  • Data: 2019-02-04 12:30:40
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak tak bardzo chcesz, to nie musisz wydawać cudzych, możesz swoje - nawet kartą
    kredytową.
    > Bierzesz minimalny limit - są i takie, co pozwalają na 500zł - nadpłacasz (tylko
    sprawdź, czy można) - i wydajesz swoją kasę, a mimo to masz "lepszą" kartę niż
    debetówka.
    > Zaś rozsądny człowiek robi tak, że przelewa sumę miesięcznych wydatków (dla
    paranoików całą wysokość limitu - ale to nie ma żadnego innego sensu niż uspokojenie
    paranoi, bo albo blokuje kupę kasy albo implikuje niewielki limit - a na co komu KK z
    małym limitem?) na osobne konto oszczędnościowe i nie rusza tych pieniędzy.
    > W ten sposób dalej wydajesz kasę, którą już masz - czyli swoją.
    > A dodatkowo masz jeszcze procenty - marne bo marne, ale namiastka oscylatora jest
    ;P

    Niby racja ale to implikuje stratę mojego cennego czasu ;-)
    No dobra. Dam radę to poustawiać żeby było dobrze. Tyle potrafię.

    Martwi mnie tylko że bank (do którego nie mam większego zaufania niż do
    żula spod budki z piwem ;-) ) Któregoś pięknego dnia zmieni regulamin,
    zmieni limit, zmieni coś tam i znowu będę musiał się tym zajmować żeby
    to zgrać.

    Tak wiem. To niewielka robota ale jak się ma takich instytucji kilka
    kilkanaście to każda następna bezsensowna operacja WKU...A