Visa, Amex) obie z limitem powyżej 5000,- zł.
    Pomimo, że kilka lat temu nie byłem zbyt grzecznym klientem - namiętnie
    korespondowałem z działem windykacji, nie bez powodu.

    Dla ciekawości - CITI odrzucił 3 kolejne wnioski, składane nieco z
    przekory, dla sprawienia radości "doradcy" - mimo dostarczenia
    zaświadczenia o dochodach.
    Prawodopodobna przyczyna odrzucenia - duperele - w rodzaju głupich
    odpowiedzi przez telefon domowników - lub zbyt mała liczba
    zatrzudnionych w firmie (poniżej dziesięciu).
    Firma - w branży czołówka światowa, prawie 100 lat tradycji, zasięg
    globalny. Stanowisko - prezes zarządu.
    Miałem niezły ubaw - bo doradca twierdził, że spełniam warunki na dwie
    platynowe - a ubiegałem się o złotą z niewygórowanym limitem - i nie
    zastrzegałem, że nie może być mniejszy.

    W BIK czysto - tj. kredyt hipoteczny, spłacany bez żadnego "mru-mru" :))

    Pzdr: Witek