  • 1. Data: 2006-08-17 17:06:01
    Temat: [mBank] Wypłata z bankomatu Euronet i BZWBK
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witajcie
    Mam trzy pytania:
    -na ile maksymalnie mozna ustawic dzienny limit wyplat z bankomatu?
    -ile jednorazowo mozna wyplacic z bankomatu (pamietam ze kiedys ktos mówił
    ze jest limit ilosci banknotów)
    -ile zwyczajowo pieniedzy znajduje sie w bankomacie?

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 2. Data: 2006-08-17 17:40:03
    Temat: Re: [mBank] Wypłata z bankomatu Euronet i BZWBK
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal(a):
    > -na ile maksymalnie mozna ustawic dzienny limit wyplat z bankomatu?

    CHYBA na nieograniczony (99999)

    > -ile jednorazowo mozna wyplacic z bankomatu (pamietam ze kiedys ktos mówił
    > ze jest limit ilosci banknotów)

    Mi bankomaty euronetu wypluwały max 3400 zł, setkami :)

    > -ile zwyczajowo pieniedzy znajduje sie w bankomacie?

    Trudno powiedzieć, ale ze sto tysięcy będzie. Tyle że po załadowaniu
    kasetek, możesz na ten moment nie trafić.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-08-17 17:53:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Samotnik wrote:

    > CHYBA na nieograniczony (99999)

    CHYBA tego nie wypróbowałeś zanim napisałeś?
    " Maksymalny limit dzienny 5 000,00 PLN"

  • 4. Data: 2006-08-17 18:10:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@w...pl> napisal(a):

    > CHYBA tego nie wypróbowałeś zanim napisałeś?
    > " Maksymalny limit dzienny 5 000,00 PLN"

    Nie wypróbowałem, przyznaję :)

  • 5. Data: 2006-08-17 18:44:14
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > " Maksymalny limit dzienny 5 000,00 PLN"

    Ja już tyle jednorazowo wyciągałem. Nie było problemów.

  • 6. Data: 2006-08-17 18:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a s...@W...samotnik.art.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > CHYBA na nieograniczony (99999)

    tu rzeczywiscie strona mbanku pokazuje ze 5000.
    dzieki za ozostałe informacje.

    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 7. Data: 2006-08-17 19:15:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > Ja już tyle jednorazowo wyciągałem. Nie było problemów.

    Tyle tak, więcej nie. To właśnie jest maksymalny limit.

  • 8. Data: 2006-08-18 04:40:49
    Od: "August" <n...@p...pl>

    wiadomości news:17082006.48B938D8@budzik61.poznan.pl...

    > tu rzeczywiscie strona mbanku pokazuje ze 5000.
    > dzieki za ozostałe informacje.

    i to jest w sumie jedyna istotna różnica między izzy kontem a e-kontem

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2006-08-18 20:54:13
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Ja już tyle jednorazowo wycišgałem. Nie było problemów.

    Większość znanych mi bankomatów ma limit na poziomie 3000 do 3900.
    Może w nowszych modelach można wypłacić na raz 5000 - ale na pewno nie
    we wszystkich.

    Pzdr: Witek

  • 10. Data: 2006-08-18 22:13:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a c...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Większość znanych mi bankomatów ma limit na poziomie 3000 do 3900.
    > Może w nowszych modelach można wypłacić na raz 5000 - ale na pewno nie
    > we wszystkich.

    dokładnie, dzis jeden z bankomatów euronetu zaproponował maks 3000.

    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,
    to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy